EA است 'به سرعت کار' به تغییر واشنگتن NFL نام تیم در بازی Madden NFL 21

الکترونیک آرتز تصمیم گرفته است به جلو و همه مراجع به Washington Redskins نام و نشان از آینده آن Madden NFL 21

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399

الکترونیک آرتز تصمیم گرفته است به جلو و همه مراجع به Washington Redskins نام و نشان از آینده آن Madden NFL 21 بازی انتشار در ماه آینده. این حرکت به دنبال تصمیم مهم از تیم رهبری در اوایل این هفته به تغییر ردسکینز نام و تعمیرات با نام تجاری خود در پاسخ به سال از اعتراض و انتقاد از فعالان و حامیان مالی شرکت ها بیش از آن نژادپرستانه تاریخ است. اخبار EA قصد دارد برای به روز رسانی Madden برای آن August 25th, انتشار اولین گزارش Kotaku در روز جمعه.

"ما را خوشحال و برای دیدن واشنگتن تصمیم به تغییر نام تیم و هویت بصری" یک سخنگوی EA تایید کرد به آستانه. "ما به سرعت کار برای به روز رسانی Madden NFL 21 به ویژگی عمومی, واشنگتن, تیم, در حالی که ما در انتظار نهایی کلمه در به روز رسانی نام تیم ها و آرم طراحی شده است." این به روز رسانی از بین بردن تمام Redskins مراجع خواهد بود برای راه اندازی آماده شده اما آن را نیاز به بازیکنان که خرید بازی در یک دیسک برای اتصال به اینترنت برای دانلود و نصب آن را به عنوان این بازی است که در "مراحل نهایی آماده سازی قبل از حمل و نقل."

"تغییرات در نام و نشان خواهد آمد از طریق عنوان به روز رسانی است که به طور خودکار دانلود. اولین تغییرات در دسترس خواهد بود به ما EA Access بازیکنان و شامل صوتی/تفسیر روز رسانی; حرکت های گرافیکی و ارائه به روز رسانی; ورزشگاه هنر, محیط, جمعیت, چرخ دنده ها و علامت های به روز رسانی; و به روز رسانی" EA سخنگوی اضافه می کند. "بازیکنان ممکن است ادامه, برای دیدن برخی از رده خارج شده واشنگتن ارجاع در مناطق دیگر از این بازی در راه اندازی اما ما متعهد به از بین بردن تمام کسانی که از بازی در عنوان دیگری به روز رسانی های آینده در مدت کوتاهی پس از راه اندازی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن