خودتان را وارونه در GRS فانتزی پارک

اولین از نوع خود در کشور های هنری شگفت انگیز 'وارونه موزه' باز خواهد شد از ماه ژوئن 22 میسور/Mysuru: چگونه ممک

توسط PARINEWS در 2 تیر 1399

اولین از نوع خود در کشور های هنری شگفت انگیز 'وارونه موزه' باز خواهد شد از ماه ژوئن 22

میسور/Mysuru: چگونه ممکن است جهان نگاه اگر آن را وارونه است!? GRS فانتزی پارک در Mysuru را پاسخ همراه با تجربه. بله. این پارک تفریحی با یک "وارونه موزه' است که برای اولین بار در نوع خود در کشور و تسهیلات خواهد بود باز از 22 ژوئن (فردا).

می تواند یک تجربه کاملا متفاوت جهان به عنوان به زودی به عنوان آنها وارد موزه شده است. آن را دارای 12 اتاق از جمله آشپزخانه و سالن ناهار خوری و اتاق نشیمن راه اندازی — که همه 'وارونه است.' قرن نوزدهم ماشین و روروک مخصوص بچه ها, مدل میز و صندلی و مبلمان های دیگر متصل به سقف است که مطمئن شوید که برای جذب بازدید کننده. اگر یکی طول می کشد عکس در موزه آن است که مطمئن شوید که برای ایجاد یک احساس به عنوان اگر آنها خود را در حال ایستاده وارونه است.

وجود دارد بسیاری از وارونه موزه ها در کشورهای خارجی اما در هند به جز برای برخی از طرح وجود دارد از جمله موزه. صعودی موزه در GRS فانتزی پارک ویترین غنای این هنر است.

GRS فانتزی پارک مدیر Manjunath نایاک و داروساز N. Raghavan از Raghulal و شرکت. در "وارونه موزه" که آمده است تا در پارک تفریحی.

صحبت کردن به ستاره میسور GRS فانتزی پارک مدیر Manjunath نایاک گفت: "تیم ما از جمله معمار بازدید وارونه موزه ها در کشورهای خارجی از جمله یکی در مالزی. پس از بازگشت از وجود ما طراحی موزه ما در طول فقط هفت ماه. هر چند این موزه آماده بود در ماه مارس آن را افتتاح با توجه به COVID-19 شیوع. فقط یک هفته پیش یک درایو در رستوران باز شد اینجا با همه اقدامات ایمنی در محل و 'وارونه موزه' باز خواهد شد به بازدید کنندگان از روز شنبه (22 ژوئن). اما وجود خواهد داشت بدون ورود به پارک آبی و پارک برف."

از "وارونه موزه' است که علاوه بر GRS فانتزی پارک. برای نمایش داده شد تماس 9590-080808.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن