Facebook Messenger هم اکنون می توانید قفل چت خود را در پشت چهره ID

Facebook در حال حاضر شما اجازه می دهد اضافه کردن یک لایه اضافی امنیتی در هنگام باز کردن مسنجر در آی فون یا آی

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

Facebook در حال حاضر شما اجازه می دهد اضافه کردن یک لایه اضافی امنیتی در هنگام باز کردن مسنجر در آی فون یا آی پد. خود نرم افزار را هم اکنون می توانید قفل شده بر روی آنها و یا مدت کوتاهی پس از بسته شدن نیاز به شما برای استفاده از یک روش احراز هویت مانند صورت شناسه یا ID لمسی برای باز کردن آن را به بالا. این بدان معناست که شما می توانید باز کردن گوشی خود و اجازه دهید یک دوست قرض آن است که فرد هنوز هم قادر نخواهد بود برای دسترسی به مسنجر چت.

ویژگی که Facebook خواستار برنامه قفل بخشی از تعدادی از تغییرات کوچک در آینده به رسول متمرکز بر حفظ حریم خصوصی و امنیت. این برنامه همچنین با اضافه کردن یک حریم خصوصی به بخش تنظیمات برنامه به کاربران یک محل واحد برای کنترل ویژگی های نرم افزار قفل و آنچه که کاربران آنها مسدود شده است. برنامه قفل قرار است برای آمدن به آندروید در "چند ماه آینده."

Facebook همچنین به ذکر برخی از ویژگی های اضافی است که آن را برنامه ای برای شروع تست به زودی. آن را به شروع به ارائه به کاربران کنترل بیشتری روی چه کسی می تواند پیام آنها (شرکت ارائه نمی دهد جزئیات زیادی در مورد چگونگی این کار خواهد کرد) و آن را به شروع به تار شدن عکس ها از افرادی که پیام شما بدون موافقت خود را به طوری که شما لازم نیست برای باز کردن یک برنامه به طور بالقوه نگران کننده تصویر فقط به نمایش یک پیام جدید و می دانم که اگر شما می خواهید به چت با کسی. یکی از ویژگی های مشابه است که در حال حاضر در دسترس در Instagram و واتساپ. Facebook نمی گویند که این امر شروع به ورود در مسنجر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن