Evan Spiegel در نقشه Minis و آینده Snapchat

در Thurssday ضربه محکم و ناگهانی خود را برگزار کرد دوم تا کنون شریک اجلاس به عنوان یک رویداد مجازی اعلام یک مج

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

در Thurssday ضربه محکم و ناگهانی خود را برگزار کرد دوم تا کنون شریک اجلاس به عنوان یک رویداد مجازی اعلام یک مجموعه جدیدی از محصولات و ابزار توسعه دهنده برای اسنپ چت. افتتاحیه رویداد یکی از به یاد ماندنی تر با تکنولوژی تولیدات من شده است به — بالا-انرژی keynote از مدیر عامل شرکت اوان اشپیگل در مقابل غول پیکر عمودی صفحه نمایش در یک تبدیل صدا برای تلفن های موبایل, مرحله, که در آن او معرفی شرکت بازی پلت فرم. و پس از من نا امید شده بود که همراه با هر همایش بزرگ برنامه ریزی شده برای این رویداد کوچک را به یک ویدیو چت.

اما اگر مقیاس این رویداد بسیار کوچکتر اطلاعیه مسلما نشانه های حتی بیشتر جاه طلبی. ضربه محکم و ناگهانی تا به حال یک سال خوب رو به مانند هر دیگر برنامه های اجتماعی توسط یک مستند که نگهداری افراد در داخل خانه برای ماه ها در پایان چسب به تلفن های خود را. این شرکت می گوید بیشتر استفاده از Snapchat هر روز از توییتر و Infinite ترکیب شده است. و در روز پنج شنبه آن را به معرفی یک محصول به نام Minis است که با هدف گسترش Snapchat را به قابلیت های تجارت الکترونیکی, تفکر, مطالعه, و هر چیز دیگری توسعه دهندگان شخص ثالث می توانید خواب.

من در مورد نوشت: Minis در آستانه:

ضربه محکم و ناگهانی امروز اعلام کرد Minis یک مجموعه از برنامه های کاربردی مینیاتوری ساخته شده توسط توسعه دهندگان شخص ثالث که در اجرای داخل اسنپ چت. مینی کامپیوترها ساخته شده با استفاده از HTML و فعال کردن طیف وسیعی از تجارب از مراقبه به تنهایی به خرید بلیط فیلم با دوستان. مینی کامپیوترها که یکپارچه به پنجره چت در Snapchat یکی از چندین ویژگی جدید امروز اعلام کرد در ضربه محکم و ناگهانی مجازی شریک نشست.

وجود مینی کامپیوترها بود که اولین گزارش در ماه گذشته توسط اطلاعاتکه تشبیه آنها به مینی برنامه هایی که باید تبدیل WeChat یکی از محبوب ترین نرم افزار در چین است. این برنامه — که به کاربران اجازه خرید مواد غذایی و پرداخت صورتحساب خود را و تکمیل کارهای دیگر — تولید $113 میلیارد دلار برای WeChat سال گذشته 160 درصد نسبت به سال قبل اطلاعات گزارش شده است. شرکت طول می کشد یک برش از خرید های ساخته شده از طریق برنامه.

مینی کامپیوترها بودند بزرگ عنوان به بیرون آمدن از این رویداد, اما آنها قبل از دیگر ویژگی های قابل توجه: این برنامه برای اولین بار نوار ناوبری; نونما ضربه محکم و ناگهانی نقشه که در حال حاضر شامل کسب و کارهای محلی و یک سرمقاله سرپرستی اخبار پلت فرم به نام اتفاق می افتد در حال حاضر.

پیش از این رویداد من صحبت با اشپیگل در مورد شرکت جاه طلبی, آیا همه گیر منتقل شده بود به آن نقشه راه و آیا ضربه محکم و ناگهانی نقشه خواهد شد در نهایت اضافه کردن به نوبه خود توسط نوبه خود جهت. (آیا نفس خود را نگه دارید.) من هم خواسته او را به صحبت در مورد پست های اخیر وبلاگ دفاع ضربه محکم و ناگهانی متمم اول قانون اساسی حقوق برای تقویت گفتار آن را به عنوان مناسب می داند و در پاسخ او ارزش خواندن است.

نکات برجسته از مصاحبه ما دنبال ویرایش به آرامی برای وضوح.

کیسی نیوتون: برخی از افراد پیشنهاد کرده اند که مینی کامپیوترها می تواند به Snapchat چه مینیاتور برنامه شده است برای WeChat. این است که راه درست فکر کردن در مورد آنها ؟

Evan Spiegel: یکی از چیزهایی که خیلی منحصر به فرد در مورد مینی کامپیوترها این است که آنها با ارائه این تجربیات به اشتراک گذاشته شده با دوستان. امروز من فکر می کنم این برنامه تجربه در تلفن مردم تمایل به بسیار siloed. به منظور انجام هر کاری با دوستان این فقط طول می کشد بسیاری از کار. بنابراین من فکر می کنم یکی از کارهای جالب در مورد مینی کامپیوترها است که آن را طول می کشد و این چیز کمی است که در واقع خسته کننده و وقت زیادی برای انجام و خیلی siloed و فقط باعث می شود آن را آسان تر به انجام و بیشتر سرگرم کننده برای انجام با دوستان خود.

شاید ساده ترین مثال این است که فقط بلیط های فیلم. این چنین بدون هیچ زحمتی شما متن خود را دوست, آیا شما می خواهید برای رفتن به این فیلم ؟ آیا شما می خواهید برای دیدن ؟ شما هر دو به عقب و جلو و مثل ارسال لینک کلیک کنید و یا تصاویر و سپس سعی کنید برای پیدا کردن یک زمان و سعی کنید برای پیدا کردن یک صندلی. چرا آن چنان سخت است ؟ و قادر به انجام این کار با هم در یک زن و شوهر شیپور خاموشی در یک مینی آن را فقط احساس می کند واقعا متفاوت است. و بنابراین من فکر می کنم مثل این که آنها واقعا می تواند ارائه, ارزش, از بین بردن بسیاری از اصطکاک است.

بنابراین شما می دانید که ما فقط در تلاش برای یادگیری است. اما من فکر می کنم آنچه را که ما ساخته شده این واقعا پیچیده موتور برای بازی. در واقع که بسیار سخت تر و مشکل است. و راحت تر مشکل این است که واقعا پیچیده موتور و سپس استفاده از آن را به تجربه های دیگر مانند خرید بلیط فیلم,

پنج سال در آینده می بینید یک روز که در آن مردم به طور مداوم باز کردن اسنپ چت به داد و ستد کسب و کار به عنوان آنها در اطراف شهر ؟

شما می دانید شاید. اما در واقع من فکر می کنم آن است که توانایی به قدرت بیشتر در تجارت الکترونیکی. من می خواهم فکر می کنم بیشتر در مورد یک تجربه خرید و یا چیزی است که در واقع آنلاین.

بیایید می گویند شما در حال گرفتن آماده با دوستان خود و یا خود را به مدرسه رقص دو هفته از در حال حاضر شما در واقع می تواند فروشگاه را با هم با دوستان خود که فکر می کنم می تواند واقعا سرگرم کننده تجربه.

شما همچنین تبدیل دوربین به یک دستگاه است که بهتر درک جهان اطراف شما با این ویژگی های جدید است که شناسایی گیاهان و درختان و سگ. در گذشته ما صحبت کردیم در مورد این دوربین به عنوان یک ابزار برای تسخیر جهان و خلاق بودن. کجا این قطعه دیگر مناسب است ؟

این قطعا چیزی است که ما شده ایم هیجان زده در مورد کار در, اما در واقع سخت! به همین دلیل است که آن را گرفته و ما در حالی که برای شروع به ساخت این پایه و اساس است. حتی چیزی به عنوان ساده و سرگرم کننده به عنوان معرفی از سمت راست لنز برای شما هنگامی که شما در ساحل و من فکر می کنم که واقعا قانع کننده مورد استفاده — [اما] حتی چیزی که ساده است که نیاز به واقعا درک محیط اطراف شما و سپس مطابق با حق در تاریخ و تجربه. بنابراین مقدار زیادی از آن شد و فقط ساخت یک پایه و اساس و درک و در حال حاضر امیدوارم که ما قادر به ساخت تعداد زیادی بیشتر در بالای آن است. در چند سال آینده من واقعا فکر می کنم ما می تواند سرعت بخشیدن به راه های مختلف ما می تواند کمک به مردم.

برخی از مردم ممکن است متوجه نشوند که خود را Snapchat دوربین می تواند شناسایی گیاهان و یا سگ. این مرا به یاد این موضوع شما باید با الکسا یا سیری است که تمام ویژگی های قدرتمند ترین نامرئی هستند. چگونه می توانم به شما فکر می کنم که مشکل ؟

من کاملا با شما موافقم. شما می دانید, کشف حداقل برای ما همیشه مشکل ما در واقع حل گذشته است. یکی از چیزهایی که ما می خواهیم انجام دهیم این است که مطمئن شوید که فن کار می کند واقعا به خوبی فراهم می کند یک تجربه بزرگ برای کاربران قدرت که در واقع به ما کمک کند یاد بگیرند که چگونه به آن را بهتر است. و سپس ما آن را بیشتر کشف.

پس در واقع در [شریک اجلاس] ما محتوای حق بیمه و نقشه بیشتر discoverable — اما این که پس از سال ها بسیاری از کار بر روی این محصولات. بنابراین کشف قطعه من با شما موافقم چیزی است که ما باید به بهبود است. اما ما می خواهیم به مطمئن شوید که هسته تجربه عالی است.

شما ذکر شده ساخت ضربه محکم و ناگهانی نقشه برجسته تر است. اضافه کردن کسب و کارهای محلی احساس می کند مانند یک گام مهم. اما من حدس می زنم شما نمی بینید خودتان در نهایت اضافه کردن به نوبه خود توسط نوبه خود جهت. پس چگونه شما می خواهید آن را به تحول ؟

من حدس می زنم می گویند هرگز هرگز, اما من نمی بینم [جهت] اینکه اولویت ما است.

زمانی که ما در ساختمان محصولات ما همیشه در تلاش برای ساخت چیزی است که 10 برابر بهتر از بهترین گزینه بعدی. من فکر می کنم این امر می تواند واقعا سخت بود 10x بهتر از گوگل در نوبه خود توسط نوبه خود. آن را قطعا یک اولویت ماست.

من فکر می کنم که در آن ما می بینیم یک فرصت واقعی است در شخصی سازی نقشه و ساخت آن را منعکس جهان در راه است که شما آن را ببینید. من درک می کنم که چرا مسیرهای رانندگی و جاده ها و چیزهایی مانند که نیاز به استاندارد برای همه و هر کس نیاز دارد به همان نقشه است. اما برای ما این راه که ما می بینیم نقشه فرصت است که واقعا در مورد ایجاد یک نقشه که نشان دهنده که شما هستند — که دوستان شما هستند و آنچه آنها انجام می دهند و آنچه در جهان به نظر می رسد در حال حاضر از آنجا که شما می توانید مردم را بزند.

و در حال حاضر با کسب و کار من فکر می کنم آنچه قرار بود چنان سرد است که بدون توجه به جایی که شما در جهان هستند, شما می توانید مکان هایی هستند که مردم با Snapchatters. شما می توانید ببینید که زمانی که آنها در حال محبوب است. و من فکر می کنم ما در حال رفتن به انجام یک کار خیلی بهتر در طول زمان مشخص و رویه شما می دانید حق کسب و کار را برای شما بر اساس که شما, به طوری که من فکر می کنم فقط یک فرصت بزرگ است. من رک و پوست کنده من احساس می کنم مثل ما صبر بیش از حد طولانی برای اضافه کردن کسب و کار به نقشه. اما شما می دانید که ما واقعا هیجان زده در مورد آنچه که این به معنی رفتن به جلو و من فکر می کنم آنها خواهید بود برای ساخت در.

بنابراین مانند بسیاری از برنامه های اجتماعی ضربه محکم و ناگهانی شاهد افزایش مصرف در سه ماهه گذشته به عنوان نفر از مردم به دام افتاده در داخل خانه. شرکت های دیگر تغییر داد تا محصول خود را نقشه راه و یا شتاب ویژگی های خاصی را منعکس کسانی که رفتارهای جدید است. ضربه محکم و ناگهانی انجام می شود هر یک از که ؟

این است رک و پوست کنده شده یک زمان به تجدید نظر در نقشه راه است. به عنوان ما در حال توسعه محصولات ما واقعا فکر می کنم بیش از یک دوره طولانی از زمان. و به این ترتیب به نظر ما, در حالی که برخی از الگوهای رفتاری باید قطعا شتاب و شاید برای همیشه تغییر ساختاری مانند e-commerce — که در واقع بیشتر تسریع زمان نقشه راه است که ما باید و شاید ما را به برخی از مکان های سریع تر از ما فکر می کنیم می خواهم وجود دارد.

اما آن تغییر نمی کند جهان است که ما تصور است. بنابراین ما قطعا مشاهده COVID به عنوان یک رویداد موقت — حتی اگر برخی از رفتارهای ممکن است تغییر کند, من فکر می کنم ساختمان برای هر کس در خانه ماندن احتمالا منعکس نمی کند که این راه است که انسان واقعا می خواهم به ارتباط برقرار کردن با یکدیگر.

در نهایت مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین شما را متهم به غیر قانونی در انتخابات دخالت دلیل این که شما در حال ترویج رئيس جمهور در حساب هر بیشتر. هر گونه افکار ؟

من فکر می کنم که بسیار به سادگی Snapchat, اعمال اول خود را اصلاح حقوق به را انتخاب کنید آنچه در آن می کند به عنوان یک پلت فرم. ما به خوبی در حقوق ما به را انتخاب کنید آنچه که ما می خواهیم. و در این مورد ما نمی فکر می کنم آن را مناسب برای ترویج خشونت به افراد جوان است که با استفاده از خدمات ما. بنابراین ما از آنچه که ما فکر می کنم کار درستی بود به انجام.

من فکر می کنم نکته جالب این است که ما به نظر می رسد در وسط یک کار بسیار عجیب و غریب سوء تفاهم از متمم اول قانون اساسی است که طراحی شده است برای محافظت از افراد و کسب و کار از دولت است. شرکت ها می توانند در تمام تصمیم گیری هر آنچه که آنها می خواهند برای قرار دادن بر روی سیستم عامل خود را. آنها به خوبی در حقوق خود را به انجام است که به عنوان کسب و کار خصوصی.

این کریس کاکس باز گشت

به خوبی نمی توانید می گویند من تو را دیدم این یکی:

یک سال پس از ترک این شرکت بیش از تفاوت با مارک زوکربرگ مدیر عامل این شرکت جهت کریس کاکس در حال بازگشت به Facebook به عنوان رئیس آن محصول افسر. این شرکت امروز گفت که Cox خواهد رزومه کاری در وظایف خود را که شامل نظارت بر هسته Facebook نرم افزار مسنجر Instagram و واتساپ همراه با بازاریابی.

"Facebook و محصولات ما هرگز بیشتر مربوط به آینده ما" کاکس گفت: در یک پست اعلام بازگشت خود را. "این هم جای من می دانم که بهترین و بهترین مکان برای من به رول تا آستین و حفاری به کمک."

چیزی که در مورد کریس کاکس است که اساسا همه او را دوست دارد. بین سال های 2005 زمانی که او عضو شرکت 2019 زمانی که او به سمت چپ Cox شد یک ستوان به زوکربرگ بلکه نوع دیگری از مردم می خواهم به شما بگویم این است که "قلب و روح این شرکت است." به همین دلیل زمانی که او در سمت چپ — در یک مناسبت مهم به اندازه کافی به حکم اضطراری خبرنامه که من نوشتم در هواپیما در بازگشت از جنوب و جنوب غربی — به من گفت: این حرکت می تواند بد برای روحیه.

به عنوان کسی که صحبت می کرد به جدید ترین طبقات Facebook کارکنان زمانی که آنها نشان داد تا در هفته خود را onboarding جلسات کاکس ابزاری در عبور شرکت فرهنگ و ارزش به استخدام های جدید. او همچنین اطمینان کارکنان که نگران است که Facebook فاقد قطب نمای اخلاقی.

یک مهندس که در پیوست این شرکت در سال 2012 و در سمت چپ در اوایل سال جاری قرار داده و آن را به من در این راه:

وقتی که من اولین بار آغاز شده و در FB من تا به حال اخلاقی تردیدی در مورد چیزهایی Facebook انجام شد مانند زمان صرف شده و تهاجم از برنامه های تلفن همراه. من به صحبت کاکس در وحشت چند بار و من تصور کردم او واقعا در مورد مراقبت از کاربر و در واقع آنها را برای اولین بار قبل از رشد و یا سود. فکر نمی کنم دیدگاه برنده در پایان و ما باید واقع بینانه در مورد این مشکل عظیم FB توسط جهان امروز اما او بهترین از رهبری است.

سابق مدیر محصول به من گفت کاکس "یک محرک بزرگ برای کارکنان" و "زندگی ، (او بازی در یک رگی گروه است.) که یکی از دلایل که چرا حتی سال پیش در Facebook کارکنان خواهد به من بگویید که اگر زوکربرگ همیشه پا به کنار Cox خواهد بود یک نامزد قوی برای مدیر عامل. او یک گرم گلهای حضور و با استعداد محصول, مدیر, و در حال حاضر او را به نظارت بر برخی از مهم ترین محصولات در جهان: Facebook app, Instagram, WhatsApp و مسنجر. (او همچنین نظارت بر بازاریابی است.)

برخی از چیزهایی که من باید در هفته های آینده و ماه:

  • چه خواهد شد کاکس در واقع کار بر روی? احتمالا او نه تنها دوباره به وظایف رزومه کاری خود را به عنوان یک واسطه برای محصول سر و مدیر عامل شرکت.
  • چگونه کاکس بازگشت تحت تاثیر قرار زوکربرگ دخالت در تولید این محصول ، خواهد زوکربرگ تغییر بیشتر وقت خود را به کار بر روی کسب و کار و سیاست و همه گیر مسائل مربوط خواهد شد و یا او نگه داشتن جلسات منظم با محصول سر ؟
  • خواهد Cox باید مشخصات عمومی? او تا به حال عقب نشینی دور به پس زمینه در زمان او Facebook — و زوکربرگ شد یک مقدار فعال تر شرکت کنند. با شرکت در مواجهه با سوالات بیشتر در مورد این محصول از همیشه تا چه حد خواهد کاکس بود در خارج وجود دارد از پاسخ دادن به آنها ؟
  • مرتبط: آیا او شروع به tweeting? (لطفا شروع به tweeting.)
  • این است که او در حال اجرا برای تبدیل شدن به Facebook نهایی مدیر عامل? برای روشن انتظار ندارم که کار باز خواهد بود در هر زمان به زودی. اما با فرض کاکس می تواند به بازسازی برخی از اعتماد با Facebook تیم اجرایی من می خواهم بگویم او قطعا در لیست کوتاه.

در هر صورت من می تواند به شما بگوید چه کاکس گفت: Facebook کارکنان در طول یک شرکت همه دست در جلسه امروز است. (چون مردم همیشه بپرسید که من به اشتراک گذاری چیزهای شبیه به این: هیچ شرکت ارسال نشده بود و این برای من و آنها به طور کلی از آن متنفرم زمانی که مردم نشت چیز و زوکربرگ و حتی شکایت در مورد نشت در طول همه دست امروز.)

به هر حال کاکس گفت: در بخش:

بدیهی است که آن را به یک دیوانه 2020. من فکر می کنم در اطراف آغاز سال من شروع به احساس خودم واقعا به عقب کشیده به Facebook. من واقعا تحت تاثیر قرار گرفته و با افتخار از کار ما انجام شده بر روی اطلاعات غلط در COVID در برخورد با ایمنی در رمزگذاری شده محیط زیست است. و من تراز وسط قرار دارد در اطراف محصول استراتژی.

بنابراین من احساس — به دلیل زمینه زمان که ما در آن هستیم و همچنین به دلیل شرکت در عملیات های سال من رفته — برخی از ترکیبی از نوستالژی و هیجان در مورد اهمیت کار ما در آینده است.

من هم فکر می کنم وجود دارد واقعا جالب متن در اطراف آینده کار و آموزش و پرورش و ارتباط آن COVID است ما به ارمغان آورد. من به تماشای پسر من که 5 تلاش برای استفاده از زوم به تحصیل به عنوان یک kindergartener و یاد بگیرند که چگونه به قطع. و هیچ برنامه لایه و بدون هیچ ابزار و پوشیدگی بد است. و من احساس می کنم ما واقعا یک فرصت منحصر به فرد برای کمک به راه است که افراد متصل به عزیزان خود و همکاران خود را به کار خود را در طول سال های بسیاری پیش رو است. و من فکر می کنم اگر ما میخوایم یک پوشش نقره ای از این لحظات از آن خواهد شد که یکی از ما قادر به ارائه ابزار بهتر برای کنترل از راه دور, نامزدی, و, دو, ما قادر به بالا بردن پلت فرم ما به عنوان داشتن یک نقش در تساوی بی عدالتی است.

برای تمام کسانی که به دلایل من دوباره انرژی و من فوق العاده stoked در مورد بازگشت به کار با تیم من و با علامت, شریل Shroep و Javi. هر کس من صحبت شده است فوق العاده re-انرژی در مورد وصل شدن با این شرکت و امیدوارم کمک کردن. بنابراین من مشتاقانه منتظر شروع دوباره.

اولین روز خود را پشت ژوئن 22nd.

مقاومت مواجه

دیروز من در مورد نوشت: چگونه شرکت های فن آوری با استفاده از astroturf مبارزات برای نفوذ در افکار عمومی در جریان ضد تراست بحث است. یک چیزی که من گفتم این بود که پس از سال 2011 حادثه ما را نمی شنوید زیادی در مورد astroturfing در Facebook. یک خواننده هوشمند اشاره کرد که در من بود که بسیار خنگ: Facebook رو در مشکل در سال 2018 برای استخدام یک شرکت به نام Definers به عقب براند در برخی از چیزهایی که جورج سوروس گفته بود در مورد شرکت در اجلاس داووس و یکی از تاکتیک های آن بود هل دادن آن نقاط صحبت کردن به یک حزبی سایت خبری که این اتفاق افتاد برای به اشتراک گذاشتن یک اتاق با. من در این مورد نوشت گسترده اما فراموش کرده به ذکر است زمانی که من باید.

اگر شما هر گونه ایده در مورد چگونه من می توانم به یاد داشته باشید تمام چیزهایی که اتفاق افتاده است به Facebook, حتی فقط برای چند سال گذشته من گوش دادن.

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

تا روند: اپل مدیر عامل شرکت تیم کوک اعلام کرد نژادی عدالت و عدالت ابتکار با 100 میلیون دلار تعهد است. این ابتکار را بر روی ما قبل از شروع در حال گسترش در سطح جهان است. (مایکل Potuck / 9To5Mac)

تا روند: یوتیوب در حال راه اندازی یک 100 میلیون دلار از صندوق برای تقویت صدای سیاه سازندگان بر روی پلت فرم آن است. پول را به سمت توسعه استعداد و بودجه جدید را نشان می دهد. (تیلور Lyles / آستانه)

تا روند: ائتلافی از غول تکنولوژی از جمله Google, Facebook, مایکروسافت و توییتر باید مورد حمایت پنج برابر طرح "از بین بردن" سوء استفاده جنسی از کودکان در اینترنت. ائتلاف می گوید که می خواهد سرمایه گذاری میلیون ها دلار به تحقیق و انتشار گزارش سالانه پیشرفت آن در مقابله با سوء استفاده از مطالب. این حرکت در میان افزایش فشار نظارتی در ایالات متحده به انجام بیشتر. (رایان براون / CNBC)

روند پایین: ضربه محکم و ناگهانی نخواهد انتشار تنوع آن اعداد publicly. این یک مورد که در آن نور خورشید واقعا بهترین ضد عفونی کننده و ضربه محکم و ناگهانی باید به دنبال همسالان خود — با این حال بد اعداد هستند. (Kim Lyons / آستانه)

روند پایین: گوگل است که قرار دادن تبلیغات در وب سایت های که منتشر سلامت اطلاعات غلط در مورد COVID-19. تبلیغات برای سازمان هایی مانند یکی پزشکی و یونیسف نشان شده اند تا در تئوری توطئه وب سایت اجازه می دهد کسانی که در سایت به کسب درآمد از محتوای خود و پول برای گوگل. (اموزش Reader / سریع شرکت)

حاکم

جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری پله تا انتقاد خود را از Facebook. روز پنج شنبه این کمپین را گردش یک درخواست همراه با نامه سرگشاده ای به مارک زوکربرگخواستار شرکت تقویت قوانین خود را در مقابل اطلاعات غلط و نگه دارید و سیاستمداران مسئول مضر گفتار. در اینجا نیویورک تایمز خبرنگار سیسیلیا کانگ:

این حرکت قرار می دهد بایدن اردوگاه در مرکز مواج بحث در مورد نقش و مسئولیت tech سیستم عامل است. حقوق مدنی رهبران قانونگذاران دموکرات و بسیاری از Facebook خود کارکنان می گویند که شرکت های فن آوری باید مسئولیت برای جلوگیری از غلط و نفرت از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده به طور گسترده ای.

اما محافظه کاران از جمله آقای مغلوب ساختن پیشی جستن, متهم شرکت رسانه های اجتماعی است که باید خود را تنگ تر بیان سیاست های مانند توییتر و ضربه محکم و ناگهانی از تعصب سیاسی. دو هفته پیش پس از توییتر متصل واقعیت-بررسی اعلامیه به دو رئیس جمهور توييتها ساخته شده است که ادعاهای دروغین در مورد تقلب انتخابات آقای مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا که آن را آسان تر برای تنظیم کننده فدرال به استدلال می کنند که شرکت در حال سرکوب آزادی بیان است.

برخی از Facebook کارکنان با توجه به امتناع از مصاحبه استخدام بالقوه بیش از سرخوردگی که زوکربرگ نبود اقدام علیه مغلوب ساختن پیشی جستن در اعتراض به پست ها. آنها می گویند آن را سخت به پیشنهاد کار در Facebook در این لحظه. (علی Breland / Mother Jones)

این برگ برنده دولت شنود گذاشته بهداشت ، جاش هاولی (R-Mo.) برای ایجاد قوانین جدید با هدف قرار دادن بخش 230, صنعت فن آوری مسئولیت سپر. هالی فکر می کند محتوای اعتدال باید غیر قانونی و ندارد هیچ چیز خوبی برای گفتن در مورد متمم اول قانون اساسی پس این یکی باید به یک doozy. (مارگارت هاردینگ مک گیل / Axios)

سازمان حفاظت محیط زیست دستور آمازون و eBay برای جلوگیری از فروش محصولات است که به دروغ ادعا می کنند برای محافظت در برابر COVID-19. تحت سفارشات جدید این شرکت را به محصولات خود وب سایت و تایید آنها انجام داده اند. (جنیفر Dlouhy / بلومبرگ)

مقامات رسمی اتحادیه اروپا در حال آماده سازی را به اتهام آنتی تراست در برابر آمازون برای سوء استفاده از تسلط خود را در خرده فروشی آنلاین به جعبه کوچکتر از رقبا. مورد وعده داده می شود یکی از تهاجمی ترین تلاش دولت برای جلوگیری از آمازون قدرت نشده است. (آدم Satariano / نیویورک تایمز)

مایکروسافت فروش نیست پلیس آن صورت-تکنولوژی تشخیص زیر شبیه اطلاعیه های این هفته توسط آمازون و آی بی ام. با میلیاردها دلار درآمد در خط ما را ببینید چگونه آنها را نگه دارید. (Jay گرین / واشنگتن پست)

Google, Facebookو Twitter هستند مطابق با اتحادیه اروپا درخواست به ارائه گزارش ماهانه در مورد چگونه هر شرکت است که مبارزه با اخبار جعلی در مورد COVID-19 روی آن سیستم عامل است. در حالی که این می تواند کمک به جلوگیری از گسترش اطلاعات غلط تکنولوژی غول نیست از نظر قانونی مورد نیاز برای تولید این گزارش و هیچ راهنمایی در مورد دقیقا همان چیزی است که گزارش باید شامل. (جیمز وینسنت / آستانه)

چینی رسانه های دولتی این است که تبلیغ در مورد حزب کمونیست در پاسخ به COVID-19 در رسانه های اجتماعی. سه تاکتیک اصلی عبارتند از: های مثبت داستان در مورد دولت همه گیر پاسخ; بازنویسی اخیر coronavirus تاریخچه آن را مطلوب تر به حزب و با استفاده از تبلیغات هدفمند برای گسترش مورد نظر خود پیام است.

مشتاق QAnon توطئه نظریه پرداز است در مورد گرفتن انتخاب شده به کنگره است. Marjorie گرین تیلور که اغلب نوشته ها در مورد عجیب و غریب pro-مغلوب ساختن پیشی جستن نظریه در آمد برای اولین بار در یک جمهوری خواه اولیه در گرجستان روز سه شنبه. جاد Legum یادداشت های او با موفقیت ارسال شده Facebook ads که در آن او brandishes نیمه اتوماتیک تفنگ و تهدید "antifa تروریست ها است." تبلیغات بعدها حذف شد. (Husseini / Daily Beast)

گوگل countersued Sonos امروز برای نقض قوانین حق ثبت اختراع. این حرکت به دنبال یک طرح دعوی در دادگاه Sonos در برابر گوگل در ماه ژانویه است. "در حالی که گوگل به ندرت شکایت شرکت های دیگر برای نقض قوانین حق ثبت اختراع آن باید دفاع از حقوق مالکیت معنوی آن در اینجا" این شرکت اعلام کرد. (Zoe شيفر و Nilay Patel / آستانه)

حرکت یا کشش ناگهانی شروع خواهد شد به طور خودکار اسکن کلیپ از جریان زنده برای کپی رایت موسیقی زیر موج های حذف درخواست. این شرکت گفت: آن را به طور خودکار حذف کلیپ ها با کپی رایت موسیقی در آنها اما نمی خواهد مجازات streamers. (یعقوب Kastrenakes / آستانه)

صنعت

Facebook در حال آزمایش نسخه جدیدی از جستجو که برای نمایش اطلاعات از منابع عمومی مانند ویکیپدیا بر روی پلت فرم. هدف این است که به نگه داشتن کاربران در Facebook زمانی که آنها به دنبال اطلاعات واقعی آنها در غیر این صورت نوبت به گوگل یا ویکی پدیا برای پیدا کردن. من هرگز نفهمیدم که چرا Facebook رها شده خود را جستجو جاه طلبی های پس از سرمایه گذاری در آنها را به شدت در سال 2013. سارا پرز در TechCrunch توضیح می دهد که ویژگی و برخی از آن در اوایل محدودیت ها:

اطلاعات جمع آوری شده از در دسترس عموم داده ها از جمله ویکی پدیا. اما به جای نیاز کاربران را به کلیک کردن از Facebook برای مشاهده اطلاعات آن نمایش داده شده در یک پانل جانبی در کنار نتایج جستجو ، این شبیه به این به طور خودکار تولید دانش پنل قالب با استفاده از گوگل برای این نوع جستجو. [...]

ما در بر داشت ویژگی های جدید می تواند نسبتا یا ضربه از دست این.

برای شروع, آن را همیشه نمی شناسد یک عبارت جستجو به عنوان یک عنوان مناسب. جستجو برای "joker" به عنوان مثال نمایش داده ویکیپدیا-طراحی جعبه اطلاعات فیلم. اما جستجو برای "انگل" موفق به انجام این کار برای اسکار-برنده عنوان شد که اولین غیر فارسی فیلم برنده بهترین عکس در سال 2020 است.

Facebook شده است استخدام با تجربه tech سرمایه گذاران برای کمک به یک زندگی جدید "دلار چند" صندوق سرمایه گذاری در آن تجربی برنامه های تیم. اگر موفق این استراتژی می تواند به کمک Facebook دیدن برخی از حرکت صعودی از اکوسیستم استارتاپی در طول زمان است که در آن تنظیم کننده به احتمال زیاد نمی خواهد اجازه می دهد آن را برای به دست آوردن دیگر شبکه های اجتماعی است. (Ina Fried و کیا Kokalitcheva / Axios)

خصوصی Facebook برای شهر نیویورک مادران درون منفجر اتهام نژاد پرستی. گروه تعطیل بعد از خاموش کردن سیاه اعضا. در حال حاضر گروه های جدید در حال تشکیل است که به صراحت ضد نژادپرستانه. (تیلور لورنز / نیویورک تایمز)

جدید و بهبود یافته Facebook اخبار شامل تقریبا هیچ یک از این داستان ها است که به خوبی انجام در بقیه پلت فرم. در این بخش ویژگی های بسیاری از روزنامه نگاری از جریان اصلی رسانه ها و به نظر می رسد به تکیه به شدت در نیویورک تایمز. خوب! (لورا خطر اوون / Nieman آزمایشگاه)

جک دورسی را تعهد به سرعت به 1 میلیارد دلار به موسسه خیریه نشان می دهد آن را به عنوان سخت نیست برای هدیه دادن پول به عنوان میلیاردرهای اغلب آن را به. (تئودور Schleifer / Recode)

Change.org کارکنان در تماس با این شرکت به کمک همه وجوه از یک طومار خواستار پاسخگویی برای قتل جرج فلوید به Floyd خانواده و سازمان — به جای استفاده از منابع مالی برای پیشبرد مبارزات انتخاباتی خود را. کارکنان می گویند که سازمان گمراه اهدا کنندگان در مورد که در آن پول خود را در حال رفتن. (راسل Brandom / آستانه)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

سازمان دیده بان 24 بهترین تریلر از روز شنبه پلی استیشن 5 راه اندازی. نگاه کنید شاید شما تصویری-game nerd مثل من — خوب است. اما اگر شما می خواهم به دنبال در نرم افزار است که عمدتا مردم را خوشحال می کند و زندگی خوش و خرم در تقاطع هنر و تکنولوژی, من نمی توانم تصور کنید یک راه بهتر برای صرف تعطیلات آخر هفته.

کسانی که خوب توییتهایی

صحبت ما

برای ما ارسال نکته نظرات, سوالات, و, کریس کاکس داستان: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب