نقشه های گوگل آزمایشات نشان دادن چراغ های ترافیک در آمریکا

در یک آزمایش جدید گوگل نقشه نشان دادن محل از چراغ های ترافیک در شهرستانها در سراسر ایالات متحده در آن برنامه ا

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

در یک آزمایش جدید گوگل نقشه نشان دادن محل از چراغ های ترافیک در شهرستانها در سراسر ایالات متحده در آن برنامه اندروید. این ویژگی در ابتدا خال خال توسط Droid زندگیو وجود آن شده است از آنجایی که توسط گوگل تایید کرد. "برای کمک به مردم ماندن بهتر مطلع در جاده, ما در حال آزمایش یک نقشه گوگل ویژگی در اندروید است که نشان می دهد محل از چراغ های راهنمایی در انتخاب شهرستانها در سراسر ایالات متحده" این شرکت گفت: در آستانه.

نقشه های گوگل نیست اولین نقشه برداری نرم افزار برای شروع به نشان دادن چراغ مکان در ایالات متحده پس از نقشه های اپل اضافه شده آنها در سال گذشته با iOS 13 با توجه به معرفی زندگی. اپل Siri دستیار صوتی حتی ادغام آنها را در جهت. به جای گفتن شما به نوبه خود به سمت چپ بعد از یک تعداد معینی از سر سیری می تواند به شما بگوید به "به نوبه خود در سمت چپ بعدی ترافیک نور" در تلاش برای ساخت این دستیار صوتی را جهت بیشتر صدایی طبیعی تر و آسان تر به درک. زندگی خوانده می گوید که نقشه های گوگل به نظر نمی رسد که با استفاده از چراغ های ترافیک به عنوان بخشی از آن مسیر هدایت فقط رتبهدهی نشده است, اما.

این اولین بار نیست نقشه های گوگل نشان داده است چراغ های ترافیک (آنها شده است در دسترس در ژاپن برای چند سال در حال حاضر) اما آن گسترش قابل توجهی برای این ویژگی. گوگل در حال آزمایش این ویژگی در شهرهای آمریکا از جمله نیویورک و سان فرانسیسکو و لس آنجلس و شیکاگو و می گوید که قصد دارد به گسترش آن در طول زمان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن