Evo آنلاین پس از لغو بنیانگذاران متهم به سوء رفتار جنسی

بازی مبارزه با مسابقات سازمان Evo را لغو کرده است Evo آنلاین و حذف آن از بنیانگذاران و رئیس جمهور از این شرکت

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

بازی مبارزه با مسابقات سازمان Evo را لغو کرده است Evo آنلاین و حذف آن از بنیانگذاران و رئیس جمهور از این شرکت پس از اتهامات جدی ظاهر خود را در مورد رفتار گذشته. طولانی در حال اجرا esports رویداد قبلا برنامه ریزی شده را در جدید آنلاین-تنها فرمت شروع جولای 4th به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

جوی Cuellar "دیگر نمی خواهد درگیر با اوو در هر ظرفیت" این شرکت اعلام کرد. تونی توپ دیگری از سازمان موسسان را به عنوان مدیر عامل رفتن به جلو. Cuellar عذرخواهی در یک صدای جیر جیر و گفت که او "نه افتخار" خود را از اعمال گذشته.

اعلام رویداد را لغو آمد کمتر از 24 ساعت پس از مبارزه با بازیکن بازی Mikey "Crackpr0n" Pham ادعا که Cuellar تا به حال رفتار نامناسب نسبت به او و تعدادی دیگر از پسران نوجوان در دهه 90 میلادی و اوایل 00s. پس از اتهامات متعدد شرکت های کشیده از این رویداد از جمله Capcom, NetherRealm و Bandai Namco به عنوان به خوبی به عنوان بازیکنان و مفسران با توجه به PCGamer.

Evo گفت: از آن خواهد شد صدور بازپرداخت به هر کسی که خریداری شده یک نشان برای Evo آنلاین, و از آن خواهد شد کمک به پروژه امید معادل درآمد حاصل از این رویداد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن