Eero سه-بسته مش Wi-Fi روتر را به 170 دلار در Best Buy و Amazon

اگر شما می خواهید برای دریافت بیشتر از اتصال به اینترنت خود را خرید مش Wi-Fi سیستم هوشمند راه برای پوشش بیشتر

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

اگر شما می خواهید برای دریافت بیشتر از اتصال به اینترنت خود را خرید مش Wi-Fi سیستم هوشمند راه برای پوشش بیشتر از خانه خود را در قابل اعتماد سیگنال Wi-Fi — و امروز زمان خوبی برای پرش در. چرا که سه بسته Eero مش Wi-Fi روتر را به 170 دلار در Best Buy و Amazon. معمولا هزینه $250 و با این 80 دلار تخفیف آن را تقریبا مانند گرفتن یکی از روترهای بدون هیچ هزینه. به علاوه خرید خود را شامل رایگان آمازون اکو نقطه هوشمند بلندگو. کسانی که به طور معمول در اطراف هزینه $50.

همکار من دن Seifert بررسی این Eero مدل و ستایش او را برای بودن آسان به راه اندازی و استفاده کنید. آن را سریع ترین مش Wi-Fi سیستم هر چند او اشاره می کند که بیشتر پایین می آید به عدم خود را از یک سوم باند 5GHz است که گران تر Eero ویژگی های نرم افزار. با داشتن این گروه کمک می کند تا به نگه داشتن سرعت اینترنت از رها کردن زمانی که دستگاه خود را متصل به گره های واقع دورتر از مودم شما — است که می گویند که با این مدل به سرعت تنزل به شما به عنوان حرکت دورتر از روتر متصل به مودم شما از طریق اترنت است. هنوز هم این Eero سیستم ناخن حفظ جامد ارتباط با دستگاه های.

August Wi-Fi Smart Lock installed on a brown door

یکی دیگر از معامله خوب است در ماه آگوست را آخرین Wi-Fi smart lock. آن را به طور معمول به فروش می رساند برای $250 و Wellbots ارائه آستانه خوانندگان از 10 درصد است که بهترین معامله را دیده ایم برای این مدل است. وارد THEVERGELOCK در پرداخت (به طور خاص با کلیک کردن بر روی "نمایش خلاصه سفارش" را فشار دهید در نزدیکی قیمت کل شما به عنوان خود را وارد کنید و اطلاعات حمل و نقل) را نجات دهد. خود را در کل هزینه خواهد شد $224 و آن را معاف از مالیات خرید اگر شما زندگی می کنند در خارج از ایالت نیویورک است.

راه اندازی این قفل آسان است. آن را سازگار با اکثر قفل deadbolt در ایالات متحده و نصب و راه اندازی آسان و سریع است. در مقایسه با نسل قبلی این نسل چهارم مدل در فروش امروز بطور قابل توجهی کوچکتر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن