'هواپیماهای بدون سرنشین Prathap' طول می کشد یک پرواز نقض صفحه اصلی قرنطینه

BBMP مقامات او را به زندان در Mysuru بنگلور/Mysuru: N. M. Prathap یا هواپیماهای بدون سرنشین Prathap که تا به ح

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

BBMP مقامات او را به زندان در Mysuru

بنگلور/Mysuru: N. M. Prathap یا هواپیماهای بدون سرنشین Prathap که تا به حال به دست آورده acclaims برای ایجاد بیش از 600 هواپیماهای بدون سرنشین با استفاده از زباله های الکترونیکی شده است در معرض خود را برای ادعاهای دروغین. او در تازه مشکل برای نقض COVID-19 قرنطینه قوانین. او تا به حال از دست رفته از بنگلور و بنگلور پلیس تشکیل داده بود سه تیم برای دستگیر کردن او را.

اما Bruhat بنگلور Mahanagara Palike (BBMP) مقامات با کمک Talaghattapura پلیس که ترسیم او در مندی Mohalla در Mysuru گرفته اند و او را به بنگلور و در حال حاضر در مرکز قرنطینه.

این BBMP مقامات تا به حال قرار داده و قرنطینه مهر در Prathap دست پس از بازگشت او از حیدرآباد و او را آموزش داده بود به زیر صفحه اصلی قرنطینه در تخت خود را در Anjanapura بنگلور.

اما در جولای 16, Prathap نقض قرنطینه هنجارها و تا به حال به نظر می رسد برای مصاحبه در یک کانال تلویزیون بود و بعد از روشن کردن تلفن همراه خود را و رفت و absconding. او حتی flaunted قبل از تلویزیون لنگر که او آمده است با وجود اینکه دستور داد خانه قرنطینه با توجه به بین دولت سفر یک روز پیش و تا به حال حتی نشان داده شده است خانه خود را قرنطینه دشنه در برنامه های زنده تلویزیونی نشان می دهد.

این نقض قوانین نمی شد به آرامی گرفته شده توسط دولت و بر اساس ورود او در تلویزیون BBMP ثبت یک مورد در برابر او. ظاهر خود را در استودیو تلویزیون دیده شده است به عنوان یک تخلف از قوانین در حال انجام Coronavirus همه گیر چرا که اگر او در بر داشت به COVID-19 مثبت, هر کسی که در تماس نزدیک با او در استودیو تلویزیون و جاهای دیگر خواهد بود در خطر است. آن است که گزارش شده که او در معرض خطر به دلیل او تا به حال در تماس با یک فرد مثبت است.

پس از این برنامه تلویزیونی نشان می دهد پلیس و قرنطینه اعضای تیم ملی رفت و به سوال Prathap برای تخلف در تخت خود را در Anjanapura در روز شنبه بود اما او در بر داشت از دست رفته است. تلفن خود را نیز داشت خاموش. تلفن خود را ثبت نشان داد که آخرین محل شناخته شده بود در نزدیکی Jnanabharathi پردیس در Kengeri, 16 کیلومتری.

بعد از این FIR ثبت شده بود در برابر Prathap در Talaghattapura ایستگاه پلیس تحت فاجعه ملی قانون مدیریت پس از شکایت از BBMP رسمی دکتر Prayag. او متهم با جرائم نقض قوانین قرنطینه برای حضور در تلویزیون مصاحبه و خاموش کردن تلفن خود را و در حال اجرا برای جلوگیری از دستگیر شدن توسط قرنطینه تیم ملی.

اما پلیس ترسیم او را از طریق آخرین جزئیات تماس در مندی Mohalla. او ماندن در خانه یکی از همکلاسی های خود وجود دارد. دکتر Prayag که وارد به Mysuru همراه با پلیس صبح دیروز او را بازداشت و رفت و برگشت به بنگلور.

Talaghattapura بازرس Ramappa زبان به ستاره میسور گفت که آنها در زمان بازداشت Prathap گذشته صبح و دست او را به BBMP مقامات که قرار Prathap در مرکز قرنطینه و اضافه شده است که یک مسئول-ورق علیه Prathap خواهد بود را به دادگاه ارائه شده پس از این دوره قرنطینه از Prathap به پایان می رسد.

در ضمن مندی بازرس Narayanaswamy گفت که پلیس بنگالور و BBMP مقامات مصرف Prathap به بازداشت خود آمده بود به او توجه کنید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن