همه چیز ما در مورد این هفته بزرگ توییتر هک تا کنون

آن بوده است چنین newsy هفته است که ما در حال پایان دادن به آن با دو ستون — به اندازه کافی به شما تمام آخر هفته

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

آن بوده است چنین newsy هفته است که ما در حال پایان دادن به آن با دو ستون — به اندازه کافی به شما تمام آخر هفته. اول ما را از آنچه ما امیدواریم نهایی توییتر هک پرسش و پاسخ, در پاسخ به این هفته فاجعه بار نقض امنیتی. دیروز مسئله ترین-به عنوان خوانده شده در رابط تاریخچه و ما می خواستیم تا مطمئن شوید که شما همه از آخرین تحولات.

دوم, من هیجان زده برای به اشتراک گذاشتن یک مکالمه من تا به حال در این هفته با Facebook ارشد تنوع افسر Maxine ویلیامز به مناسبت این شرکت با انتشار سالانه آن تنوع گزارش. من می خواستم به دانم که چرا پیشرفت در این موضوع شده است تا به آنچه در آن معنی است که گزارش او به شریل سندبرگ در حال حاضر, و خیلی بیشتر. ویلیامز یک دینامو; من امیدوارم که شما لذت بردن از چت ما.

* * *

روز شنبه, توییتر, تا به حال بدترین حادثه امنیتی در تاریخچه شرکت, با یک حمله هماهنگ و در نتیجه تصاحب بیش از یک دوجین-مشخصات حساب از جمله رئیس جمهور اوباما جو بایدن مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس و Elon Musk. روز پنجشنبه خرید اینترنتی آغاز شد.

در اینجا برخی از سوالات بالا در مورد این حمله پاسخ داده به عنوان بهترین ما می توانیم از فشار زمان.

آیا ما می دانیم که مرتکب حمله ؟ آس cybersecurity خبرنگار برایان کربس آثار حمله به یک جامعه "سیم swappers" گرچه این گزارش هنوز تایید نشده است. اف بی آی در حال بررسی است. و من تصور می کنم که کمیسیون تجارت فدرال است که توییتر زیر 20 سال رضایت فرمان برای عدم محافظت از اطلاعات شخصی کاربران خواهد بود و به دنبال آن نیز هست.

آیا ما می دانیم چگونه هک اتفاق افتاده است? ما نمی هر چند توییتر به اشتراک گذاشته یک تعداد انگشت شماری از جزئیات اواخر روز چهارشنبه. در میان چیزهای دیگر این شرکت تایید کرد که توییتر کارکنان درگیر در این حادثه. چگونه دقیقا ؟ آن را نمی خواهد می گویند; Dustin Volz توصیف طیف وسیعی از امکانات خوبی در وال استریت ژورنال:

اجتماعی-رسانه ای شرکت نکرده گفت: به طور خاص چگونه حمله نفوذ داخلی آن سیستم ها و ابزار ها و یا نشان داد چه مدت آنها تا به حال دسترسی به آنها. توییتر گفته است که هکرها با استفاده از "مهندسی اجتماعی" تکنیک های که در آن کارکنان در حال فریب به کلیک کردن بر روی یک لینک افشای اطلاعات و یا در غیر این صورت کمک خارجی ها. هکرها ممکن است دسترسی به اطلاعات و یا درگیر در فعالیت های مخرب, توییتر, گفت:, و اضافه کرد که آن را "گام های مهمی برای محدود کردن دسترسی به سیستم های داخلی" در حالی که آن را در ادامه به بررسی این حادثه است.

چه می شود اگر من می خواهم به خواندن یک نظری اما قابل قبول حساب چگونه هک می کرد از یکی از قربانیان ؟ این قطعه توسط صاحب @6 حساب توییتر بسیار خوب است.

آیا هکرها دسترسی به رمز عبور? توییتر می گوید: هیچ شواهدی وجود ندارد که آنها را انجام داد.

آیا هکرها دسترسی مستقیم ما پیام? توییتر نمی خواهد نظر احتمالا به دلیل آن را نمی کند و در عین حال می دانیم. همچنین شاید DMs باید رمزگذاری ؟

وجود دارد وحشی نظریه ها در مورد حملات دیگر است که هکرها ممکن است برنامه ریزی خود را بر اساس تئوری دسترسی به DMs? بله.

آیا توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی وعده به ما بگویید که همه چیز را که اتفاق افتاده است به عنوان به زودی به عنوان او می تواند ؟ او می کند.

آیا نمایندگان مجلس که برخی از sternly دقت سوالات را برای توییتر در عین حال? آنها انجام دهد.

خواهد فعال صندوق های تامینی که در زمان خطر در توییتر در اوایل سال جاری نیز برخی به شدت دقت کنید سوال برای شرکت ؟ شاید!

چقدر پشت می کند رفتار مصرف بیش از یک حساب توییتر برای ایجاد وحشت رفتن ؟ حداقل 2011. در آن سال ان بی سی نیوز' حساب هک کردم و به دروغ گفت که صفر بود مورد حمله قرار گرفت. دو سال بعد کسی در زمان بیش از آسوشیتد پرس حساب و به دروغ گزارش داده است که وجود داشته است انفجار در کاخ سفید; بازار سهام کاهش یافته و در آن به طور کامل خبر جعلی.

چه هستند برخی از نمونه های دیگر از هکرها با استفاده از تکنیک های مهندسی اجتماعی برای ویران? در اینجا یک داستان در مورد کارکنان شرکت مخابرات گرفتن استخدام توسط مجرمان برای انتقال شماره ها به سیم کارت های مختلف را قادر می سازد از راه دور به بیش از حساب های رسانه های اجتماعی. و در اینجا یک داستان در مورد یک کارمند از بازی های محبوب پلت فرم Roblox که رشوه توسط یک هکر برای نگاه کردن به اطلاعات شخصی کاربران.

چه باید ما انتظار داریم که شرکت های فن آوری را در مورد این تهدیدات داخلی? Alex Stamos استفاده می شود که برای اجرای امنیت در Facebook به برخی از ایده های خوب. را مشتری-خدمات وظایف دو فرد شغل به جای یک فرد شغل افزایش اصطکاک می شود مجرمان و جلوگیری از برگزاری نمایندگان خدمات مشتری به غیر ممکن است سرعت سهمیه به آنها فضای بیشتری برای suss از حملات.

می تواند شما را ساخته اند بیشتر پول این سطح از دسترسی به حساب از حمله انجام داد ؟ اما از آن خواهد شده اند بسیار بیشتر از این حمله به نظر می رسید قرار داده اند و هیچ تضمینی وجود ندارد شما می خواهم که موفق شد.

توییتر بود بهتر که تایید حساب نمی tweet? بسیاری از مردم می گویند این است.

Q&A with Facebook ارشد تنوع افسر

سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات که جاروب کشور در ماه ژوئن به ارمغان آورد تازه با توجه به تاریخ این کشور از نژادی و بی عدالتی و گالوانیزه بحث در درون محل مورد آنچه نقش شرکت های بزرگ می تواند در پرداختن به آن تاریخ است. یک شرکت که در آن کسانی که بحث شد به خصوص شدید بود, Facebook, یک پلت فرم است که به نمایش اعتراضات و خشونت که منجر به آنها را — و برخی از کارکنان معتقد بودند قدرت سفید برتری و دیگر اشکال تبعیض از طریق ترکیبی از محتوای سیاست ها و تصمیمات اعتدال. تبلیغ تحریم Facebook و دیگر شبکه های اجتماعی در این ماه همراه با یک مشکل حقوق مدنی حسابرسی این شرکت به ارمغان آورده اند بیشتر موشکافی به این مسئله است.

همه ساخته شده است که انتشار Facebook سالانه تنوع در گزارش این هفته به خصوص پر. تنوع گزارش اول محبوب در دره سیلیکون در وسط 2010s به عنوان یک راه برای صنعت فن آوری را به تلاش برای نگه داشتن خود را به بالاتر جمعی استاندارد است. و در حالی که تقریبا در هر عمده شرکت با تکنولوژی در حال حاضر منتشر می مانند گزارش سالانه این صنعت به طور کلی تنوع باقی مانده است متاسفانه راکد.

در Facebook, اخبار, برای سال 2020 مخلوط است. سارا Frier خلاصه آن را در بلومبرگ:

سیاه کارکنان در حال حاضر شامل 1.7% از رسانه های اجتماعی فنی شرکت نقش از 1.5 درصد در سال 2019 و 1 ٪ در سال 2014 Facebook گفت: در آخرین تنوع گزارش. جمعیتی نشدم حتی به عنوان شرکت ساخته شده است پیشرفت در زمینه های دیگر مانند جنسيت ، زنان در حال حاضر تا 24.1 درصد از کارکنان فنی از 15 درصد در سال 2014.

از سال 2013 پروژه بهبود Facebook تنوع و شمول تلاش شده است به رهبری Maxine ویلیامز. به عنوان Facebook ارشد تنوع افسر او با این نسخهها کار برای جذب و حفظ اعضای گروه کمتر در این شرکت است. و تا زمانی که Facebook من دعوت کرد به صحبت با او در مورد این شرکت آخرین تنوع گزارش من شروع به پریدن کرد در این فرصت. (شما می توانید به خواندن Facebook را 2020 تنوع گزارش در اینجا.)

"ما سعی می کنید به نگه داشتن چشم ما در دراز مدت" ویلیامز به من گفت. به عنوان نمایندگی رشد کرده است و در این شرکت کارکنان و ساخته شده اند خواسته های بیشتری برای گنجاندن — سیاست های است که کمک به حفظ استعداد یک بار Facebook با موفقیت جذب آن است. به تازگی ویلیامز نقش بالا بود به گزارش به طور مستقیم به مدیر عامل افسر شریل سندبرگ و او در حال حاضر نشسته در مارک زوکربرگ رهبری تیم. دلیل او به من گفت این است که مطمئن شوید شمول است "در همه چیز جلو و مرکز."

در نهایت ویلیامز گفت: تنوع و شمول چالش برانگیز است چرا که خود مردم پیچیده است. "مردم از پیچیده ترین سیستم های," او گفت:. "دانشمندان کامپیوتر می توانید صحبت کنید همه آنها می خواهند در مورد کد. هیچ چیز پیچیده تر از مردم است."

برجسته بحث ما به شرح زیر است. این مصاحبه ویرایش شده برای وضوح و طول.

کیسی نیوتون: اخیرا سیاه زندگی مسائل تظاهرات منجر به بسیاری از سوال های داخلی از Facebook کارکنان در مورد نقش این شرکت می تواند در مبارزه با نژاد پرستی. این است که یک فرصت نادر برای بهبود فروش در یک شرکت پس برای یک بار شما باید بخش عظیمی از نیروی کار متمرکز بر عدالت ،

Maxine ویلیامز: اوه بله و نه فقط برای شرکت من — منظورم این است که در سراسر هیئت مدیره در امریکا است. این یک لحظه از استرس, از آنجا که ما در حال به طور مداوم دوباره دچار آسیب های روانی با آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد. و راه, اگر شما کسی را در این نقش به طور نامتناسبی مردم در تنوع تیم ها نفر از گروه های آسیب پذیر خود را. و پس از آن سخت است — هر روز زمانی که آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد این است که مانند آنها کشتن مردم که شبیه من است. اما در همان زمان آن است که یک لحظه از فرصت. اگر [شرکت] یک بیانیه آنها احتمالا باید پیاده روی پیاده روی بیش از حد. من شخصا ترجیح می دهم که ما تا به حال هرگز به اینجا. اما وجود دارد برخی از فرصت به حال از آن بله.

یکی از چیزهایی که من شنیده ام از Facebook کارکنان است که این تجربه برای nonwhite کارگران در تعارض است. برخی از افراد دارای یک حرفه ای بزرگ در Facebook در حالی که افراد دیگر نیست و ترک. من مطمئن هستم که درست است برای بسیاری از دلایل اما به حدی که آن را گنجاندن موضوع چگونه می توانم به شما از شکل که در آن شکاف هستند ؟

آنچه که ما آمده اند به درک که مردم در تجزیه و تحلیل اغلب با گروه های اقلیت ما نمی بینش در آنها به دلیل به اندازه کافی وجود ندارد از آنها برای ضربه زدن به نوعی از [آماری] استاندارد برای اعتماد به نفس. راست. و ما نمی تواند در این حلقه که در آن آن را "ما می تواند به شما بگویم چه می گذرد, اگر بیشتر از آنها است." هنگامی که نقطه ای است که وجود ندارد به اندازه کافی از آنها را به خاطر چیزی می گذرد.

و بنابراین ما می چرخد و ما چگونه مردم به تجزیه و تحلیل قرار داده و مقدار وزن بیشتر به کیفی بازخورد. ما نگه گروه تمرکز تمام وقت. ما مجبوریم به راحتی با سطح های مختلف از اعتماد به نفس دیده می شود در روش سنتی و حفاظت از آنچه ما می بینیم داخلی با تحقیق و یا مطالعات دیگر.

و پس از آن ما شروع به استخدام افرادی که در مسابقه کارشناسان تعصب کارشناسان اجتماعی و روانشناسان به این کار و به ما بینش. سوال خود را این است که چگونه شما کشف کردن آنچه در جریان است وجود دارد و اگر به این تناقض ؟ و این که یکی از راه های.

تبلیغ تحریم که در راه حق در حال حاضر به نام C-سطح اجرایی است که در میان چیزهای دیگر, نقد و بررسی محصولات است که در توسعه به منظور ارزیابی تاثیر آنها در حقوق مدنی. آیا شما فکر می کنم که یک نقش مانند است که می تواند مفید باشد ؟

بله. ما در حال حاضر باز یک کار مصادره و مردم در حال استفاده. ما در حال رفتن به استخدام یک معاون رئیس جمهور از حقوق مدنی.

و آن شخص خواهد شد کار بر روی محصول ،

محصول سیاست همه چیز.

آنچه که من انجام داده اند بسیاری از من هفت سال در اینجا ... تماس با آن مشاور داخلی. مشاوره و ورودی به دنبال از طریق لنز برابر با ارزش است. این محصول را به ارزش برابر برای همه مردم ؟ چرا که گروه های اقلیت می تواند اغلب نادیده گرفته شده است.

اما در حقوق مدنی نیز بدن خود را از کار است که خود را قانونی شالوده. بنابراین من فکر می کنم این مهم است که کسی که متمرکز از طریق این لنز که من تمرکز بر روی ارزش برابر برای گروه های گوناگون. این چیزها مکمل هستند اما آنها یکسان نیست.

در نهایت: شما چه امید Facebook انجام در تنوع و شمول در سال آینده ؟

یک ساختمان قوام رفتار است. ما قرار داده ایم بسیاری از استراتژی به بازی; ما نیاز به همه در حال حاضر آن را به طور مداوم. آن را بسیار سکسی, اما آن را در واقع من فکر می کنم احتمالا مهم ترین چیز است.

و من فکر می کنم چیز دیگری خواهد بود, ما در حال کار بر روی بسیاری از جریان کار در حال حاضر به بیشتر مردم صدای در توسعه محصولات است. به محصولات جامع تر در توسعه و سیاست. و این مرحله بسیار ابتدایی اما در زمان یک سال باید با ما ساخته شده است برخی از که و یک حس چگونه آن کار می کند.

این یکی از چیزهایی است که در حقوق مدنی حسابرسی حسابرسان در مورد: کارکنان تمایل بیشتری به مشارکت. و بنابراین ما در حال تلاش برای آن را کشف کردن. اما این پیچیده, بیش از حد, دلیل این که شما می خواهید به تعادل است که با داشتن کارکنان که پرشور ترین کسانی هستند که احتمالا از گروه های کمتر پرداخت مالیات اضافی درست است ؟ در حال حاضر آنها را در بالا از کار خود را. بنابراین شما نیاز به تعادل است. در زمان یک سال ما باید چیزی برای گفتن که آیا آن را خواهی بود "این شگفت انگیز است!" و یا "وای به ما آموخته است که اولین نسخه کار نمی کند. وجود دارد هنوز هم می شود چیزی بگویم چرا که ما می رویم به تمرکز زیادی در چگونه ما به بیشتر مردم ،

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

تا روند: Infinite راه اندازی یک سری ویدیو جدید با برخی از برنامه های برتر سازندگان برای کمک به مردم نقطه اطلاعات غلط. این کمپین با نام "مطلع" به آدرس موضوعاتی مانند نحوه بررسی اعتبار منابع و چگونه به تشخیص واقعیت از نظر. (مارک سالیوان / سریع شرکت)

روند پایین: توییتر را سفت و سخت واقعیت-بررسی قوانین اجازه داده اند رئیس جمهور تهمت به ادامه پخش اطلاعات نادرست در مورد انتخابات. تحت این شرکت سیاست های نادرست توییتهایی دربارهی رای تقلب در یک حالت خاص غیر قابل قبول هستند. اما قوانین اعمال نمی هنگامی که آن نهفته است در حال گسترش در مقیاس ملی است. (مارشال کوهن / فردا نیوز)

حاکم

Facebook اعلام کرد که اضافه کردن برچسب به همه پست ها از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ذکر است که رای دادن و یا رای گیری صرف نظر از اینکه آیا آنها حاوی اطلاعات غلط. این حرکت در پاسخ به اتهامات اخیر که این شرکت انجام نمی دهد به اندازه کافی برای مقابله با سرکوب رای دهندگان بر روی پلت فرم. در اینجا سارا فیشر در Axios:

برچسب نورد از امروز نیست قضاوت از اینکه نوشته های خود را دقیق هستند اما به جای آن به معنای سیگنال به Facebook کاربران که آنها می توانید اطلاعات دقیق در مورد رای گیری منجر آنها را به وب سایت رسمی دولت.

مرتبط با: Facebook مملو از اطلاعات غلط در مورد رای گیری با توجه به تجزیه و تحلیل توسط ProPublica و غیر انتفاعی اولین پیش نویس است. بسیاری از نوشته های گمراه کننده مرکز رای گیری از طریق پست است که امن ترین راه در پای صندوق رای در این بیماری همه گیر. در حالی که این نوشته ها به نظر می رسد به نقض Facebook سیاست های بسیاری همچنان به ماندن بگیرید. (رایان مک کارتی / Marketplace)

⭐ کاخ سفید گفت: اعمال محدودیت بر Infinite می آیند در "هفته نه ماه." مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس ستاد علامت مراتع گفت: دولت نیز به دنبال WeChat "و برنامه های دیگر است که بالقوه برای امنیت ملی قرار گرفتن در معرض." سام Byford در آستانه این داستان:

"تعدادی از مقامات دولت که به دنبال امنیت ملی خطر آن را به عنوان مربوط به Infinite, WeChat و دیگر برنامه های است که بالقوه برای امنیت ملی قرار گرفتن در معرض به طور خاص به عنوان آن مربوط به جمع آوری اطلاعات شهروندان آمریکایی توسط یک خارجی دشمن" مراتع به خبرنگاران گفت: سفر از آتلانتا در نیروی هوایی. "من فکر نمی کنم که هیچ خودخواسته مهلت اقدام, اما من فکر می کنم ما به دنبال در هفته و ماه نیست."

یک دادستان در دادگاه تیم که برنده راجر سنگ محکومیت خروج از وزارت دادگستری برای عضویت در Facebook,که در آن او را در تنظیم سیاست در محتوای سایت. حرکت زیر مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به رفت و آمد سنگ را از جمله. (مسیحی Berthelsen / بلومبرگ)

دادستان کل ویلیام Barr متهم به شرکت هایی مانند گوگل, مایکروسافت, یاهوو اپل بودن "همه بیش از حد مایل به همکاری با (چینی حزب کمونیست)." او اضافه کرد که هالیوود به طور معمول مجوف به فشار و سانسور فیلم های خود را "برای دلجویی از حزب کمونیست چین." (سارا N. لینچ, دیوید Shepardson / فردا نیوز)

دوم افزایش coronavirus مرگ و میر است بر ما. و آن را به راحتی پیش بینی کرد با تمام اطلاعات موجود در مورد این موضوع. (Alexis C. Madrigal / اطلس)

هکرها روسیه در حال تلاش برای سرقت coronavirus واکسن تحقیقاتی از آمریکا و انگلیس و کانادا دانشگاه ها و سازمان های مراقبت های بهداشتی. آژانس امنیت ملی گفت که یک نرم گروه دخیل در 2016 نمیتوانیم به حزب دموکرات سرور شده است و دخیل در این حملات است. (Christopher A. Barnes / نیویورک تایمز)

اروپا دادگاه زده گل سرسبد اتحادیه اروپا و آمریکا جریان داده ها در تنظیم به نام حریم خصوصی سپر. دادگاه پیدا کردن این است که "نیاز ما به امنیت ملی و مصالح عمومی و اجرای قانون را اولویت نتیجه condoning تداخل با حقوق اساسی افراد است که داده های در حال انتقال به کشور سوم." (ناتاشا لمس / TechCrunch)

صنعت

Instagram در حال آماده سازی برای راه اندازی آن Infinite رقیب شناخته شده به عنوان قرقره در ایالات متحده آمریکا. این شرکت انتظار دارد به همراه ویدیو جدید از ویژگی های پلت فرم آن در اوایل ماه اوت. در اینجا سارا پرز در TechCrunch:

قرقره های طراحی شده به طور مستقیم به چالش Infinite رو به رشد كردند. در یک منطقه جدید در Instagram, برنامه, قرقره اجازه می دهد تا به کاربران برای ایجاد و ارسال کوتاه, 15-دوم ویدئوها مجموعه ای به موسیقی و یا صوتی دیگر شبیه به Infinite. همچنین مانند Infinite قرقره ارائه می دهد مجموعه ای از ابزار ویرایش مانند یک تایمر شمارش معکوس و ابزار برای تنظیم این ویدئو را با سرعت مثلا — که هدف به آن را آسان تر برای ضبط محتوای خلاق. Instagram, اما, ندارد, مرتب کردن بر اساس همان دو-tabbed رونده خوراک مانند Infinite امروز ارائه می دهد.

این حرکت به سرعت از حافظه جمع کردن قرقره به بازار می آید به عنوان Infinite آمده است تحت موشکافی شدید برای روابط خود را با چین است. هند ممنوع اعلام برنامه همراه با 58 دیگر برنامه های کاربردی موبایل طراحی شده توسط شرکت های چینی در ماه ژوئن. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اخیرا گفت که با توجه به ممنوعیت مشابه در Infinite به دلایل مربوط به امنیت ملی است. در روز گذشته گفت: این تصمیم می تواند فقط هفته دور.

Instagram نیز شروع به رول کردن اختصاصی صفحه فروشگاه تحت کاوش برگه ای که می خواهید برجسته مارک های مختلف و آیتم هایی که مردم می توانید خرید. این حرکت است که به منظور آن را آسان تر برای مردم به فروشگاه در داخل خود برنامه. (اشلی Carman / آستانه)

Facebook اضافه شده به اشتراک گذاری صفحه نمایش به مسنجر و تماس های تصویری بر روی آن سیستم عامل iOS و آندروید برنامه های تلفن همراه. قبلا این ویژگی تنها در دسترس در مسنجر وب و یا برنامه های دسکتاپ. (کریستین فیشر / Engadget)

هالیوود شده است قابل ملاحظه ای سکوت در Facebook ad تحریم. در حالی که استودیو فیلم بزرگ تبلیغ بر روی پلت فرم تنها ماگنولیا عکس های Sesame Street پیوسته اند چه حقوق مدنی گروه تماس #StopHateForProfit مبارزات انتخاباتی. (بروکس بارنز و نیکول Sperling / نیویورک تایمز)

گوگل راه اندازی تصویری خرید پلت فرم به نام Shoploop به معرفی مصرف کنندگان به محصولات جدید در کمتر از 90 ثانیه. این یک پروژه از شرکت R&D بخش مساحت 120 که در آن تست کردن ایده های جدید با یک پایگاه کاربر. (سارا پرز / TechCrunch)

توییتر است نورد از یک نسخه جدید از آن توسعه API. توییتر API v2 شامل ویژگی های است که از دست رفته بودند از اوایل API مانند گفتگو نخ, نتایج نظرسنجی در توییت, دوخته, توییت, دادن فیلتر و بیشتر جریان قوی فیلتر و جستجو در زبان پرس و جو.

توییتر نیز پرده برداری از یک رابط کاربری جدید برای آن پیام های مستقیم بر روی وب به کاربران اجازه می دهد به ارسال و دریافت DMs بدون نیاز به ترک جدول زمانی خود را. در حال حاضر کاربران را به باز کردن یک بخش جداگانه از توییتر وب سایت خود را نگاه کنید DMs. (جان پورتر / آستانه)

آمازون اضافه شده زنده جریان به آن موجود آمازون تاثیر گذار در برنامه. حرکت می دهد زندگی می کنند streamers یک راه جدید برای کسب و کمیسیون در خرید محصولات به نمایش در جریان است. که دوباره اختراع QVC اول — آمازون و یا Instagram? (سارا پرز / TechCrunch)

آمازون را گسترش شرکت های بزرگ کار از خانه از طریق سیاست ژانویه 2021. این شرکت همچنین برنامه ریزی برای ادامه محدود کردن غیر ضروری سفر کسب و کار از طریق پایان سال است. (نیک Statt / آستانه)

ویروسی توییتر حساب کاربری در مورد پارک ژوراسیک کامل طنز برای شرکت بازگشایی میان coronavirus بیماری همه گیر. (دیوید مک / BuzzFeed) (دیوید مک / BuzzFeed)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

گوش دادن به ویژه مراسم قسمت از چرا می خواهم که شما فشار دکمه. اشلی Carman و Kaitlyn تیفانی در حال بازگشت به بحث در مورد دوستیابی مجازی در طول بیماری همه گیر.

نگاه کردن شخص دیگری را به پنجره. پنجره مبادله است یک پلت فرم باز برای به اشتراک گذاری نظر شما از جهان خارج است.

سازمان دیده بان همیلتون به عنوان خوانده شده توسط Muppets. و سپس تماشای همیلتون دوباره.

کسانی که خوب توییتهایی

صحبت ما

برای ما ارسال راهنمایی, سوالات و توییتر نظریه: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن