تسریع در استقلال وضعیت کلاسیک Kannada مرکز در Mysuru: نویسندگان

میسور/Mysuru: برجسته کانادا نویسندگان و محققان را به یک اتفاق نظر است که مرکز تعالی برای مطالعات کلاسیک در کان

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

میسور/Mysuru: برجسته کانادا نویسندگان و محققان را به یک اتفاق نظر است که مرکز تعالی برای مطالعات کلاسیک در کانادا (CESCK) در Mysuru قرار دارد در مرکزی موسسه زبان هندی (CIIL) باید دریافت خودمختار وضعیت. در این راستا آنها نوشته اند نامه ای سرگشاده به وزیر B. S. Yediyurappa به منظور تسریع در روند تامین امنیت خودمختار وضعیت.

شناخته شده نویسندگان مانند Saraswathi Samman Awardee Dr. S. L. Bhyrappa, Devanur Mahadeva P. Mallesh O. L. Nagabhushana Swamy ، N. Boralingaiah دکتر Kalegowda Nagawara دکتر آراویند Malagathi دکتر Veeranna Rajoora دکتر Basavaraja Sadara دکتر Keshava شارما ، Nanjaraje اورس ، Krishnamurthy Hanur D. Sabitha Bannadi دکتر Tarini Shubhadayani دکتر Nataraj Boodaalu, Venkatesh Machakanoor دکتر Devara Kondareddy ، Panditharadhya, G. S. Jayadeva دکتر Basavaraj Kalgudi دکتر Chandrashekar Nangali, دکتر Rajappa Dalawai و J. P. Basavaraju نیز مخالف اطلاع رسانی صادر شده توسط CIIL مدیر در مورد فعالیت های پژوهشی به صورت گرفته توسط مرکز.

هر چند CESCK عملکرد تحت CIIL امضا کنندگان نامه حمایت کرده اند که مرکز استقلال را تسریع تحقیق و کار علمی کلاسیک بر زبان کانادا و انتشار آن. "این است که با توجه به مبارزه با مردم کارناتاکا و litterateurs که زبان کانادا رو کلاسیک آن وضعیت در سال 2008 زمانی که B. S. Yediyurappa سانتی متر بود. حتی در حال حاضر دولت در حال انجام سریع کار برای کمک به CESCK برای رسیدن به اهداف خود و اهداف" در این نامه اعلام کرد.

تلوگو و تامیل مراکز

نقشه کشی توجه سانتی متر نویسندگان گفت که آن را یک ماده از غرور و افتخار است که CESCK را تکمیل کرده است 10 سال از عملکرد موفق در Mysuru. "مرکزی موسسه کلاسیک تامیل امن خودمختار وضعیت در سال از این زبان در حال بهآنها کلاسیک وضعیت و آن رشد است با فراز و نشیب. همچنین مرکزی موسسه کلاسیک تلوگو منتقل شد به Nellore از Mysuru و تمام بودجه در حالی که متاسفانه وجود دارد تاخیر در استقلال با توجه به CESCK" نامه گفت.

نویسندگان ذکر کرده اند که کانادا و وزیر فرهنگ و ارشاد C. T. راوی همه تلاش در ارائه خودمختار وضعیت اما CIIL مدیر پروفسور D. G. رائو بود در پاسخ به او و گمراه کننده است دولت و دولت مرکزی با این ادعا که CESCK است توسعه یافته نیست به اندازه کافی برای دریافت خودمختار وضعیت نامه است.

نامه ای به MHRD

ممکن است در اینجا ذکر می شود که پروفسور رائو به حال در اوایل سال جاری گزارش نوشته شده به وزارت توسعه منابع انسانی (MHRD) که در آن او اظهار داشت که CESCK شد و در مرحله اولیه پس از استقرار آن تحت CIIL و اعطای استقلال به CESCK در این مقطع خواهد بود زودرس.

در نظر گرفتن جدی در اعتراض به پروفسور رائو نامه نویسندگان گفت که چنین اظهاراتی را به مقدار مقاومت در برابر تلاش برای تضمین استقلال برای CESCK. "مردم کارناتاکا شوکه هستند با محتویات نامه و هر کسی است که دانش در مورد زبان هندی را نوشته بود. پروفسور رائو توهین کرده است CIIL و علم زبان" نویسندگان گفت: در این نامه است.

بحث اطلاع رسانی

این نویسندگان همچنین خواستار آن است که اطلاع رسانی صادر شده توسط CIIL در تازه انتصاب به پست مدیر پروژه و دیگر کارکنان برای زبان کانادا (CESCK) خارج شود بلافاصله به عنوان آنها نامیده می شوند اطلاع رسانی غیر قانونی است. "اطلاع رسانی صادر شده توسط CIIL مدیر مانع از فعالیت های پژوهشی از CESCK است و برابر قوانین MHRD و با هدف تغییر در حال حاضر تحقیقات دانشمندان عملکرد در CESCK" نامه اعلام کرد.

منابع از CIIL گفت که تمام این سالها وجود نداشت و زمین برای CESCK به عنوان یک نهاد مستقل و تنها چند ماه به دانشگاه میسور موافقت کرده بود به تخصیص دادن 3.5 هکتار زمین به CESCK اما زمین هنوز منتقل شود.

هر چند CIIL مقامات ادعا می کنند که هیات تحقیق برای زبان کانادا بود قراردادی در طبیعت و تازه انتصاب شده به منابع گفت که قرارداد تحقیقاتی در بخش های دیگر از CIIL و آنها کار کرده اند برای 10 تا 15 سال است. چنین استثنا می توان ساخته شده و آن این است که تقاضا از کانادا نویسندگان بیش از حد برای ادامه تحقیقات مشابه کارکنان خروج از اطلاع رسانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب