Elon Musk می رسد برای اولین بار تسلا جبران جایزه به ارزش حدود 800 میلیون دلار

مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk است گوشی برای اولین بار از 12 ممکن است گزینه های سهام جایزه از عظیم طرح جبران خس

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk است گوشی برای اولین بار از 12 ممکن است گزینه های سهام جایزه از عظیم طرح جبران خسارت او امضا شده در سال 2018 و آن را به ارزش حدود 800 میلیون دلار. این شرکت فاش شده در روز پنج شنبه که مشک در حال حاضر گزینه ای را برای خرید 1.69 میلیون از سهام خود را به دلیل تسلا تحت الشعاع 20 میلیارد دلار و در مجموع درآمد بیش از چهار گذشته و بازار سرمایه بیش از 100 میلیارد دلار — برای اولین بار در یک سری از پشت سر هم نقاط عطف تسلا باید برای مشک به درک کامل ارزش این طرح است.

تسلا قیمت سهام شد $805.81 زمانی که بازار بسته شده در روز پنج شنبه به معنی کسانی که سهام آنها به ارزش حدود 1.36 میلیارد دلار است. اما مشک تنها به پرداخت $350.02 هر سهم "قیمت اعتصاب" به آنها با توجه به توافق و یا در مجموع حدود 591 میلیون — معنی او می تواند خالص حدود 770 میلیون بسته به زمانی که او می کشد ماشه.

اگر تسلا قیمت سهام را نگه می دارد رفتن و بازدید شرکت درآمد اضافی اهداف مشک باد می تواند جمع آوری حدود 20.3 میلیون سهام جدید از تسلا در آن قیمت اعتصاب پاکسازی یک مسیر برای او را به جمع آوری ده ها میلیارد دلار یا بیشتر.

مشک را جمع آوری حقوق و دستمزد در تسلا و شرکت در اصل طبقه بندی طرح جبران — که جایگزین یکی از 2012 — به عنوان یک "خطر عملکرد جایزه" که "تضمین می کند [مشک] جبران خواهد شد تنها در صورتی تسلا و تمام سهامداران خود را فوق العاده خوب." مشک است به ارزش حدود 40 میلیارد دلار بر روی کاغذ در حال حاضر اما به عنوان شخصی او ثروت است. او بارها و بارها اشاره می کند که او مقداری زیادی پول او باعث می شود به خود شرکت و نسبتا نقدی پور. اما او نیز در برابر قرض خود را تسلا و دارایی قرار می دهد که پول خود را به شرکت ها و همچنین به طوری که بیشتر شرکت او صاحب پول بیشتری به او می تواند دسترسی به در آینده است.

تایید این جایزه به داخل جمع تسلا سالانه "پروکسی پر کردن" یک سند است که میسازد چه سهامداران نباید انتظار داشت در نشست سالانه شرکت. در این سال که جلسه برگزار خواهد شد در ماه جولای 7th, با توجه به پر کردن. در حالی که بسیاری از شرکت ها شده است برگزاری آنلاین-تنها سهامدار جلسات در طول همه گیر تسلا می گوید آن را نگه دارید در فرد و رویداد در موزه تاریخ کامپیوتر در مانتین ویو کالیفرنیا در علاوه بر این به یک پخش. این شرکت است که ترک اتاق را برای که برای تغییر ،

"[W]e ادامه خواهد داد برای نظارت بر بهداشت عمومی و ایمنی سفر از پروتکل های مورد نیاز و یا توصیه شده توسط فدرال و دولت های ایالتی و محلی. اگر لازم است یا بهتر است برای حفاظت از پرسنل و سهامداران ما تغییر خواهد کرد, تاریخ, زمان, مکان, و/یا فرمت 2020 نشست سالانه" شرکت می نویسد.

سهامداران باید هفت پیشنهاد برای رای دادن در آن جلسه به سه نفر اول که از تسلا. این اولین بار است که به تجدید انتخاب Elon Musk و تسلا رئیس رابین Denholm به هیئت مدیره و به تصویب اخیرا اعلام کرد انتصاب Hiromichi Mizuno. دوم این است که به تصویب جبران تسلا مدیران. سوم به reappoint PricewaterhouseCoopers LLP به عنوان تسلا حسابرس.

پیشنهاد چهار است از سهامداران James M. Danforth که می خواهد تسلا شروع به صرف پول در تبلیغات — چیزی مشک به معروف اجتناب شود. Danforth می گوید تسلا باید "صرف حداقل 50 دلار/خودرو تولید شده برای تبلیغ محصولات/خدمات به منظور افزایش نام تجاری و محصول آگاهی و علاقه دستیابی به دیگر اهداف مندرج در حمایت از بیانیه زیر و برای کمک به کاهش و/یا کاهش آسیب به تسلا اهداف و اهداف و شهرت و امور مالی است."

Danforth می گوید تبلیغات "لازم شد لحظه ای تسلا اعلام کرد در Q1-19 که آن را تعطیل فروشگاه های خرده فروشی و شروع به تمرکز صرفا بر روی سایت بر اساس فروش به جای." او می گوید: تسلا تبلیغات می تواند "کاهش و رقیق قابل توجهی FUD ("ترس و عدم اطمینان و شک") و اطلاعات غلط مبارزات اسپانسر شده از طرف رقبا و مخالفان در سراسر جهان است و هدایت و روایت بیشتر مطلوب" و "افزایش آگاهی و حمایت از آب و هوا آسیب اجتناب در سراسر جهان است."

"تسلا فراخوانی برای اقدام از طریق تبلیغات شما زنگ با صدای بلند و معتبر با میلیاردها مصرف کنندگان بسیاری از آنها که نمی دانند که تسلا است و در همه. این تماس به عمل است هرگز بیشتر لازم و یا مهم تر از در حال حاضر," او می نویسد.

تسلا مخالف است و توصیه سهامداران رای دادن این پیشنهاد. "در حالی که ما خوش آمدید سهامدار بازخورد ما نیز معتقدم که ما باید یک تیم مدیریت با تجربه که بهترین است در واقع به تعیین تسلا روز به روز عملیات کسب و کار از جمله فروش و شیوه های بازاریابی و مخارج" شرکت می نویسد. تسلا همچنین مخالف با Danforth را ارزیابی تغییرات آن ساخته شده در سال گذشته به آن خرده فروشی عملیات.

پنجمین پیشنهاد می آید از سهامداران جیمز McRitchie که می خواهد این رای اندازه گیری می شود توسط یک اکثریت ساده — چیزی که او انجام داده بارها و بارها در گذشته است. تسلا توصیه می کند رای گیری آن را.

پیشنهاد شش است برای تسلا به قراضه مجبور داوری. می آید از تاثیر سرمایه گذاری شرکت نیا که استدلال می کند که مجبور داوری "محدودیت های کارکنان راه حل برای تخلف نگه می دارد سوء راز مانع از کارکنان تحت پیگرد در دادگاه هنگامی که تبعیض و آزار و اذیت رخ می دهد و مانع از کارکنان از یادگیری در مورد نگرانی های مشترک."

"در ادامه به تکیه بر بند داوری زمانی که این حمایت ممکن است حذف شود با عطف به ماسبق مفاهیم ایجاد یک دم خطر برای تسلا" نیا می نویسد. "نگرانی های سرمایه گذاران در مورد غیر شفاف شرایط کار که اجازه می دهد تا به صورت بالقوه آزار و اذیت و تبعیض به ویژه مربوط به تسلا است که در مواجهه با اتهامات آزار و اذیت جنسی و تبعیض نژادی."

تسلا مخالف و توصیه به سهامداران رای در برابر این پیشنهاد است. شرکت در دفاع از خود استفاده از داوری و می گوید نیا "نه دولت قانع کننده برای حمایت از ارتباط بین داوری و آزار و اذیت و تبعیض یا محدودیتی برای کارمند نارضایتی به طور کلی."

نهایی پیشنهاد می آید از خواهران چوپان خوب, نیویورک استان که می خواهند تسلا به تهیه یک گزارش در مورد نقض حقوق بشر در آن شرکت اقدام به خرید مواد خام از. تسلا معتقد است که تامین کننده اصول اخلاقی و حقوق بشر و درگیری های معدنی سیاست در وب سایت خود را و این شرکت سالانه تعارض مواد معدنی گزارش (2019 نسخه از آن منتشر شد پنج شنبه) رفتن به اندازه کافی دور و توصیه به سهامداران رای در برابر این پیشنهاد است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن