فیس بوک قصد دارد برگه خبری خود را فراتر از ایالات متحده

گسترش دهد فیس بوک در حال برنامه ریزی برای گسترش بخش خبری اختصاص داده شده خود است و می گوید آن را "در نظر گرفتن

توسط PARINEWS در 4 شهریور 1399
گسترش دهد

فیس بوک در حال برنامه ریزی برای گسترش بخش خبری اختصاص داده شده خود است و می گوید آن را "در نظر گرفتن" بریتانیا، آلمان، فرانسه، هند، و برزیل به عنوان دریافت کنندگان ممکن است، آن را روز سه شنبه اعلام کرد. جدول زمانی این شرکت مبهم است: «ظرف شش ماه تا یک سال آینده»، بنابراین کنجکاو است که چرا فیس بوک چیزی را که هنوز قریب الوقوع نیست اعلام کند. اما با توجه به سابقه فرار فیس بوک با صنعت اخبار، و روند به سمت نیاز به سکوها برای پرداخت رسانه های خبری برای محتوای خود، این احتمال وجود دارد که این شرکت به سادگی آب ها را برای حرکت بعدی خود آزمایش کند.

فیس بوک برگه خبری خود را در ماه ژوئن برای مخاطبان آمریکایی راه اندازی کرد و برنامه هایی برای پرداخت به ناشرانی که شرکت داشتند. فیس بوک برای واجد شرایط بودن به عنوان شریک، ناشران را ملزم به تصویب استانداردهای یکپارچگی خود و داشتن مخاطبان به اندازه کافی بزرگ کرد. این گفت که آن را در شخص ثالث حقیقت چکرز برای نظارت بر برای clickbait تکیه می کنند, نقض کپی رایت, و محتوای هیجان انگیز.

قابل توجه غایب از لیست کشورهای احتمالی است که زبانه اخبار بعدی دریافت خواهید کرد استرالیا است، که به تازگی پرده برداری از طرح برای وادار کردن سیستم عامل های فن آوری برای کمک به پرداخت هزینه برای محتوای رایگان آنها منتشر است. فرانسه که در فهرست اهداف احتمالی اخبار آینده فیس بوک قرار دارد، در ماه آوریل به گوگل دستور داد هزینه محتوا را از ناشران فرانسوی بپردازد.

در اطلاعيه روز سه شنبه، معاون شرکت مشارکت های خبری جهانی کمپبل براون می گويد محتوای اخبار ممکن است از سوی کشور متفاوت باشد تا با عادات مصرف کننده همگام باشد. براون نوشت: «ما با شرکای خبری در هر کشور همکاری نزدیکی خواهیم کرد تا تجربه و راه های آزمایش را برای ارائه یک تجربه ارزشمند برای مردم خیاطی کنیم در حالی که به مدل های کسب و کار ناشران نیز احترام می گذاریم.»

دلایل زیادی برای ناشران خبری در آمریکا و جاهای دیگر وجود دارد که از تلاش های خبری فیس بوک بیم داشته باشد. الگوریتم خوراک اخبار آن و کسب و کار آگهی ویرانگر برای این صنعت ثابت کرده اند، به ویژه برای ناشران خبری محلی. و رکورد خود را در اخبار آشغال با شکست، از جمله بدنام "محوری به ویدئو" جنبش اوایل و اواسط دهه 2010، با ناشران ریختن منابع را به تولید ویدئو به دنبال بهره مندی از پلت فرم ویدئویی فیس بوک است. "محوری به ویدیو،" با این حال ، تبدیل شده است عبارت گیرا به معنی "شکست کوتاه بینانه ، چرا که معلوم شد فیس بوک متریک آب شده بود. و البته دباکل چرخه انتخابات سال ۲۰۱۶ وجود دارد، که منجر به حذف فیس بوک بخش موضوعات رونده خود در میان اتهاماتی شد که علیه رسانه های محافظه کار جانبدارانه بود.

محیط نظارتی شش ماه تا یک سال بعد برای فیس بوک و دیگر سکوهای رسانه های اجتماعی چه شکلی خواهد بود، حدس هر کسی است و ممکن است حداقل در آمریکا به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نوامبر بستگی داشته باشد. تا آن زمان به نظر می رسد فیس بوک کارت هایش را نزدیک سینه نگه می دارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن