دیزنی Plus و Apple TV Plus خود را بزرگ امی نامزد

نامزد برای 72 جوایز امی ساعات پر بیننده هستند و یک بار دیگر جریان خدمات را تحت تاثیر خود قرار میدهد. Netflix l

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

نامزد برای 72 جوایز امی ساعات پر بیننده هستند و یک بار دیگر جریان خدمات را تحت تاثیر خود قرار میدهد. Netflix led بسته با 160 نامزد با آمازون و Hulu ساخت امواج بیش از حد. اما نیز وجود دارد برخی نام های جدید در لیست امسال با Apple TV Plus, دیزنی, Plus و حتی Quibi چیدن اولین نامزد برای آرزو تلویزیون جوایز.

تلویزیون اپل به علاوه برداشت تا در مجموع 18 نامزد در سراسر دسته بندی های مختلف از جمله دو نامزد برای پرستیژ سری صبح نشان می دهد: Steve Carell, شد, نامزد دریافت جایزه برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال درام و جنیفر آنیستون شد, نامزد دریافت جایزه برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال درام. بیلی کروداپ و علامت گذاری به عنوان duplass شد و همچنین نامزد دریافت جایزه برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال درام برای نقش خود در این مجموعه است.

امی نامزد علامت عمده دوم در جوایز برای سیب گل سرسبد سری بعد از صبح نشان می دهد همچنین سه نامزد گلدن گلوب در اوایل این سال برای بهترین درام و بهترین بازیگر نقش مکمل زن نامزد برای جنیفر آنیستون و ریس ویترسپون (اگر چه نشان می دهد که کاملا در بسته را در رویداد).

اپل ساخته شده هیچ راز در مورد هدف خود برای ایجاد برنده جایزه تلویزیون با آن جریان است که هنوز هم به دنبال یک برک آوت آمار ماه پس از اغاز کار خود را در پاییز گذشته. و یک پیروزی بزرگ در Emmys این سال می تواند کمک به خدمات این نوع از موفقیت است.

بیشتر غیر منتظره است که Mandalorian — برک آوت آمار از دیزنی Plus — که همچنین دریافت یک نامزد امی برای بهترین سریال درام اول به صورت نوپای جریان خدمات. آن را بسیار بعید است که این Mandalorian خواهد شد در نظر گرفتن صفحه اصلی جایزه آن را در برابر Better Call Saul, تاج, خدمتکار داستان قتل حوا, Ozark, غریبه همه چیز و جانشینی که در رده — اما آن را هنوز هم یک پیروزی بزرگ برای دیزنی (که بنا به گزارش ها حتی کوه جدی مبارزات انتخاباتی نشان می دهد). این Mandalorian نیز به حساب برای بسیاری از دیزنی به علاوه' 18 دیگر نامزد در سراسر دسته بندی های مختلف از جمله Taika Waititi (به دنبال پیگیری های اخیر جایزه اسکار) برای صدای خارج از قاب عملکرد به عنوان IG-11 و به Giancarlo Esposito برای مهمان خود ظاهر به عنوان Moff Gideon.

در نهایت وجود دارد Quibi. تمرکز خود را بر روی فرم کوتاه مطالب به نظر می رسد تقریبا تضمین شده به پرداخت با امی برنده شوید. نوپای جریان پلت فرم رو 10 نامزد این سال تمام در shortform خاص دسته بندی ها: هشت نامزد برای بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک فرم کوتاه کمدی یا درام سری دسته و دو برای بهترین فرم کوتاه سری (برای Reno 911! و خطرناک ترین بازی).

72 جوایز امی ساعات پر بیننده در حال حاضر مجموعه ای را در سپتامبر 20, با جیمی کیمل بازگشت به میزبان. روشن نیست که آیا این رویداد را سال خواهد شد از ویژگی های یک فرد در مراسم با توجه به در حال انجام COVID-19 بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن