دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پلیس توییتر دشمنی با صلیب-ارسال پیام مسدود

توییتر محدود رسیدن به یک دوم جیر از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن امروز صبح به کاخ سفید و متحدان آن

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

توییتر محدود رسیدن به یک دوم جیر از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن امروز صبح به کاخ سفید و متحدان آن به دنبال تشدید دشمنی خود را با شرکت رسانه های اجتماعی.

روز جمعه مغلوب ساختن پیشی جستن به نام مردم در اعتراض به مرگ جورج فلوید در مینه سوتا "اراذل و اوباش است." رئیس جمهور ادامه داد: "هر گونه مشکل و ما فرض را بر کنترل, اما زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود." مدت کوتاهی پس از این پیام نوشته شده بود توییتر مشخص شد که این نقض قوانین مربوط به تجلیل از خشونت قرار می گیرد و توجه در صدای جیر جیر. در انجام این کار صدای جیر جیر از مغلوب ساختن پیشی جستن گاهشمار اما در دسترس است هنگامی که یک کاربر یک "نمایش" را فشار دهید. دوست رسانهها و پاسخ ها همه غیر فعال از صدای جیر جیر در تلاش برای محدود کردن آن برسد.

صدای جیر جیر, توییتر و برچسب دوم در یک تاپیک پست از رئیس جمهور با هدف قرار دادن تظاهرات در مینه سوتا است. چند ساعت پس از توییت های ارسال شده به کاخ سفید خود حساب توییتر نقل قول-توییتی برای اولین بار در مغلوب ساختن پیشی جستن موضوع و اعلان مجدد همان پیام است که این پلت فرم در اصل پرچم بر رئیس جمهور حساب. کاخ سفید نقل قول-tweet برچسب شد برای همین قاعده نقض شده است.

توییتر سخنگوی گفت: در آستانه:

ما اقدام در راستای جلوگیری از دیگران از بودن الهام به ارتکاب اعمال خشونت آمیز اما نگه داشته اند صدای جیر جیر در توییتر به دلیل آن مهم است که هنوز هم قادر به دیدن توییت داده شده و ارتباط آن در حال انجام امور عمومی اهمیت است. به عنوان استاندارد است با این اطلاع درگیری با صدای جیر جیر محدود خواهد شد.

که همان پیام است که نقض توییتر قوانین عبور-ارسال به Facebook در روز جمعه. از, انتشار, Facebook گرفته هر گونه اقدام علیه پست. این شرکت بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر از آستانه.

دن Scavino جونیور, کاخ سفید معاون رئیس ستاد و ارتباطات و رسانه های اجتماعی در واکنش به توییتر تصمیم به محدود کردن تهمت جمعه جیر و گفت: "توییتر پر از گه - بیشتر و بیشتر مردم شروع به آن را دریافت."

برندان Carr جمهوری خواه کمیسر کمیسیون ارتباطات فدرال نوشت: در یک صدای جیر جیر "توییتر را رها کرده است هر گونه تلاش در حسن نیت استفاده از آن قوانین است. هیچ کس نباید به راحتی در آن است."

توییتر حرکت را محدود و مغلوب ساختن پیشی جستن صدای جیر جیر در مورد مینه سوتا تظاهرات به دنبال یک هفته درگیری بین رئیس جمهور و پلت فرم. در اوایل این هفته توییتر واقعیت-بررسی یک صدای جیر جیر از رئیس جمهور برای اولین بار برای ساخت اظهارات نادرست در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری. روز بعد تهمت شدت انتقاد کرد و خواستار دولت فدرال به "به شدت تنظیم و یا نزدیک [سیستم عامل] پایین" قبل از آنها "سکوت محافظه کارانه صدای."

سال گذشته بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن و کنگره جمهوری خواهان شده است وسواس در رابطه با این ایده که سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook و توییتر می تواند به طور فعال در حد متوسط در برابر محافظه کار سخنرانی آنلاین. قانون با هدف اصلاح بخش 230 قانون ارتباطات نجابت پیشنهاد شده است اما در نهایت موفق به انتخاب کنید تا بخار تا این هفته. روز پنج شنبه رئیس جمهور امضا فرمان اجرایی با هدف تنظیم شرکت رسانه های اجتماعی و تغییر دولت تفسیر بخش 230, اما آن را به احتمال زیاد به صورت قابل توجهی چالش های قانونی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن