بازی حماسی و مطابقت با پیوستن به گروه Spotify در اعتراض به فروشگاه برنامه اپل هزینه

بیشتر شرکت های تولید آوا حمایت خود را از یک دادگاه حقوق بشر اروپا علیه اپل ثبت شده در اتحادیه اروپا دیروز. هر

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

بیشتر شرکت های تولید آوا حمایت خود را از یک دادگاه حقوق بشر اروپا علیه اپل ثبت شده در اتحادیه اروپا دیروز. هر دو بازی گروه, صاحب, دوستیابی, برنامه های مانند آتش زنه و لولا و همچنین به عنوان بازی حماسی که ایجاد Fortniteصادر اظهارات شب گذشته در حمایت از.

"اپل یک شریک بلکه غالب پلت فرم که اقدامات نیروی اکثریت قریب به اتفاق مصرف کنندگان به پرداخت بیشتر برای برنامه های شخص ثالث که اپل خودسرانه تعریف به عنوان" دیجیتال, خدمات,'" یک بازی گروهی, سخنگوی, گفت:, و اضافه کرد که صنایع مختلف از جمله آشنایی به جریمه 30 درصد را در برنامه درآمد برای اپل. "ما این فرصت را به بحث در مورد این با اپل و ایجاد یک توزیع عادلانه هزینه ها در کل فروشگاه App و همچنین با اشخاص علاقه مند در اتحادیه اروپا و در ایالات متحده"

دیروز اتحادیه اروپا باز دو تحقیقات ضد تراست در برابر اپل که یکی از آنها در نظر دارد به نگاه به اپل تمرین در نظر گرفتن 30 درصد از درآمد حاصل از در برنامه خریدهای از طریق فروشگاه App. Spotify ادعا می کند اپل با استفاده از فروشگاه برنامه خود را برای سرکوب نوآوری و محدود کردن مصرف کننده انتخاب به نفع خود اپل سرویس موسیقی. Rakuten که همچنین تحت فشار قرار دادند برای تحقیقات مدعی است که آن را ضد رقابتی برای اپل به 30 درصد کمیسیون کتابها به فروش می رسد از طریق فروشگاه App در حالی که ترویج آن خود اپل کتاب خدمات.

"این ناامید کننده کمیسیون اروپا پیشرفت بی اساس شکایت از یک تعداد انگشت شماری از شرکت های که به سادگی می خواهید یک سواری رایگان و نمی خواهید به بازی با همان قوانین به عنوان هر کس دیگری گفت:" یک سخنگوی اپل در یک بیانیه به آستانه. "ما نمی فکر می کنم درست است — ما می خواهیم برای حفظ یک سطح میدان بازی که در آن هر کسی با عزم راسخ و یک ایده عالی می تواند موفق شود."

در مطابقت با گروه مورد اپل طول می کشد یک برش از درآمد حاصل از نام تجاری که ارتقا یا خرید اشتراک محصولات از طریق برنامه. آتش زنه برای مثال ارائه می دهد یک جداجدا سفارش داده شده ویژگی ها و برنامه های اشتراک از داخل برنامه. حماسه بازی ها می پردازد 30 درصد کاهش اقلام بازیکنان را به خرید درون بازی. نه همه برنامه ها باید به اپل یک برش ، سوار-به اشتراک گذاری برنامه ها در حوزه های معاف است و همچنین Airbnb. برخی جریان ویدئو خدمات مانند آمازون نخست تصویری نیز دریافت یک قرارداد خاص که در آن آنها را مجبور به کاهش درآمد برای خریدهای فرد مانند یک فیلم و یا تلویزیون نشان می دهد اجاره.

حماسه بازی مدیر عامل شرکت Tim Sweeney اشاره در این سمت توافق با اپل در یک صدای جیر جیر در مورد این پرونده دیروز گفت که حماسه "را دنبال و نه قبول یک قرارداد خاص فقط برای خودمان."

کوچکتر از توسعه دهندگان نرم افزار نیز ابراز نگرانی های خود را بیش از اپل شیوه های. David Heinemeier Hansson این CTO از Basecamp و جدید هی سرویس ایمیل به نام اپل "گانگستر" به دلیل آن را رد کرد و به روز رسانی رفع اشکال و پرسید: این شرکت در یک تماس تلفنی به ارتکاب به اضافه کردن یک اشتراک در نرم افزار برای جلوگیری از حذف شدن. "من به عقب گرفته شد توسط چه بی شرمانه است که تهدید شد" Heinemeier Hansson گفت: در آستانه. "من فکر کردم شما قرار است برای قرار دادن تهدیدات در حسن تعبیر و یا چیزی. اما آن را بسیار روشن است."

در یک ایمیل به The Verge, اپل گفت که آن را نیاز به تمام توسعه دهندگان به دنبال دستورالعمل های دقیق در اطراف مدل های کسب و کار. این شرکت کاهش یافته است به نظر به طور خاص در هی اما گفت که فروشگاه App نقد و بررسی دستورالعمل نیاز به یک خرید در نرم افزار گزینه اگر یک برنامه می خواهد به ارائه دسترسی به محتوای خریداری شده بر روی پلتفرم های دیگر. اپل پیشنهاد تماس به هی تیم معمولی بود و آن را همیشه با این نسخهها کار با توسعه دهندگان به آنها را به انطباق. اپل همچنین گفت: پروتکل که برنامه نباید تایید شده اند در وهله اول.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب