Facebook ممنوعیت راجر سنگ پس از پیوند او را به حساب های جعلی

در چهارشنبه Facebook اعلام کرد که آن را به حال حذف حساب متعلق به راجر و سنگ و یک دوست و محرم اسرار از رئیس جمه

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

در چهارشنبه Facebook اعلام کرد که آن را به حال حذف حساب متعلق به راجر و سنگ و یک دوست و محرم اسرار از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و پس از داشتن ارتباط آنها را به حساب های جعلی و صفحاتی که فعال بودند در طول سال 2016 انتخابات.

در این اطلاعیه آمده به عنوان بخشی از Facebook را انتشار گزارش ماهانه خود در دروغ بر روی پلت فرم. این شرکت متصل سنگ Facebook و Instagram حساب با ما-بر اساس دروغ های شبکه است که نیز تا به حال روابط به افتخار پسران, راست, سازمان, شرکت در بیانیه ای گفت شنبه. افتخار پسران تاسیس شد توسط گاوین McInnes و با حضور اعضای جناح راست افراطی تجمعات مانند "متحد حق" تجمع در شارلوتزویل در سال 2017.

Facebook گفت که آن را حذف 54 حساب 50 صفحه و چهار Instagram حساب در روز پنج شنبه برای درگیر شدن در هماهنگ اصیل رفتار ما. به گفته این شرکت این افراد در پشت این حساب که تظاهر به ساکنان فلوریدا و پست و اظهار نظر در پست ها به منظور تقویت آنها از جمله مواد منتشر شده توسط ویکی لیکس پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2016.

"ما برای اولین بار شروع به نگاه کردن به این شبکه به عنوان بخشی از تحقیقات ما به افتخار پسران' تلاش برای بازگشت به Facebook بعد از ما تا به حال تعیین و آنها را ممنوع اعلام کرد از پلت فرم" Facebook در بیانیه ای گفت. "ما تحقیقات مرتبط با این شبکه به راجر سنگ و همکاران خود را."

در یک بیانیه ارائه شده به نیویورک تایمزسنگ هرگونه دخالت در هماهنگ اصیل رفتار در Facebook سیستم عامل. "ممنوعیت از افراد که ممکن است انتخاب کنید تا دوباره ارسال چیزهایی که من نوشته شده است و حتی بیشتر فوق العاده عمل نامناسب سانسور." او ادامه داد: "من به ارمغان خواهد آورد فوری اقدام قانونی علیه شرکت پدر و مادر از سیستم عامل رسانه های اجتماعی."

در ماه نوامبر گذشته سنگ به اعدام محکوم شده در دادگاه فدرال برای مانع یک تحقیق کنگره و دروغ گفتن به محققان در حالی که تحت سوگند در میان دیگر اتهامات دنبال مشاور ویژه بررسی و تحت رابرت مولر. در طول مولر را پروب محققان نگاه به تلاش از سنگ در طول سال 2016 انتخابات برای برقراری ارتباط با ویکی لیکس. سنگ انتظار می رود که برای رفتن به زندان در اواخر این ماه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن