E جوهر دمو تاشو الکترونیکی خواننده است که همچنین می تواند یادداشت های

گوشی های هوشمند چین دار به آرامی راه خود را به جریان اصلی. ممکن است قابل تاشو الکترونیکی خوانندگان بعدی باشد؟

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1399

گوشی های هوشمند چین دار به آرامی راه خود را به جریان اصلی. ممکن است قابل تاشو الکترونیکی خوانندگان بعدی باشد؟ شرکت E Ink، شرکت پشت تکنولوژی کاغذ دیجیتالی که در اکثریت خوانندگان الکترونیکی یافت می شود، در تلاش است تا آن را اتفاق بیافتد. آزمایشگاه تحقیق و توسعه شرکت شده است در حال توسعه صفحه نمایش قابل تاشو الکترونیکی جوهر برای مدتی, و آخرین نمونه اولیه آن به وضوح نشان می دهد پتانسیل ایده.

ویدیو بالا از صفحه GoodEReader.com می آید و یک نمونه اولیه قابل تاشو خواننده الکترونیکی را نشان می دهد که توسط E Ink توسعه یافته است. یک نسخه قبلی در ماه ژوئن بیرون آمد، اما آخرین سخت افزار یک لولای یکه ای را می افزاید، پنج دکمه اختصاصی پایین سمت راست دستگاه و دو نوار نور گیر که در بالای صفحه برای روشنایی قرار گرفته اند. همچنین یک تکنولوژی یکپارچه واکام برای یادداشت برداری، ساخت یادداشت ها و برجسته کردن معابر با قلم وجود دارد.

مفهوم کلی جذاب است. به عنوان با گوشی های هوشمند تاشو، خواننده الکترونیکی تاشو وعده املاک و مستغلات صفحه نمایش بیشتر در یک بسته کوچکتر است. همچنین آشنایی خشنود فرمت تاشو وجود دارد، و دستگاه را بیشتر شبیه یک کتاب یا دفترچه یادداشت می کند. در ظرفیت یادداشت برداری و همگام سازی مواد خواندن اضافه کنید و شما می خواهید یک بیت بسیار مفید از کیت.

اما به نظر می رسد فن آوری کاملا وجود دارد نه تنها هنوز. گودی های این نمونه بزرگ هستند، نوارهای سبک تلنگر تا یادآور گجت ها از دو سال ۱۹۹۰ هستند، در حالی که یادداشت گرفتن در خوانندگان الکترونیکی به طور کلی هنوز هم با نهفته کم محدود است. استفاده از خوانندگان الکترونیکی برای یادداشت برداری قطعا بازار در حال رشد است، اما هنوز یک تجربه بی درز به اندازه کافی برای تقبل قلم و کاغذ قدیمی مد روز نیست. هنوز، ما توسعه این تکنولوژی را با علاقه تماشا می کنیم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن