Facebook حذف صدای شیپور تبلیغات نازی ها برای استفاده از تصاویر

Facebook حذف بیش از 80 تبلیغات قرار داده شده توسط این تهمت کمپین برای استفاده از تصاویر مرتبط با نازیسم. تبلیغ

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

Facebook حذف بیش از 80 تبلیغات قرار داده شده توسط این تهمت کمپین برای استفاده از تصاویر مرتبط با نازیسم. تبلیغات با استفاده از تصاویر از یک مثلث وارونه است که مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین گفته است که یک "نماد به طور گسترده ای مورد استفاده توسط antifa." همان نماد استفاده شد برای شناسایی زندانیان سیاسی در اردوگاه های مرگ نازی ها منجر رسانه ها مسائل مربوط به آن تماس بگیرید "بدنام نازی نماد" با هیچ جایی در شعارهای سیاسی.

Facebook توافق کردند که در نهایت از بین بردن تبلیغات به دلیل نازی مرتبط با تصاویر. "سیاست ما ممنوع با استفاده از یک ممنوع نفرت گروه نماد برای شناسایی زندانیان سیاسی بدون زمینه است که محکوم یا در مورد نماد" گفت: Facebook را اندی, سنگ, در بیانیه ای.

گسترش در سراسر صفحات رسمی برای رئیس جمهور تهمت, معاون رئیس جمهور, پنس و مدیر کمپین براد Parscale, در میان دیگران, تبلیغات هشدار داد از "اوباش خطرناک و دور از سمت چپ گروه" باعث "ضرب وشتم مطلق" در سراسر امریکا است.

شدید زبان یک فرمت از مغلوب ساختن پیشی جستن هفته-مبارزه طولانی علیه antifa است که همزمان با موجی از عجیب و غریب مضر ادعا می کنند که خشونت آشوبگران بودند bussing به مناطق روستایی به انتقام ویران کردن. در حالی که در سراسر کشور تظاهرات را متحمل شده اموال قابل توجهی آسیب شده است وجود دارد شواهد کمی از هماهنگ antifa, دخالت, اگر چه تعدادی از راست گرایان دستگیر شده اند برای قتل و یا حملات برنامه ریزی شده در طول همان دوره است.

معکوس مثلث قرمز است و گاهی اوقات اتخاذ شده است توسط ضد گروه های فاشیستی مهمترین توسط انگلستان ضد فاشیستی عمل گروه در سال 1980 در چه تاریخی خوانده شده را علامت بری به عنوان "احیای ... از این نماد استفاده می شود توسط نازی ها به برچسب کمونیست." اما در میان ما ضد فاشیست نماد شده است تا حد زیادی آواره با دو پرچم نماد است و به ندرت دیده می شود در میان معاصر شدند.

به عنوان یک نتیجه بسیاری از ناظران دیدم مغلوب ساختن پیشی جستن تبلیغات به عنوان یک اشاره مستقیم به این نمادها استفاده می شود توسط نازی ها برای شناسایی زندانی سیاسی شدند. در بیانیه ای به واشنگتن پستضد افترا لیگ رئیس جمهور جاناتان " Greenblatt به نام تبلیغات "توهین آمیز و به شدت نگران کننده است."

این حرکت در می آید تنها چند هفته پس از توییتر حذف یکی از رئيس جمهور پست برای ستایش خشونت — استناد بدنام شعار "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود." مغلوب ساختن پیشی جستن به صدور یک فرمان اجرایی با هدف درک تعصب در رسانه های اجتماعی در پی این حادثه اگر چه این امر در جهت ندارد زور قانون و بعید است که تحت تاثیر قرار وضعیت فعلی با Facebook.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن