پزشکان و پرستاران شرکت در تکمیل قرنطینه در KSOU

میسور/Mysuru: 14 عنوان بسیاری از پزشکان و 20 نفر از پرستاران که نه تنها رفت و از طریق فشار فیزیکی بلکه قرار دا

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: 14 عنوان بسیاری از پزشکان و 20 نفر از پرستاران که نه تنها رفت و از طریق فشار فیزیکی بلکه قرار داده تا تلاش برای اطمینان حاصل شود که بیمار بهبود می یابد, به زودی در COVID بیمارستان در شهرستان بودند که در زیر صفحه اصلی قرنطینه در کارناتاکا دولت باز دانشگاه (KSOU) مهمان خانه برای 14 روز شد مفتخر KSOU معاونت پروفسور S. Vidyashankar و دیگر مقامات در KSOU محوطه دیروز اینجا شب است. این مقامات باران گلبرگ های گل در این تاج رزمندگان و ابراز قدردانی خود را به آنها.

کسانی که مفتخر هستند Dr. Kevin, Dr. Vinod دکتر Anoop دکتر Pradeep دکتر Abhinay دکتر آرون دکتر Siddarth Gowdar دکتر Sneha دکتر گانش دکتر Amrutha دکتر Jajeel دکتر Nishanth دکتر Bharath دکتر Rajeshwari و پرستاران Pushpalatha, Rekha, Regina Sachitha, Sharada, Puttamani, Vasanthi, Shanthi, Shobha, Asanta مریم Vishalakshi A. Bhanurekha, Anitha Shweta, Savitha Sumathi, Umesh Maniraju Vasanth کومار و Sairam.

صحبت به مناسبت Mysuru پزشکی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی (MMC&RI) رئیس و مدیر Dr. C. P. Nanjaraj گفت که آنها به دنبال هر دستورالعمل صادر شده توسط دولت های منطقه و افزود که درخواست شده بود به KSOU VC پروفسور Vidyashankar به ارائه مهمان خانه برای quarantining تاج رزمندگان و ابراز VC و کارکنان برای حمایت خود را.

MMC&RI اصلی Dr. K. R. Dakshayini, HoD از عمل جراحی دکتر Dinesh, Dr. M. S. Nanjundaswamy دکتر Shashidhar, Dr. K. T. Chandrashekar دکتر راجش دکتر Raghuveer و دیگران حاضر بودند در این مناسبت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن