کفش های دارای بلوتوث در حال تکه تکه کردن DropLabs در رنگ جدید

موجود است DropLabs دارای نسخه جدید ارتقا یافته از کفش بلوتوث خود را که سر و پا خود را با باس، که نه تنها یک مح

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399
موجود است

DropLabs دارای نسخه جدید ارتقا یافته از کفش بلوتوث خود را که سر و پا خود را با باس، که نه تنها یک محصول است که وجود دارد، اما آنها ظاهرا به اندازه کافی محبوب برای حکم مدل نسل دوم است.

آنها در حال حاضر در یک نوع رنگی "سه گانه سیاه" در دسترس هستند، پشتیبانی از تنظیم پویا برای محتوا، و ارائه چرخ رنگ در برنامه LED به شما اجازه کنترل روشنایی در عقب هر کفش (می دانید، بنابراین مردم واقعا می تواند بگوید که شما کفش هوشمند پوشیدن). همچنین این شرکت وعده برخی از "تخم مرغ عید پاک" که آن را حتی در انتشار مطبوعات خود را خراب نیست.

کفش معمولا ً در خارج از منطقه ما برای پوشش قرار می دهد، اما اینها فقط هیچ کفشی نیست. کفش DropLaps -- در اصل سال گذشته منتشر شد -- می تواند از طریق بلوتوث به تلفن خود را برای ارائه ارتعاشات در زمان با موسیقی و یا هر محتوای دیگر شما لذت بردن از اتصال ، مانند یک فیلم یا بازی. نمی دونم اینا واقعا حس حضور تو رو مثل تو توی کنسرت یا تئاتر بالا می برن چون من امتحانشون نکردم ولی من الان مُخ رفتم

$299 EP 01 قبلا تنها در آنچه شرکت به نام "کلاسیک" نوع رنگ فروخته شد, که همه سیاه و سفید به غیر از یک نوار افقی سفید کوچک جدا پارچه از کف. این مد روز ترین نیست، بسته به اینکه از چه کسی بپرسید. از طرف دیگر، رنگ سیاه جدید که امروز اعلام شد قطعا می تواند به آنها کمک کند که به عنوان کفش های روزمره عبور کنند.

DropLabs EP 01
...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن