Facebook می گوید مدیران گروه در نظر اضافه کردن مردم از رنگ به عنوان مدیران

Facebook منتشر شده جدید توصیه هایی برای مدیران گروه عصر روز گذشته در تلاش برای کمک به آنها را تسهیل گفتگو در م

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

Facebook منتشر شده جدید توصیه هایی برای مدیران گروه عصر روز گذشته در تلاش برای کمک به آنها را تسهیل گفتگو در مورد مسابقه و نابرابری. گروه های که ضروری است به Facebook را استراتژی کسب و کار تلاش کرده اند تا متوسط مورد بحث قرار Black Lives Matter جنبش و بی عدالتی در آمریکا با بسیاری از مدیران حذف پست ها در نظر آنها "سیاسی است." حذف تصمیم گیری باعث اعضا به ترک گروه آنها می خواهم که برای سال ها استدلال می کنند با یکدیگر شکل متلاشی شدن گروه و گاهی اوقات به طور موقت بسته گروه های پایین به طور کامل.

Facebook به طور مستقیم آدرس پست های سیاسی بان کی مون که بسیاری از گروه ها را دنبال کنید و توصیه می کند که رهبران خاص ایجاد لیست از موضوعاتی که مجاز نیست. آن را به نقل از "بحث در قانون سیاسی نامزدها و یا خاص مبارزات" به عنوان مثال. Facebook قبلا توصیه می شود که گروه ایجاد یک لیست از قوانین به کمک وزش مکالمه اما این قوانین به نظر می رسد آنچه دام مدیران در حال حاضر. یک گروه اختصاص داده شده به نوازنده Hozier, برای مثال, مجاز Hozier خود اظهارات سیاسی برای زنده ماندن اما مدیران حذف اعضای افکار به عنوان آستانه در مستند یک داستان جداگانه دیروز.

Facebook نیز توصیه می کند در آن پست که مدیران آموزش خود را بر روی مسائل; "ایجاد فرصت های جدید و متنوع اعضای" برای پیوستن به اعتدال تیم; اذعان وقایع کنونی با یک پست که به تشریح قوانین; گوش دادن به اعضا; تواند "تغییر" در اطراف چه پست مجاز است; و به طور بالقوه تایید تمام نوشته های قبل از آنها زندگی می کنند.

"ما می دانیم که این گفتگوها سخت و تأمل مداوم نابرابری های موجود در جامعه ما" Facebook می نویسد. "آنها همچنین لازم است و ما امیدواریم که ما می تواند همچنان به شما کمک کند به منظور تسهیل بحث های مداوم و یادگیری است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن