اتحادیه اروپا حملات پایین کلید به ما داده های پروتکل با استناد به تهدید توده نظارت

اتحادیه اروپا دادگاه عالی را باطل کرده است یک کلید داده های پروتکل است که اجازه می دهد تا شرکت های آمریکایی بر

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

اتحادیه اروپا دادگاه عالی را باطل کرده است یک کلید داده های پروتکل است که اجازه می دهد تا شرکت های آمریکایی برای انتقال اطلاعات شخصی در مورد شهروندان اتحادیه اروپا به ما. دادگاه می گوید مقررات, شناخته شده به عنوان حریم خصوصی سپر نامعتبر است به عنوان آن را محافظت نمی کند شهروندان اتحادیه اروپا از جرم برنامه نظارت توسط سازمان های اطلاعاتی آمریکا مانند NSA.

این حکم در مورد, شناخته شده به عنوان سچرمس دوم و پس از آن مدعی اصلی حفظ حریم خصوصی فعال و وکیل حداکثر سچرمس خواهد شد که تاثیر عمیقی بر روی طیف وسیعی از کسب و کار ایالات متحده از بانک ها به شرکت های حقوقی. اما از آن خواهد شد از نگرانی خاص به شرکت های فن آوری مانند Facebook که مسئولیت رسیدگی به مقدار زیادی از اطلاعات شخصی. این شرکت نیاز به اطمینان حاصل شود که حفاظت از این اطلاعات از انبوه برنامه نظارت و یا تغییر چگونه و از کجا آنها آن را پردازش کند.

از همه مهمتر امروز حکم فقط برای انواع خاصی از اطلاعات شخصی. آن را بدون تاثیر بر آنچه اتحادیه اروپا خواستار "لازم" انتقال داده ها مانند ایمیل های فرستاده شده بین آمریکا و اتحادیه اروپا رزرو برای تعطیلات کسب و کار و معاملات و دسترسی به سایت های خبری و غیره.

در حکم خود اتحادیه اروپا قضات گفت که زمان ترتیب داده و انتقالات برخورد با اتحادیه اروپا و منشور حقوق اساسی که تضمین حق افراد برای حفظ حریم خصوصی.

"محدودیت در حفاظت از اطلاعات شخصی ناشی از قوانین داخلی ایالات متحده [...] هستند و نه محدود در یک راه که ارضا نیاز است که اساسا معادل آن مورد نیاز بر اساس قوانین اتحادیه اروپا" آنها نوشت. به عبارت دیگر: ما قانون طراحی شده است به منظور تسهیل در توده نظارت در حالی که اتحادیه اروپا قانون را پاس حریم خصوصی افراد.

در واکنش به حکم سچرمس گفت: این نشان داد که تنها راه رو به جلو برای شرکت های آمریکایی و گسترده بود "نظارت اصلاحات است."

"روشن است که ما باید به طور جدی خود را تغییر نظارت قوانین اگر ما می خواهید به شرکت در ادامه به نقش عمده ای در بازار اتحادیه اروپا گفت:" سچرمس. "به عنوان اتحادیه اروپا نمی خواهد آن را تغییر دهید و حقوق اساسی لطفا به NSA تنها راه برای غلبه بر این برخورد برای ما به معرفی جامد حقوق و حریم خصوصی برای همه مردم — از جمله خارجی ها."

حکم نماز Privacy Shield استفاده شده است که توسط هزاران نفر از شرکت های ایالات متحده برای انتقال داده ها در سراسر اقیانوس اطلس, اما آن را نیز یک فلسطين اخیر بیشتر و بیشتر گسترده شکل انتقال داده شناخته شده به عنوان استانداردهای قراردادی بند یا SCCs.

چنین توافق نامه تنها در صورتی معتبر کشور پردازش داده ها و حریم خصوصی حمایت های معادل که از اتحادیه اروپا. که بدان معنی است که شرکت هایی که استفاده می شوند برای انتقال داده ها به امریکا (که شامل Facebook) ممکن است دیگر قادر به انجام این کار به عنوان حاکم بر حریم خصوصی سپر مشخص شده اساسی برخورد بین اتحادیه اروپا و ایالات متحده قانون است.

در حال توسعه...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن