ایلان خسته کننده شرکت پس از اتمام حفر لاس وگاس تونل

ایلان خسته کننده شرکت تکمیل حفر یک تونل دوم زیر مرکز کنوانسیون لاس وگاس, به مناسبت پایان اولین مرحله از $52.5

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

ایلان خسته کننده شرکت تکمیل حفر یک تونل دوم زیر مرکز کنوانسیون لاس وگاس, به مناسبت پایان اولین مرحله از $52.5 میلیون دلار پروژه برای ساخت یک "مردم تکان دهنده" سیستم به شاتل بازدید کنندگان از یک طرف از محل دیگر. برای اولین بار از دو تونل به پایان رسیده بود در ماه فوریه است.

کارگران را در حال حاضر به نوبه خود توجه خود را به اتمام بالای سطح زمین مسافری ایستگاه در انتهای تونل به عنوان به خوبی به عنوان یک سوم ایستگاه زیرزمینی در وسط سیستم. مردم تکان دهنده است که به طور رسمی به نام مرکز کنوانسیون حلقه است که هنوز برنامه ریزی برای باز کردن به مردم در ماه ژانویه سال 2021 در صورت Consumer Electronics Show — اگر CES اتفاق می افتد است.

پس از تکمیل این افراد تکان دهنده خواهد بود خسته کننده اولین شرکت حمل و نقل تجاری پروژه در عملیات زیر تنها یک تست تونل بعدی به SpaceX دفتر مرکزی آن در منهتن بیچ, کالیفرنیا. این حلقه قرار است قادر به حرکت بیش از 4000 نفر در هر ساعت از طریق تونل در انواع تسلا وسایل نقلیه در نظر گرفتن یک صلیب-پردیس پیاده روی که به طور معمول طول می کشد حداقل 15 دقیقه و تبدیل آن به یک سوار است که طول می کشد کمتر از دو دقیقه است.

حلقه بسته خواهد شد کسانی که مسافران را به مدل 3s مدل Xs و "تراموا" ساخته شده است در مدل 3 پلت فرم است که می تواند مناسب بین 12 و 16 مسافر با توجه به استیو هیل مدیر عامل و رئیس کنوانسیون لاس وگاس و اقتدار بازدید کنندگان صحبت کرد که به آستانه این هفته. خود سازمان اجرا می شود در مرکز کنوانسیون.

کسانی که وسایل نقلیه در نهایت پستی از طریق تونل مستقل اما آنها شروع خواهد شد با رانندگان هیل گفت. پس از آن که وسایل نقلیه را به دنبال خواهد داشت "مجرا" و سنسور هایی که گذاشته در تونل — به طوری که آنها به نظر می رسد مستقل اما در واقع نمی خواهد بود رانندگی خود را. "هر زمان که ما به نقطه که در آن ما می دانیم که [آن را امن به اجازه وسایل نقلیه خود رانندگی]," هیل گفت: "این زمانی است که ما به آن مرحله است. اما وجود دارد نه یک مهلت ساخت که اتفاق می افتد."

هیل همچنین گفت که این پروژه تاکنون تحت تاثیر رمان coronavirus بیماری همه گیر. اما اگر 2021 لوازم الکترونیکی مصرفی نمایش است لغو و یا با تاخیر تپه گفت: LVCVA و خسته کننده شرکت خواهد صبر کنید تا زمانی که در دسترس است نشان می دهد تجارت برای باز کردن حلقه به مردم است. (هر چند او می گوید وجود دارد "ممکن است یک ماشین یا دو موجود است اگر لازم" به حرکت "کارکنان LVCVA از پایان این پردیس" در میان است.)

این حلقه نیست واقعا به معنای به عنوان حمل و نقل عمومی. به جای هیل می گوید: این یک ملایمت برای کنوانسیون را برانگیخت و برای مشتریان آینده نگر. آن را نیز ارائه می شود به عنوان یک سرویس رایگان به این معنی که LVCVA نظر $52.5 میلیون آن صرف شده در این پروژه تا کنون — $48.6 میلیون که رفته خسته کننده شرکت یک هزینه غرق شده با توجه به تپه.

"آن را در اینجا به نفع [تجارت] را نشان می دهد بنابراین آن را تا سطح شیب دار قابلیت در حالی که [آنها] در اینجا," او گفت:. "بین کسانی که آن دوران را شیب دار راه را به پایین به یک ماشین یا دو موجود اگر کسی نیاز است."

هیل گفت: LVCVA و خسته کننده شرکت استفاده خواهد شد زمان بین زمانی که از تونل در حال تکمیل و زمانی که آنها به روی عموم باز برای تست کردن فن آوری. ("ما قطعا نمی خواهد که شرکت کنندگان نشان می دهد که بخشی از یک فرآیند آزمون," او گفت:.) در حالت ایده آل تپه گفت: LVCVA در نهایت پیدا کردن یک راه برای استفاده از خسته کننده شرکت فن آوری برای کمک به حمایت از دیگر گزینه های حمل و نقل در شهر لاس وگاس.

"ما باید یک شهر رو به رشد و رو به رشد پایه گردشگری و ما باید تمام گزینه هایی که منطقی موجود در جهت حرکت مردمی بنابراین ما فکر می کنم همه کسانی که گزینه های مختلف هستند و مهم برای حفظ," او گفت:. "و این است که فقط برای رفتن به یک مطلب واقعا یکی از سرگرم کننده برای اضافه کردن به لیست."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب