حماسه بازیکنان فورتنیت در برابر اپل با هشدار که آنها فصل آینده از دست

اپل فورتنیت Fortnite را از فروشگاه برنامه به خاطر نقض سیاست های فروشگاه ممنوع کرده است، و حماسه است تجمع بازیک

توسط PARINEWS در 24 مرداد 1399

اپل فورتنیت Fortnite را از فروشگاه برنامه به خاطر نقض سیاست های فروشگاه ممنوع کرده است، و حماسه است تجمع بازیکنان در برابر ساز آی فون در بخشی از با گفتن آنها آنها می توانند فصل آینده بازی را از دست ندهید اگر اپل قوانین خود را تغییر نمی دهد.

"چون اپل تا به توانایی خود را به روز رسانی مسدود شده است، زمانی که فورتنیت فصل 2 - فصل 4 منتشر می کند شما قادر خواهید بود به بازی فصل جدید در iOS، " حماسه در یک وبلاگ با عنوان "#FreeFortnite."

"فورتنیت". فصل دوم فصل چهارم قرار است از 27 آگوست آغاز شود. اگر هیچ چیز بین اپل و حماسه تغییر می کند تا آن زمان، این بدان معنی است که بسیاری از بازیکنان iOS بازی را از دست دادن شانس به بازی فورتنیت'sبه روز رسانی بزرگ بعدی تنها در چند هفته. فصل های جدید به طور معمول مقدار قابل توجهی از محتوا، مانند پوسته های منحصر به فرد، تغییرات قابل توجه به نقشه همیشه در حال تکامل بازی، و ویژگی های بازی مانند ماشین های قابل خشک کردن معرفی.

اگر شما آخرین نسخه از Fortnite از فروشگاه App دانلود قبل از اپل آن را کشیده, شما نباید مشکل بازی در حال حاضر, حماسه می گوید. و اگر Fortnite فورتنیت هنوز هم خاموش است App Store زمانی که فصل جدید شروع می شود، شما هنوز هم باید قادر به بازی نسخه فعلی Fortnite، 13.40، در iOS، اما شما قادر به دسترسی به هیچ یک از محتوای فصل جدید، به گزارش حماسه.

اپل Fortnite از فروشگاه App مسدود شده چرا که حماسه معرفی راه برای خرید V - bucks ، فورتنیت's ارز در بازی ، به طور مستقیم از حماسه. مکانیزم پرداخت مستقیم جدید به عنوان بخشی از افت قیمت در V-Bucks در سراسر تمام سیستم عامل آمد. با این حال، اگر شما انتخاب برای خرید V-Bucks از طریق سیستم پرداخت اپل به جای آن، قیمت بالاتر بود، به نظر می رسید برای پوشش اپل 30 درصد کاهش طول می کشد از خرید های دیجیتال ساخته شده در فروشگاه App.

حماسه تشویق بازیکنان به توییت در اپل به درخواست به روز رسانی و انتخاب در سیستم عامل پرداخت. "اپل در حال مسدود کردن توانایی شما برای دریافت آخرین به روز رسانی Fortnite!" حماسه گفت : در وبلاگ #FreeFortnite است. همه بازیکنان باید انتخاب در ارائه دهندگان پرداخت داشته و تا 20 درصد صرفه جویی می کند. Apple می خواهد انتخاب های پرداخت شما را محدود کند! به مبارزه علیه @AppStore اجتماعی با #FreeFortnite."

چندی بعد اپل Fortnite را از فروشگاه App حذف کرد، اپیک یک تبلیغ کوتاه مسخره کننده اپل را با نام "1984" پخش کرد که یک فورت نیت -تابسبک را بر روی تصاویر نمادین از تجاری معروف قرار داد. به عنوان بخشی از پیام در پایان کوتاه، حماسه از بازیکنان خواست تا "پیوستن به مبارزه برای متوقف کردن 2020 از تبدیل شدن به '1984.' حماسه همچنین شکایت اپل پس از تصمیم خود را به yank Fortnite.

حماسه سیستم پرداخت مستقیم جدید در نسخه آندروید فورتنیت نیز به موسسه, اما گوگل اقدام علیه برنامه هنوز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن