Facebook خواهد شد پین رای گیری ثبت نام لینک کلیک کنید برای بالای خوراک خبری برای همه ما رای دهندگان

Facebook خواهد شد پین یک جعبه با اطلاعات در مورد ثبت نام رای دهندگان در بالای خوراک خبری برای ما هر کاربر است

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

Facebook خواهد شد پین یک جعبه با اطلاعات در مورد ثبت نام رای دهندگان در بالای خوراک خبری برای ما هر کاربر است که از سن رای گیری شروع فردا, جولای 3rd, این شرکت امروز اعلام کرد.

جعبه هنگامی که آن را زندگی می کنند را به شما نشان می دهد اطلاعات در مورد نحوه ثبت نام برای رای دادن از جمله یک لینک به دولت خود را ثبت نام سایت و یا به یک حزبی شریک اگر دولت خود را ندارد رای دهندگان اطلاعات به راحتی در دسترس آنلاین. در اینجا چیزی است که شما می توانید انتظار آن را به نگاه مانند بر روی گوشی شما:

نیک کلگ Facebook معاون رئیس جمهور و امور جهانی ارتباطات برای اولین بار اعلام کرد که رای گیری جعبه خواهد بود تا در بالای اخبار در یک نامه سرگشاده منتشر شده در چهارشنبه.

Facebook می گوید که میزبان بیشتر ثبت نام درایو در Facebook, Instagram, و رسول در این تابستان. هدف این شرکت این است که به کمک 4 میلیون نفر برای رأی دادن ثبت نام, مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ گفت: ژوئن 17th, op-ed در ایالات متحده آمریکا امروزخواهد بود که از 2 میلیون نفر شرکت می گوید این کمک به ثبت نام در سال 2016 و 2018. "مردم می خواهند مسئولیت پذیری و در یک دموکراسی راه نهایی ما این است که از طریق رای گیری" زوکربرگ نوشت: در op-ed.

در ژوئن 17th, Facebook همچنین راه اندازی جدید "رای گیری مرکز اطلاعات" است که اطلاعات در مورد ثبت نام رای دهندگان چگونه به درخواست غایب و یا پست الکترونیکی-در رای گیری (در صورتی که گزینه ای در خود دولت) و اطلاعیه ها و هشدار از انتخابات محلی مقامات ، به عنوان بخشی از این اطلاعیه Facebook همچنین گفت که نورد از توانایی کاربران برای خاموش کردن "اجتماعی موضوع انتخابات و یا تبلیغات سیاسی از نامزدها سوپر پکس و یا دیگر سازمان هایی که به 'پرداخت' سیاسی سلب مسئولیت بر آنها."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن