Dr بی احترامی می شکند سکوت اما کشش هنوز هم حاضر به گفتن آنچه در

چه شما احتمالا شنیده اید: سه ماه پس از او امضا منحصر به فرد قرارداد دو ساله با Twitch برای "تغییر زندگی" مقدار

توسط PARINEWS در 8 تیر 1399

چه شما احتمالا شنیده اید: سه ماه پس از او امضا منحصر به فرد قرارداد دو ساله با Twitch برای "تغییر زندگی" مقدار پول کشش است با این وجود "به طور دائم ممنوع" مرد Beahm نام Dr بی احترامی چیزی برای او در نقض این شرکت قوانین.

چه شما ممکن است فکر: آن را بیش از حد از یک تصادف برای خود کانال ناپدید شدن ناگهانی اتفاق می افتد یک روز پس از Twitch اعلام آن شروع می شود به طور دائم ممنوع streamers برای آزار و اذیت و تجاوز است.

حقیقت: ما در حال حاضر نمی دانم که آیا کشش است و حتی ممنوع Beahm بسیار کمتر از حقایق اطراف چرا بی احترامی ناپدید شد در روز جمعه به دلیل شرکت بارها و بارها حاضر به تایید و حتی ممنوعیت به آستانه و کاهش یافته است به انکار یک بیانیه جدید از Beahm این شب است که ادعا می کند با کشش حتی نمی خواهد به او بگویید که چه خبر است.

این اولین کلمه از Beahm از کانال او به طور ناگهانی ناپدید شد از حرکت یا کشش ناگهانی بعد از ظهر روز جمعه و آن را به وضوح طراحی شده نشان می دهد که کشش در اشتباه است. شاید او به خوبی می داند که چه خبر است و پنهان شدن پشت کلمات "دلیل خاص" اما ما هیچ شواهد موجود از هر چیزی در حال حاضر — دوباره نه کشش نه بی احترامی حتی تایید کرد که او را در حال تعلیق بسیار کمتر ممنوع بسیار کمتر به طور دائم. به بلانت دیده ایم چیزی است که قوانین از احتمال که بی احترامی کشیده خودش را Twitch برای برخی از این دلیل, با این حال بعید است که ممکن است به نظر می رسد.

این ایده است که او شده است به طور دائم ممنوع سـوی دوم از منابع صحبت کرد که به صورت ناشناس از طریق دیگران در توییتر — و هر دو از مردم به tweeting باید پس از توضیح داد که آنها مایل و یا قادر به به اشتراک گذاری این دلیل که چرا. Kotaku است پس از تایید ممنوعیت با سه منابع اضافی, اما برای برخی از در حال حاضر غیر قابل توضیح دلیل کشش نمی خواهد که تا کنون. گهگاه در گذشته ما دیده ایم شرکت ها را که به دلیل آنها ترجیح می دهند در جهان کنونی درک درستی از وضعیت حتی وقتی که درک اشتباه است.

تنها چیزی که کشش را فراهم کرده است در این بیانیه که آن را کاهش یافته است به اتصال به Beahm حتی زمانی که ما توضیح داد که در آن برگ ها باز احتمال این که Beahm نشده است ممنوع است.

"همانطور که ما روند ما اقدام مناسب زمانی که ما شواهدی وجود دارد که یک پرچم در حال اهتزاز عمل کرده است در تخلف از جامعه ما دستورالعمل و یا شرایط استفاده از خدمات. این اعمال می شود به تمام streamers ها بدون در نظر گرفتن وضعیت و یا برجستگی در جامعه است."

آن را کاملا امکان پذیر است که همه آشکار خواهد شد در زمان مقتضی و تمام نشریات در حال حاضر گزارش های که دکتر بی احترامی شده است به طور دائم ممنوع خواهد شد نگاه توجیه پس از این واقعیت است. شاید نیز وجود دارد یک دلیل بسیار خوبی است که چرا برخی از حقایق نیاز به نکردن.

تنها آمار موجود در حال حاضر که دکتر بی احترامی ناپدید شده است از انقباض; کشش و Beahm نمی گویند چرا; و بسیاری از مردم می خواهم بدانم زمانی که ما همه می دانیم.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن