دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گسترش Huawei بان طریق ممکن است 2021

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تمدید اجرایی خود را به منظور منع شرکت های ایالات متحده از کار با و یا

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تمدید اجرایی خود را به منظور منع شرکت های ایالات متحده از کار با و یا خرید تجهیزات مخابراتی از شرکت تلقی امنیت ملی خطر تا مارس سال 2021 از طریق رادیو فردا.

در حالی که این ممنوعیت نمی کند به صراحت تماس شرکت های خاص آن شده است تا عملا تعطیل ما عملیات با شرکت های چینی مانند هواوی و ZTE که دیگر نمی تواند به فروش محصولات ما و یا کار با شرکت هایی مانند گوگل و یا بازو برای انتقاد از نرم افزار و مجوز.

کاخ سفید صادر اصلی آن فرمان اجرایی تقریبا یک سال پیش محرومیت شرکت های ایالات متحده را از انجام کسب و کار با هواوی با توجه به نگرانی های امنیت ملی در مورد شرکت چینی تامین تجهیزات زیرساخت شبکه (به خصوص به عنوان ما دستخوش مداوم آن اجرای برای 5G).

اما پس از سفارش صادر شده در مارس 2019 کامل ممنوع نشده است در واقع گرفته شده از اثر نشده است. در حالی که هواوی نشده است قادر به کار با شرکت هایی مانند گوگل در دستگاه های جدید این شرکت بدست یک سری از موقت به طور کلی مجوز از وزارت بازرگانی است که اجازه آن را به هنوز هم موجود پشتیبانی سخت افزار با نرم افزار به روز رسانی.

که امور ممکن است در مورد تغییر: پس از دریافت پسوند در مرداد ماه نوامبر و مارس اخیر 45 روز تمدید موقت توافقنامه مجوز مورد به پایان می رسد در مه 15. نه هواوی و نه وزارت بازرگانی نشان داده نشده که آیا دیگر تمدید مجوز موقت داده خواهد شد.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب