EA اعلام جنگ ستارگان: اسکادران جدید اول شخص starfighter در سگ جنگی بازی

EA اعلام کرده است جدید جنگ ستارگان بازی, جنگ ستارگان: اسکادراناول شخص بازی مبارزه با فضا است که باید بازیکنان

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

EA اعلام کرده است جدید جنگ ستارگان بازی, جنگ ستارگان: اسکادراناول شخص بازی مبارزه با فضا است که باید بازیکنان پرواز سری معروف starfighters در سر-به-سر تک نفره و چند نفره جنگ است.

طراحی و توسعه توسط انگیزه مونترال (که قبلا کمک به هر دو Battlefront II و سرود), اسکادران خواهد بازیکنان اجازه پرواز انواع جنگ ستارگان کشتی از جمله X-Wing یک جناح Y-Wing U-Wing, کراوات, جنگنده, TIE Interceptor, کراوات, بمب افکن و کراوات درو مبارزان.

EA نخواهد بود آشکار گیم پلی بازی تا زمانی که شرکت EA بازی زنده رویداد در ماه ژوئن 18th در 4ساعت PT / 7ساعت ET اما این وعده انواع حالت های چند نفره از جمله "ناوگان جنگ" که در آن هدف این است که برای کار با هم تیمی های خود را به نابود کردن کشتی پایتخت و همچنین به عنوان سنتی dogfighting حالت.

Star Wars: اسکادران همچنین نشان می دهد که EA آموخته برخی از قابل توجه درس هایی از غارت جعبه افتضاح که خدشه دار چند ماه اول Star Wars: Battlefront II. در حالی که بازی ارائه خواهد شد گسترش گزینه های سفارشی سازی برای هر دو گیم پلی تغییر اقلام مانند سلاح پوسته موتور و سپر و همچنین به عنوان یک تنوع از لوازم آرایشی به سفارشی خود را در کابین کشتی و خلبان ظاهر این شرکت وعده داده است که همه چیز خواهد بود "به دست آورده و تنها از طریق گیم پلی."

یکی دیگر خوش آمدید بهبود: پشتیبانی کراس پلت فرم چند نفره با پشتیبانی بین بازیکنان بر روی Xbox One, PlayStation 4 و PC. اسکادران نیز خواهد شد سازگار با هدست VR بر روی کامپیوتر و پلی استیشن 4 برای بازیکنان که می خواهید حتی بیشتر غوطه ور شدن.

در حالی که تمرکز با اسکادران به نظر می رسد تا حد زیادی در چند نفره بازی نیز از ویژگی های جدید تک بازیکن مبارزات انتخاباتی, مجموعه پس از نبرد Endor که بازیکنان را به کفش از خلبانان از هر دو جدید جمهوری اسلامی پیشتاز اسکادران و کهکشانی امپراتوری Titan اسکادران.

اسکادران در واقع به بیرون درز چند ماه پیش تحت عنوان "پروژه ماوریک" و سپس دوباره زمانی که یک بنر برای این بازی به طور تصادفی ارسال شده به مایکروسافت ایکس باکس, سایت پیش از این اعلام اما امروز اعلام نمرات رسمی نشان از این عنوان است.

در حالی که اخیر جنگ ستارگان عناوین (مانند Star Wars: Battlefront II) قرار داده اند بازیکنان در کاکپیت X-بال مبارزان کراوات و دیگر یاد وسایل نقلیه از حق رای دادن آن بوده است بیش از یک دهه از آنجا بود که عمده جنگ ستارگان بازی اختصاص داده شده به فضای جنگ های اخیر که سال 2003 در جنگ ستارگان سرکش اسکادران سوم: اعتصاب شورشی برای نینتندو گیمکیوب. اما وجود دارد یک شجره نامه از starfighter در مبارزه با بازی در جنگ ستارگان حق رای دادن معروف ترین سرب توسط X-بال و کراوات جنگنده بازی های منتشر شده برای کامپیوتر در 1990s که تمرکز بیشتر "واقعی" مبارزه با فضا.

ما هنوز هم باید منتظر گیم پلی برای به دست آوردن یک ایده بهتر است اما تمرکز منحصرا اول شخص سگ جنگی می تواند به این معنی است که این مدرن جانشین X-Wing حق رای دادن است که طرفداران شده اند در انتظار.

Star Wars: اسکادران تنظیم می شود منتشر شده در Xbox One, PlayStation 4 و PC در ماه اکتبر 2nd برای $39.99. EA هنوز برای اعلام کند که آیا آن را به شما ارائه می شود نسل بعدی نسخه از اسکادران برای آینده 5 پلی استیشن و ایکس باکس سری X این سقوط.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن