اسناد و مدارک نشان می دهد اپل به آمازون درمان ویژه به نخست تصویری به فروشگاه App

در طول یک جلسه قبل از خانه ضد تراست فرعی در چهار شنبه مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک شهادت دادند که "ما اعمال قوان

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

در طول یک جلسه قبل از خانه ضد تراست فرعی در چهار شنبه مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک شهادت دادند که "ما اعمال قوانین برای همه توسعه دهندگان به طور مساوی" وقتی که می آید به فروشگاه App. اما اسناد و مدارک نشان داد توسط کمیته فرعی بررسی نشان می دهد اپل معاون ارشد Eddy Cue ارائه شده آمازون یک معامله منحصر به فرد در سال 2016: سیب را با 15 درصد هزینه اشتراک است که امضا از طریق نرم افزار در مقایسه با استاندارد 30 درصد است که اکثر توسعه دهندگان باید دست بیش از.

یک ایمیل از نشانه به مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس لیست شرایط مذاکره:

آن جلسه صورت گرفت در سال 2016 و در زمان بزوس گفت که او منتظر بود برای "قابل قبول شرایط کسب و کار" قبل از راه اندازی نخست ویدئو برنامه در اپل سیستم عامل است. فشرده این که آیا این شرایط ممکن است شامل کاهش 30 درصدی فروشگاه App برش بزوس گفت: در آستانه's Nilay Patel که "کسب و کار خصوصی بحث باید بماند خصوصی."

در اوایل سال جاری آمازون نخست تصویری iOS و Apple TV برنامه های آغاز شده اجازه می دهد مشتریان به خرید در برنامه از جمله خرید و اجاره فیلم و تلویزیون را نشان می دهد. این تغییر یک تغییر برای آمازون که قبلا نمی خواهد اجازه می دهد تا کاربران را به اجاره و یا خرید محتوا نخست ویدئو برنامه در فروشگاه App. به گزارش بلومبرگاپل نیست مصرف معمولی خود را 30 درصد کاهش از این مطالب معاملات.

که 30 درصد App Store هزینه بخشی از Spotify در شکایت علیه اپل در اتحادیه اروپا است. "در سال های اخیر اپل معرفی کرده است قوانین به فروشگاه App که به عمد محدود انتخاب و سرکوب نوآوری در هزینه از تجربه کاربر — اساسا عمل کردن به عنوان یک بازیکن و داور به عمد نقطه ضعف دیگر برنامه توسعه دهندگان" Spotify مدیر عامل دانیل Ek نوشت: در یک سال 2019 پست وبلاگ. در روز چهارشنبه جلسه طبخ بارها و بارها اشاره کرد که نرخ کاهش به 15 درصد هنگامی که مشتریان خود را وارد کنید دوم سال از یک, اشتراک, اما که انجام نشده بسیار به سکوت اپل منتقدان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن