نه تحویل زمین اختصاص داده شده برای Janapada تیم اول دانشگاه یا دانشکده

Janapada تیم اول دانشگاه یا دانشکده سندیکا عضو خواستار سانتی متر میسور/Mysuru: Karnataka Janapada دانشگاه سندی

توسط PARINEWS در 25 خرداد 1399

Janapada تیم اول دانشگاه یا دانشکده سندیکا عضو خواستار سانتی متر

میسور/Mysuru: Karnataka Janapada دانشگاه سندیکا عضو Dr. K. Vasanthkumar به خواست وزیر B. S. Yediyurappa به تحویل زمین به روپیه نر Mahadeshwara Swamy Kshetra توسعه قدرت است که قبلا اختصاص داده شده برای راه اندازی از Janapada دانشگاه دفتر منطقه ای در نر Mahadeshwara تپه.

دکتر Vasanthkumar گفت: "در سال 2011 در تلاش برای ترویج آموزش عالی و پژوهش در فرهنگ عامه و ادبیات سانتی متر Yediyurappa حال تاسیس فرهنگ عامه در دانشگاه هوری منطقه. با هدف ایجاد دفاتر منطقه ای از تیم اول دانشگاه یا دانشکده در سراسر کشور دو هکتار زمین در M. M. تپه شده بود اختصاص داده شده برای راه اندازی از فرهنگ عامه تیم اول دانشگاه یا دانشکده دفتر منطقه ای. ساخت و ساز از تیم اول دانشگاه یا دانشکده ساختمان در حال حاضر آغاز شده در زمین های اختصاص داده شده به جای 60 دانش آموزان به طوری که آنها می تواند به دنبال مطالعات انجام شده در فرهنگ عامه چنین Dollu Kunita, Kamsale و دیگر موسیقی محلی و رقص اشکال. اما در حال حاضر کار ساخت و ساز را متوقف کرده است و با توجه به بحران مالی است."

"در حال حاضر در این مقطع در تلاش برای استقرار غرفه معرفی تیم اول دانشگاه یا دانشکده آثار نر Mahadeshwara Swamy Kshetra سازمان توسعه نوشته شده است نامه ای به سانتی متر و خواست او را به دست بیش از دو هکتار از زمین برای آنها. ما می خواهم به توصیه دولت به عملکرد خود را به فشار و ارائه کمک های مالی به تیم اول دانشگاه یا دانشکده به طوری که ما می تواند تکمیل کار ساخت و ساز آن متوقف شده است در نیمه راه" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن