Elon Musk می گوید توییتر خود DMs عمدتا برای مبادله الگوهای رفتاری

در یک free wheeling, مصاحبه با نیویورک تایمز مقاله نویس Maureen Dowd, مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk گفت: توییت

توسط PARINEWS در 5 مرداد 1399

در یک free wheeling, مصاحبه با نیویورک تایمز مقاله نویس Maureen Dowd, مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk گفت: توییتر پیام های مستقیم عمدتا ساخته شده از الگوهای رفتاری و او نیست بیش از حد در مورد آنها نگران هک شدن.

مشک را یکی از بیش از 100 بالا مشخصات حساب توییتر به خطر بیافتد به عنوان بخشی از یک جولای 15th, بیت کوین اومدی. این شرکت گفت که این حمله ممکن است دانلود کرده خصوصی مستقیم پیام ها و اطلاعات شخصی برخی از افراد در این روند اگر چه توییتر گفت: هیچ یک از کسانی که "تایید" حساب به عنوان مشک است.

"من که نگران من DMs ساخته شده عمومی" مشک گفت Boland. "منظورم این است که ما احتمالا می تواند گیلاس انتخاب برخی از بخش از DMs که صدای بد و خارج از چهار چوب اما به طور کلی من DMs عمدتا شامل مبادله memes."

در گفتگو با Dowd, مشک گفت: او یک "راز" Instagram account "برای دیدن لینک ها از چیزهایی است که مردم به من ارسال" (paging اشلی فینبرگ...) و این که او فکر می کند او ممکن است تا به حال COVID-19 ژانویه.

"من فکر می کنم واقعیت Covid است که این خطرناک است اگر شما مسن و باید از قبل موجود شرایط او گفت:" در مصاحبه. "آن را کاملا حس می کند به یک مستند اگر شما آسیب پذیر هستیم, اما من فکر نمی کنم آن را حس می کند به یک مستند اگر شما آسیب پذیر نیست." مشک رفت و پا به پا با مقامات در فرمونت کالیفرنیا بازگشایی شرکت خود را به کارخانه اتومبیل وجود در ممکن است در نقض یک پناهگاه محلی-در-محل سفارش. او گفت Boland او می پوشد یک ماسک بر روی کف کارخانه.

یکی از گیج کننده جنبه های این مصاحبه است که چگونه Boland رنگ مشک را در روابط شخصی: "قطعا تیتان می تواند یک عاشقانه است." او لیست چند تا از مطلب بالا مشخصات روابط از جمله زمان دختر گرایمز و بازیگران Talulah Riley and Amber Heard, اما باعث می شود هیچ اشاره ای مشک همسر اول جاستین —مادر پنج تن از پسران او— که او طلاق در سال 2008.

مشک نمی گرانت بسیاری از مصاحبه های خیلی جالب است برای دیدن او در پاسخ به سوال در مورد, SpaceX, Tesla, Facebook, AI, توییتر, و, که, کپی, گربه جیر او فرستاده شده به آمازون و آبی منشاء مدیر عامل شرکت جف بزوس. و در مورد شما بدونم: او را OK با رئیس جمهور تهمت تماس او را "یکی از بزرگ ما نوابغ" پس از مه اندازی SpaceX خدمه اژدها.

"من شما را تعریف" مشک گفت.

ما که شوکه شده به عنوان شما هستند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن