فیس بوک و NYU استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت اسکن MRI چهار برابر سریعتر

اگر قبلا اسکن MRI داشته باشید، می دانید که تجربه چقدر می تواند بی جا باشد. شما در یک لوله ناشی از کلاستروفوبیا

توسط PARINEWS در 28 مرداد 1399

اگر قبلا اسکن MRI داشته باشید، می دانید که تجربه چقدر می تواند بی جا باشد. شما در یک لوله ناشی از کلاستروفوبیا قرار داده شده و خواسته شده است به طور کامل تا یک ساعت باقی می ماند در حالی که گردواندن سخت افزار دیده نشده, creaks, و thumps اطراف شما مانند یک پولترژیک پزشکی. پژوهش جدید، هر چند، نشان می دهد که AI می تواند با این مشکل کمک کند با ساخت اسکن MRI چهار برابر سریعتر، گرفتن بیماران در داخل و خارج از لوله سریعتر.

کار یک پروژه مشترک به نام fastMRI بین تیم تحقیقاتی هوش هوش هوش عمومی فیس بوک (FAIR) و رادیولوژیست ها در دانشگاه بهداشت و درمان NYU Langone است. با هم، دانشمندان یک مدل یادگیری ماشین را روی جفت اسکن های MRI با وضوح پایین و با وضوح بالا آموزش می داند، با استفاده از این مدل برای "پیش بینی" که اسکن های نهایی MRI از فقط یک چهارم داده های ورودی معمول شبیه به چه چیزی است. یعنی اسکن ها می توانند سریعتر انجام شود، یعنی کمتر برای بیماران و تشخیص های سریع تر، بدون هیچ دردسر و دردسر کمتری انجام شود.

"این یک سنگ پله بزرگ برای گنجانیدن AI به تصویربرداری پزشکی است،" Nafissa Yakubova، یک پژوهشگر AI زیست پزشکی بازدید کننده در نمایشگاه که در پروژه کار می کرد، می گوید : The Verge.

دلیل استفاده از هوش مصنوعی می تواند برای تولید اسکن های یکسان از داده های کمتر این است که شبکه عصبی اساساً ایده انتزاعی از اینکه یک اسکن پزشکی با بررسی داده های آموزشی چه شکلی به نظر می رسد را آموخته است. پس از آن از این برای پیش بینی در مورد خروجی نهایی استفاده می کند. به ش مثل یک معمار فکر کنید که در طول سالها بانک های زیادی طراحی کرده است. آنها یک ایده انتزاعی از آنچه که یک بانک به نظر می رسد، و به طوری که آنها می توانند طرح نهایی سریع تر ایجاد کنید.

دن سودیکسون، استاد رادیولوژی دانشگاه نیویورک لانگون سلامت به واگرا می گوید: «شبکه عصبی از ساختار کلی تصویر پزشکی خبر دارد. در برخیجهات آنچه ما انجام می دیم پر کردن چیزی است که در مورد [اسکن] این بیمار خاص بر اساس داده ها منحصر به فرد است."

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن