Etsy فروش دو برابر در ماه آوریل با تشکر از ماسک های خانگی

Etsy شروع به هل دادن ماسک های خانگی در اوایل ماه آوریل و نتایج panned در یک بزرگ راه: کل فروش بر روی پلت فرم د

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

Etsy شروع به هل دادن ماسک های خانگی در اوایل ماه آوریل و نتایج panned در یک بزرگ راه: کل فروش بر روی پلت فرم دو برابر ماه گذشته و به لطف افزایش در صورت فروش. برای مقایسه Etsy بازار آمار فروش بین ماه های ژانویه و مارس بود تا تنها 16 درصد است.

بیش از 12 میلیون ماسک صورت فروخته شد در طول ماه آوریل در مجموع حدود 133 میلیون دلار در فروش. Etsy می گوید که آنها به نمایندگی دومین دسته از فروش محصول در سراسر سایت در ماه آوریل است.

"آن را مانند بیدار شدن از خواب و کشف آن شد سایبر دوشنبه مگر هر کس در جهان فقط می خواستم یک محصول و محصول بسیار محدود عرضه" Etsy مدیر عامل جاش سیلورمن گفت: در تماس با سرمایه گذاران در این بعد از ظهر.

شاهد افزایش ماسک تقاضا پس از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری شروع به معرفی هر کس در ایالات متحده پوشیدن ماسک صورت در اوایل ماه آوریل Etsy شروع به تجهیز نشدن سایت خود را برای تقویت فروش. آن را دوباره موتور جستجوی خود را برای بهتر سطح ماسک و آن شروع اصرار فروشندگان به شروع ساخت ماسک دانستن آنها در تامین کوتاه مدت.

فروش افزایش ریخته بر روی بقیه Etsy, بیش از حد. فروش اقلام دیگر از ماسک بودند تا 79 درصد در ماه آوریل است. این رقم را شامل نمی شود فروش از Reverb استفاده, یک دنده موسیقی رساله سایت که Etsy خریداری شده در سال گذشته است.

Etsy گزارش آمار و ارقام به عنوان بخشی از آن درآمد Q1 انتشار این بعد از ظهر. این ارقام به معنای نشان می دهد که در حالی که "COVID-19 شروع به تاثیر تقاضا و رشد شرکت" در ماه مارس Etsy به سرعت تنظیم دوره و با استفاده از سرچ در ماسک تقاضا برای آب و هوا این بیماری همه گیر است اثرات. آن را در حال حاضر پیش بینی افزایش قابل توجهی در فروش و درآمد برای همه آن سه ماهه دوم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب