DoorDash می گوید و آن را آماده برای ارائه پشتیبانی برای خاویار کارگران دستگیر شده در نیویورک در طول حکومت نظامی

یک جفت هشدار دهنده ویدئوها به نظر می رسد برای نشان دادن حداقل یک خاویار تحویل کارگر دستگیر شدن توسط پلیس شهر ن

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

یک جفت هشدار دهنده ویدئوها به نظر می رسد برای نشان دادن حداقل یک خاویار تحویل کارگر دستگیر شدن توسط پلیس شهر نیویورک در روز پنج شنبه گفته برای نقض این شهر مقررات منع رفت و آمد اعمال شده در این هفته در پاسخ به تظاهرات در اعتراض به مرگ جورج فلوید و سیستمیک خشونت پلیس.

اما کارگر و دیگر بر روی تقاضای تحویل مواد غذایی نرم افزار پیمانکاران مجاز به کار در شهر و حتی گذشته مقررات منع رفت و آمد بر اساس یک طراحی به عنوان ضروری کارگران توسط مقامات شهرستان. خاویار شرکت مادر DoorDash می گوید در آستانه آن است که "احساس خطر" بر اساس این گزارش از دستگیری و که آن را "آماده به ارائه آنها را با پشتیبانی ما."

"ما نگران گزارش می دهد که یک پیک به نظر می رسد و دستگیر شده است در این شب در شهر نیویورک در مدت کوتاهی پس از حکومت نظامی. تحت این شهر مقررات منع رفت و آمد سفارش غذا تحویل کارگران تلقی 'ضروری و مجاز به سفر به و از کار و در حین انجام کار خود را در حالی که حکومت نظامی است که در اثر" یک DoorDash سخنگو می گوید. "ما در حال جمع آوری اطلاعات هستند و در تماس با مسئولان شهرستان برای تعیین چه برخوردی. ضروری کارگران باید قادر به تکمیل کار خود و احساس امن و مطمئن در حالی که انجام این کار, و ما در حال آماده به ارائه آنها را با پشتیبانی ما."

در یک ویدئو یک خاویار تحویل کارگر دیده شدن و بازداشت یک گروه از افسران پلیس در نزدیکی پارک مرکزی گفته 27 دقیقه پس از 8PM ET مقررات منع رفت و آمد بر اساس یک ویدیو به اشتراک گذاشته شده در توییتر در این شب ،

در یک جداگانه ویدیو به اشتراک گذاشته شده در توییتر فقط چند دقیقه قبل از اینکه در 9:01PM ET a خاویار کارگر دیده شدن و بازداشت یک گروه از حداقل شش افسران. "آیا شما جدی است ؟ نگاه, نگاه, نگاه, نگاه کنید. من حتی انجام هر کاری" مرد می گوید: نشان دادن روشن پریشانی به عنوان پلیس دستبند او را و مصادره دوچرخه خود را و نارنجی خاویار کیسه. "این به من می گوید در این برنامه من می توانم به شما نشان می دهد بچه ها چیزی."

آن را در ابتدا مشخص نیست اگر این بود که همان کارگر و یا یک حادثه جداگانه در دسترس نباشد اما اظهارات مقامات شهر حاکی از آن بود که یک حادثه مربوط به یک تک خاویار کارگر دستگیر شده در فیلم از زوایای مختلف در این برنامه شامل لحظات مختلف بازداشت.

شهرستانها عمده ما شروع به تحمیل حکومت در اوایل این هفته در تلاش برای محدود کردن معترضان که بسیاری از آنها مسالمت آمیز تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی. و در عین حال بی شماری ویدئوها طی چند روز گذشته نشان داده اند گسترده نمونه هایی از خشونت های پلیس و غیرانسانی از تظاهر کنندگان در پاسخ از جمله ضرب و شتم و استفاده از گاز اشک آور و گاز و دیگر مواد محرک و "kettling" از معترضان به مناطق تنگ, از جمله NYPD تصمیم به دام هزاران نفر بر روی پل منهتن در سه شنبه شب.

بر روی تقاضا تحویل کارگران در حال حاضر در میان اعتراضات و اجرای قانون به عنوان بر روی تقاضا برنامه های کاربردی مانند خاویار DoorDash و بارگذاری می خورد و به آنها اطلاع داد که آنها می توانند همچنان به گرفتن سفارشات به عنوان ضروری کارگران در برخی از شهرستانها با وجود مقررات منع رفت و آمد. در برخی از نقاط مانند سان فرانسیسکو و واشنگتن, DC, Uber و برنامه های دیگر متوقف شد و عملیات در ساعت منع رفت و آمد. اما در شهر نیویورک برنامه مطمئن پیمانکاران خود را, بسیاری از آنها با تکیه بر این برنامه برای درآمد در طول همه گیر و در عین حال دریافت هیچ شکل دیگری از کمک های مالی آنها می تواند ادامه کار.

"تیم ما بر روی زمین در حال همکاری نزدیک با شهرستانها در مورد چگونه به بهترین پشتیبانی آنها را بر اساس نیازهای خود و وضعیت محلی" یک بارگذاری سخنگو گفت BuzzFeed در اوایل این هفته در مورد آن مغایر با رویکرد شهر حکومت. "برخی از شهرستانها درخواست کرده اند که ما تعلیق عملیات در ساعت منع رفت و آمد در حالی که دیگران می خواهند برای اطمینان از بارگذاری در دسترس است برای خدمات ضروری است."

DoorDash گفت BuzzFeed آن را "خیاطی عملیات بر اساس راهنمایی های ما را دریافت کرده اند از دولت" به ظاهر نشان می دهد این شرکت گفته شد, در شهر نیویورک مقامات این می تواند نگه داشتن کارگران در خیابان. توجه داشته باشید ارسال شده به رقابت خدمات Postmates' سایت می گوید در شهر نیویورک مشتریان آن است که "امن برای تحویل سفارش در طول حکومت نظامی ساعت":

ایمنی و رفاه جامعه ما اولویت ما است. ما به طور جدی با مقامات محلی برای نظارت بر وضعیت در شهرستان خود را. در حالی که آن را بی خطر است برای تحویل سفارش در طول حکومت نظامی ساعت, لطفا توجه داشته باشید که فعالیت در منطقه شما ممکن است تحت تاثیر رستوران در دسترس بودن و زمان تحویل. ما کار خواهد کرد به سرعت و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است برای تکمیل سفارش خود را. ما درک خود را از وفاداری و صبر و درک برای مدت از این مقررات است.

یک سخنگوی اداره پلیس شهر نیویورک می گوید آستانه که "پلیس بازداشت مرد, تایید اعتبار خود را و او آزاد شد."

نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio اذعان دستگیری در توییتر نوشته "فقط در گوشی با [شهر نیویورک کمیسر پلیس درموت Shae] بعد از دیدن این مشکل تصویری از یک کارگر تحویل دستگیر شده توسط پلیس در حالی که انجام کار خود را. این قابل قبول نیست و باید متوقف شود. تحویل مواد غذایی است که کار ضروری است و معاف از مقررات منع رفت و آمد."

د Blasio همچنین گفت: روزنامه نگاران پوشش تظاهرات نیز ضروری کارگران است. "ما از حقوق خود," او نوشت. "عمومی بستگی به اطلاعات ارائه می کنند. خواهد شد NYPD برای حل این مشکل بلافاصله."

به روز رسانی ژوئن 5, 12:20am می باشد و همکاران: روشن است که آن را در حال حاضر مشخص نیست که آیا این دو فیلم ویروسی نشان می دهد یکی از کارگران دستگیر شدن یا دو رویداد جداگانه.

به روز رسانی ژوئن 5, 12:25am می باشد و همکاران: اضافه شدن نظر از نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio و اداره پلیس شهر نیویورک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن