آموزش و پرورش بخش نرم افزار سایت به کمک CET NEET دانش آموزان

میسور/Mysuru: GetCETgo – آنلاین CET و NEET دوره سقوط 2020 محتوا طراحی شده توسط Deeksha یک دولت کارناتاکا ابتکا

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

میسور/Mysuru: GetCETgo – آنلاین CET و NEET دوره سقوط 2020 محتوا طراحی شده توسط Deeksha یک دولت کارناتاکا ابتکار برای کمک به همه دانش آموزان کارناتاکا آماده شدن برای CET 2020 و NEET سال 2020 است. مطالعه جامع مواد را در قالب خلاصه پرسش و تمرین فصل عاقلانه تست های آزمون های ساختگی و ویرایش ویدئوها در دسترس رایگان به تمام دانش آموزان برای ثبت نام CET سال 2020 است.

GetCETGo شامل دو نوع از محتوا; یکی CET بررسی محتوای مرتبط و دیگر NEET معاینه مطالب مرتبط با گفت Millind Chippalakatti علمی, سر, Deeksha.

این CET مطالب مرتبط زیر است: I و II PU مربوط NCERT فیزیک, شیمی, ریاضی, زیست شناسی, بر اساس خلاصه داستان فیلم ها و فصل عاقلانه برشهای کوتاه (ریاضیات) فصل عاقلانه انتخاب 120 سوال (در اشکال مختلف), 4-5 فصل را با هم در ترکیب آزمون. جدای از این ده وجود دارد و طول کامل مقالات تست مسخره. این همچنین شامل حل مقالات از ده سال گذشته. سطح دشواری در هر موضوع حفظ شده است به عنوان در هر CET معاینه. برای هر مشکل راه حل ارائه شده است. این محتوا شده است و توسعه یافته توسط مجموعه ای از ارشد اعضای هیئت علمی که در این زمینه برای بیش از 25 سال است.

این NEET مطالب مرتبط زیر است: شامل فیزیک و شیمی و زیست شناسی موضوع و محتوا است. با استفاده از بسیار مشروح حالت توضیح را پوشش می دهد که هر سه نفر' فصل عاقلانه خلاصه داستان (هر دو اول و دوم سال فصل تحت پوشش) نه تنها وجود دارد غلظت NCERT درسی بلکه بر اساس تحقیقات اخیر سوالات و دقیق خلاصه داستان یادداشت ها و فیلم ارائه شده است. جدای از این 15 فیلم کامل مقالات داده شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن