EA با انتشار کد منبع برای دو کلاسیک Command and Conquer بازی

EA قصد دارد به انتشار کد منبع برای کلاسیک خود را در زمان واقعی استراتژی بازی Command and Conquer: Tiberian سحر

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

EA قصد دارد به انتشار کد منبع برای کلاسیک خود را در زمان واقعی استراتژی بازی Command and Conquer: Tiberian سحر و فرمان و تسخیر: هشدار قرمز, استودیو امروز اعلام کرد. کد منبع برای این دو بازی قرار است در دسترس خواهد بود در کنار انتشار فرماندهی و تسخیر Remastered Collectionکه شامل remastered نسخه از هر دو عنوان و بسط در ژوئن 5,.

با باز کردن منابع در این بازی بازیکنان باید قادر به استفاده از دارایی برای ایجاد مدها است که می تواند در تئوری کاملا گسترده است. "این منبع باز Dll باید کمک به کاربران برای طراحی نقشه های سفارشی ایجاد واحدهای جای هنر تغییر گیم پلی منطق و ویرایش اطلاعات" گفت: EA جیم Vessella تولید کننده در فرماندهی و تسخیر Remastered در یک پست وبلاگ. باز منابع دارایی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد در پشت سر هم با یک نقشه جدید ویرایشگر است که بخشی از مجموعه او اضافه شده است.

بازیکن قادر خواهد بود به استفاده از مدها و نقشه های سفارشی که آیا آنها در حال بازی از طریق Steam و یا از طریق EA Origin game launcher هر چند این روند به استفاده از سفارشی دارایی های متفاوت کمی برای هر یک با توجه به Vessella. در بخار EA را با استفاده از بخار کارگاه به توزیع نقشه ها و مدها و شما قادر خواهید بود برای دانلود محتوای هر دو از بازی جامعه hub و در داخل هر یک از بازی. اگر شما در حال بازی در مبدا, شما قادر خواهید بود برای دانلود نقشه ها در بازی اما شما نیاز به نصب مدها به صورت دستی.

کد منبع برای هر دو بازی در دسترس خواهد بود تحت مجوز عمومی همگانی گنو نسخه 3 گفت: Vessella.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن