8-ماه-کودک در میان 22 COVID-19 موارد مثبت در Mysuru امروز

میسور/Mysuru: Mysuru دوباره گزارش 22 COVID-19 موارد مثبت امروز (25 ژوئن). از آنها 12 بدون علامت بودند و بقیه ب

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

میسور/Mysuru: Mysuru دوباره گزارش 22 COVID-19 موارد مثبت امروز (25 ژوئن). از آنها 12 بدون علامت بودند و بقیه بودند علامتی بود و تب است. اکثر آنها تا به حال یک سفر سابقه بنگلور.

هفت سال از Paparam خیابان Nazarbad که تماس اولیه از P-9560 آزمایش مثبت است. 62 ساله نر از ننجنگود که influenza-like Illness (تحت بررسی) هشت ماهه نوزاد از Dattagalli و تماس اولیه از P-9758 آزمایش مثبت برای بیماری های امروز است.

یک زن 48 ساله زن از Udayagiri است که در یک سفر سابقه بنگلور, تست مثبت است. 28 ساله نر از Eranagere آزمایش مثبت و سفر به تاریخ در حال بررسی است. یکی دیگر 45 ساله نر از Kuruburu نزدیکی T. Narasipur که تا به حال یک سفر سابقه بنگلور است قرارداد این بیماری است. یکی دیگر از فرد 38 ساله از Rajivnagar که تا به حال یک سفر سابقه بنگلور, تست مثبت است.

دو پلیس سر پاسبان از ننجنگود شهر ایستگاه پلیس 41 ساله مرد و یک زن 45 ساله نر قرارداد این بیماری از مخاطبین خود است. سه نفر از Nanjangud, a 24-ماه-پیر مرد 22 ساله مرد و یک زن 24 ساله زن آزمایش مثبت امروز.

21-ماه-پیر زن از ننجنگود داشتن یک سفر سابقه Chamarajanagar یک 28 ساله زن از Bannur یک سال از Devaraja Mohalla آزمایش مثبت است. یک زن 47 ساله نر از Neelakantanagar در ننجنگود یک زن 31 ساله نر از Ramaswamy طرح در ننجنگود و 32 ساله نر نیز از Ramaswamy طرح در ننجنگود باید قرارداد این بیماری است.

یک زن 38 ساله نر از Devegowda دایره قرارداد این بیماری است. این به غیر از سه نفر که به یک سفر سابقه بنگلور 25 ساله نر از Ravandoor در Periyapatna, 87 ساله نر از Vishweshwaranagar در Mysuru و یک 21 ساله نر از KSRP اسب دوانی چهارم آزمایش مثبت امروز. در حالی که دو نفر از آنها در زمان یک وسیله نقلیه خصوصی به بنگلور دیگر در زمان خود را در اتاق خودرو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن