دیزنی deepfakes در حال نزدیک شدن به اولین صفحه نمایش بزرگ

چگونه می deepfakes به حال مورد استفاده در بودجه فیلم و تلویزیون نشان می دهد ؟ لعنتی خیلی نزدیک اگر یک نسخه ی ن

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

چگونه می deepfakes به حال مورد استفاده در بودجه فیلم و تلویزیون نشان می دهد ؟ لعنتی خیلی نزدیک اگر یک نسخه ی نمایشی جدید از دیزنی است که هر چیزی به رفتن. در یک ویدئو و مقاله ارائه شده در گرافیک کامپیوتری در کنفرانس این هفته محققان از خانه موش نشان می دهد آنها چه می گویند اولین عکس واقعی deepfake در یک مگاپیکسلی با وضوح.

و نتایج... خیلی خوب! آنها ذهن دمیدن قطعا و خوب نیست به اندازه کافی برای استفاده در آینده مارول فیلم, اما آن را یک گام جامد از deepfakes ما در گذشته دیده ام.

به عنوان محققان نشان می دهد چه جدید در اینجا مگاپیکسلی با وضوح. مگاپیکسل دیگر ممکن است این ضرب المثل برای تصاویر با کیفیت بالا است که آنها استفاده می شود. (دوربین بر روی گوشی شما احتمالا دو رقمی تعداد مگاپیکسلی برای شروع است.) اما تا کنون deepfake تکنولوژی متمرکز شده صاف, ارضا روی صورت, نقل و انتقالات, به جای amping تا تعداد پیکسل.

این deepfakes شما احتمالا دیده می شود به تاریخ نگاه ممکن است قابل توجه بر روی تلفن خود را, اما معایب خاص خود را خواهد شد بسیار بیشتر آشکار بر روی یک صفحه نمایش بزرگتر. به عنوان مثال دیزنی محققان توجه داشته باشید که حداکثر رزولوشن فیلم آنها می تواند ایجاد از محبوب منبع باز deepfake مدل DeepFakeLab شد فقط 256 * 256 پیکسل در اندازه. مقایسه مدل خود را می تواند تولید با 1024 x 1024 وضوح قابل ملاحظه افزایش دهد.

جدای از این قابلیت های دیزنی deepfake مدل نسبتا معمولی: آن را قادر به تعویض حضور دو نفر در حالی که حفظ این هدف صورت. اگر شما تماشای این ویدئو هر چند توجه داشته باشید که چگونه از لحاظ فنی محدود خروجی به نظر می رسد. آن تنها تولید deepfakes به خوبی روشن افراد به دنبال بیشتر و یا کمتر مستقیم به دوربین. به چالش کشیدن زاویه و نور هنوز در دستور کار این تکنولوژی.

به عنوان محققان توجه داشته باشید هر چند ما در حال نزدیک شدن به ایجاد deepfakes به اندازه کافی خوب برای پروژه های تجاری است. در حال حاضر زمانی که یک شرکت مانند دیزنی می خواهد به انجام برخی از چهره-تعویض آن را با استفاده از سنتی VFX به عنوان استودیو بود که آن را ایجاد مدل های مجازی مرحوم بازیگران پیتر کوشینگ و کری فیشر برای جنگ ستارگان فیلم Rogue یکی.

"در حالی که نتایج آن قابل توجه هستند آنها گران قیمت برای تولید و به طور معمول چند ماه از کار برای رسیدن به صرف چند ثانیه از فیلم" نوشتن محققان. Deepfakes مقایسه نیاز به مراتب کمتر نظارت پس از مدل اصلی ساخته شده و می تواند تولید ویدیو در چند ساعت (با توجه به بودجه مناسب برای قدرت محاسباتی).

دیر یا زود deepfakes در حال رفتن به متوقف کردن یک پروژه تحقیقاتی و شروع به عنوان یک گزینه قابل دوام برای استودیوهای بزرگ. در واقع برخی استدلال می کنند که آنها در حال حاضر وجود دارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن