Facebook مرتکب 200 میلیون دلار برای حمایت از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار

Facebook را صرف 200 میلیون دلار برای حمایت از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار و سازمان ها در ایالات متحده COO S

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

Facebook را صرف 200 میلیون دلار برای حمایت از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار و سازمان ها در ایالات متحده COO Sheryl Sandberg گفت: در یک پست وبلاگ. این یکی از چندین Facebook طرح امروز اعلام کرد برای حمایت از جوامع سیاه.

این شرکت همچنین اضافه کردن یک بخش به Facebook برنامه است که ویژگی های داستان از مردم جمع آوری اعانه برای مبارزه با علل نژادی و بی عدالتی و منابع آموزشی سندبرگ گفت.

مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ در حال حاضر گفت: مه 31 که Facebook را مرتکب 10 میلیون دلار به "گروه کار بر روی نژادی عدالت" هر چند به ذکر است که این شرکت با همکاری با مشاوران و کارکنان به شکل از چگونه به بهترین توزیع پول است.

پلت فرم آمده است تحت بررسی برای فعال کردن تبعیض در گذشته است. برای مثال یک سال 2016 ProPublica تحقیقات نشان داده است که Facebook تبلیغ می تواند انتخاب کنید به حذف مردم از یک نژاد خاص از دیدن تبلیغات. که اگر ابزار مورد استفاده با مسکن ads می تواند نقض عادلانه قانون مسکن و وزارت مسکن و توسعه شهری شارژ Facebook که برای تخلف در مارس 2019. سفید supremacists نیز رونق گرفت بر روی پلت فرم با وجود Facebook را اعلام کرد بان کی مون در آنها.

$200 میلیون میله میله برای سیاه و سفید متعلق به کسب و کار خواهد بود به دو تقسیم اصلی سطل. نصف خواهد شد سرمایه گذاری در سیاه و سفید متعلق به کسب و کارهای کوچک, سیاه سازندگان و سازمان های غیر انتفاعی کار با جوامع سندبرگ گفت: در وبلاگ خود پست. که $100 میلیون 25 میلیون دلار را به سیاه و سازندگان محتوا در حالی که مبلغ 75 میلیون دلار خواهد بود "کمک های مالی نقدی و اعتبار آگهی" برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و سازمان های غیر انتفاعی.

دیگر 100 میلیون دلار را به سیاه و سفید متعلق به تامین کنندگان "از امکانات برای ساخت و ساز به سازمان های بازاریابی و بیشتر" با توجه به سندبرگ. این شرکت همچنین متعهد به صرف $100 میلیون با سیاه و سفید متعلق به تامین کنندگان در هر سال است. علاوه بر این شرکت در حال ساخت یک هدف به صرف حداقل 1 میلیارد دلار با "متنوع تامین کنندگان" سالانه با شروع سال آینده سندبرگ گفت.

به افتخار Juneteenth تعطیلات که جشن این روز در سال 1865 که به بردگی گرفته شده مردم در تگزاس آموخته بودند, رایگان Facebook اهدا خواهد شد $5 میلیون به بیش از 250 ، 000 جمع آوری اعانه در Facebook, حمایت از برابر عدالت طرح ترگود مارشال کالج صندوق و پروژه بی گناهی.

بخش جدید از Facebook نرم افزار به نام "بلند, سیاه, صدای," را "برجسته داستان از مردم به اشتراک گذاری منابع آموزشی و الهام بخش مردم را به اقدام از طریق جمع آوری کمک های مردمی برای عدالت نژادی و علل و" سندبرگ می گوید. این شرکت همچنین قصد دارد سطح حساب Instagram جستجو برای "کمک به مردم برای عدالت نژادی" گرچه سندبرگ را پست نمی استادانه درست شده بیشتر در مورد آنچه که به معنای.

علاوه بر این Facebook برنامه ای برای افزایش تنوع در آن صفوف رهبری بیش از پنج سال آینده با اضافه کردن 30 درصد بیشتر مردم از رنگ از جمله 30 درصد بیشتر سیاه مردم سندبرگ گفت. این شرکت همچنین متعهد به دو برابر تعداد زیادی از سیاه و Latinx کارکنان تا پایان سال 2023. Facebook قبلا اعلام کرده بود هدف به 50 درصد از نیروی کار خود را ساخته شده از "کمتر جوامع" که همان تاریخ است.

دیگر تکنولوژی غول همچنین اعلام کرده اند و نه رقمی تعهدات مالی نسبت به نژادی و حقوق صاحبان سهام. گوگل متعهد 175 میلیون دلار برای حمایت از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار, سیاه کارآفرینان و بیشتر در هفته گذشته است. و اپل راه اندازی شد 100 میلیون دلار نژادی عدالت و عدالت ابتکار در هفته گذشته که در میان چیزهای دیگر شامل افزایش هزینه های سیاه متعلق به شرکای زنجیره تامین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن