دسترسی به اصل و دسترسی به EA تحت بنر جدید EA Play

ترکیب خواهد شد خدمات جریان Rebranding in است بسیار در این روزها در سراسر تعدادی از صنایع سرگرمی، و EA در حال پ

توسط PARINEWS در 24 مرداد 1399
ترکیب خواهد شد

خدمات جریان Rebranding in است بسیار در این روزها در سراسر تعدادی از صنایع سرگرمی، و EA در حال پریدن بر روی روند با نام تجاری خود EA دسترسی و منبع دسترسی به خدمات به سادگی به عنوان EA بازی.

هیچ تغییر مالی برای مشتریان وجود ندارد، و نه تغییر نام تجاری نیاز به هر گونه تلاش اضافی برای مردم برای بازی بازی تحت اشتراک فعلی خود را. شرکت rebrand را به عنوان "گام مهمی در ساده سازی خدمات ما برای اطمینان حاصل شود که عضو EA بازی بهترین راه برای بازی است، " در یک وبلاگ جدید ارسال شده است. دسترسی به EA در حال حاضر برای 4.99 دلار در ماه یا $29.99 در سال اجرا می شود. دسترسی به منشاء همان قیمت است, با منشاء دسترسی برتر در حال اجرا $14.99 در ماه یا 99.99 $ در سال.

ساده سازی کلمه کلیدی است; به تلاشی که وارنرمدیا در پایان خود می گذرد فکر کنید تا خانه خود را تحت دو گزینه ساده تحت دو گزینه ساده تحت نام های HBO Max و HBO دوباره برند کند. با خلاص شدن از شر HBO نام و sunsetting HBO برو، آن را از لحاظ تئوری آسان تر برای مصرف کنندگان برای پیدا کردن خدمات آنها می خواهند و ثبت نام برای آن. EA به احتمال زیاد امیدوار است که ترکیب دسترسی EA و منبع دسترسی تحت یک بنر آن را آسان تر برای مردم در هنگام خرید در اطراف. حرکت می آید درست به عنوان EA در حال آماده سازی برای آوردن خدمات اشتراک خود را به بخار، و rebrand به احتمال زیاد تصادفی نیست.

"دسترسی به EA و مبدا دسترسی اساسی خواهد شد EA بازی، و منشاء دسترسی به برتر به EA بازی حرفه ای تغییر خواهد کرد،" یادداشت های وبلاگ، و اضافه کردن که EA است "اضافه کردن حتی بیشتر در ماه های آینده، با شروع با چالش های منحصر به فرد در بازی و کاهش پاداش ماهانه برای اعضای در عناوین انتخاب."

منحصر به فرد شامل "چالش های دسترسی زود هنگام و پاداش مانند نهایی تیم بسته، منحصر به فرد موارد خودت، لوازم آرایشی و بیشتر،" اما با عنوان متفاوت خواهد بود. به عنوان بخشی از تغییر، EA سالانه EA رویداد بازی که در E3 رخ می دهد EA بازی زنده تبدیل خواهد شد.

تغییرات در دسترسی به EA، دسترسی به مبدا، و منشاء دسترسی برتر خواهد شد به اثر در تاریخ 18th.

تصحیح Correction: نسخه قبلی این داستان به قیمت Origin Access Premier به دلار کانادا داد تا دلارآمریکا. ما از خطا پشیمان می شیم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن