دوتا 2 بین المللی 10 استخر جایزه آمار رکورد شکنی $34,396,000 (و شمارش)

دوتا 2'sانترنشنال ، یکی از بزرگترین مسابقات esports در جهان ، رکورد خود را به عنوان پر سود ترین رویداد esports

توسط PARINEWS در 6 شهریور 1399

دوتا 2'sانترنشنال ، یکی از بزرگترین مسابقات esports در جهان ، رکورد خود را به عنوان پر سود ترین رویداد esports شکسته است ، با استخر جایزه امسال در حال حاضر در مجموع بیش از 34،396،000 دلار است. رکورد قبلی یک استخر جایزه 34.3 میلیون دلاری از رویداد سال گذشته بود.

دوتا ۲ توسعه دهنده شیر به دلیل همه گیر COVID-19 مجبور شد به دلیل همه گیر بودن COVID-19، ادامه کار امسال به نام اینترنشنال ۱۰ را به طور نامحدود به تأخیر بیندازید. این تاخیر در ماه آوریل اعلام شد. شیر هنوز تاریخ جدیدی را اعلام نکرده است. مشخص نیست که آیا این تورنمنت حتی در طول سال ۲۰۲۰ به هیچ عنوان برگزار خواهد شد یا نه.

شیر گفت که آن را "هنوز نمی تواند متعهد" به تاریخ جدید برای بین المللی 10 و یا بازگشت مدار دوتا طرفدار، یک سری از وقایع است که تعیین می کند که چه کسی واجد شرایط برای بین المللی، در یک توییت در روز دوشنبه.

استخر جایزه برای مسابقات بین المللی با خرید دوتا 2 پاس نبرد، که هزینه 9.99 دلار (یا 29.35 دلار برای باز کردن 50 سطح اضافی، و یا 44.99 دلار به پرش تا 100 سطح در یک بار) تامین می شود. این پاس بازیکنان پاداش با پاداش در بازی و لوازم آرایشی و بهداشتی به عنوان آنها را از طریق سطوح پیشرفت. یک چهارم درآمد حاصل از خرید پاس نبرد به سمت استخر جایزه برای مسابقات عظیم قرار داده می شود، بنابراین تا زمانی که بازیکنان به خرید خود ادامه دهند، استخر به رشد خود ادامه خواهد داد.

شیر پیش از این اعلام کرده بود که پاس نبرد کنونی تا ۱۹ سپتامبر در دسترس خواهد بود. که مقدار زیادی از زمان برای استخر جایزه به رشد ادامه دهد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن