Facebook جدید AI ابزار به طور خودکار شناسایی موارد شما قرار داده تا برای فروش

Facebook در حال راه اندازی آنچه در آن خواستار "جهانی محصول مدل تشخیص" است که با استفاده از هوش مصنوعی برای شنا

توسط PARINEWS در 30 اردیبهشت 1399

Facebook در حال راه اندازی آنچه در آن خواستار "جهانی محصول مدل تشخیص" است که با استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی کالاهای مصرفی از مبلمان به مد سریع به اتومبیل های سریع است.

این اولین گام به سوی یک آینده که در آن محصولات در هر تصویر بر روی آن سایت را می توان شناسایی و به طور بالقوه برای خرید. "ما می خواهیم به هر چیزی و همه چیز را بر روی پلت فرم shoppable هر زمان که تجربه احساس می کند حق" منهر Paluri های کاربردی بینایی کامپیوتر در Facebook گفت: آستانه. "این یک چشم انداز بزرگ."

محصول شناخت است که برای اولین بار در یک کشت هوش مصنوعی-طراحی به روز رسانی های آینده به آن e-commerce سیستم عامل در آینده ای نزدیک می گوید: این شرکت است. در نهایت این را ترکیب AI, واقعیت افزوده و حتی دستیاران دیجیتال برای ایجاد آنچه در آن خواستار "اجتماعی-اول" تجربه خرید. علاوه بر این, آن همچنین امروز راه اندازی یک ویژگی به نام مغازه ها که اجازه می دهد تا کسب و کارهای کوچک راه اندازی, رایگان, مغازه در Facebook و Instagram.

مد خواهد شد بخش مهمی از این شرکت نشان می دهد که در آینده Facebook "هوش مصنوعی سبک مد" می تواند کاربران شخصی, خرید, توصیه هایی بر اساس کمد لباس خود را روزانه و پیشنهادات خود را برای لباس های متناسب با آب و هوا و برنامه خود را.

"این چیزی است که من می خواستم برای ساخت پس من به تماشای فیلم Clueless," تامارا برگ یک Facebook تحقیقات دانشمند گفت: آستانه. "آنها واقعا تصور همه چیز در سال 1995 اما تکنولوژی من فکر می کنم در حال حاضر در نهایت آماده به آن را به زندگی می آیند."

اما به عنوان Clueless مرجع نشان می دهد این ویژگی ها نیست دقیقا ایده های جدید. حتی در خارج از هالیوود آنها بوده ام سعی و آزمایش برای سال اغلب با نتایج مختلط.

آمازون در حال حاضر ساخته شده خود هوش مصنوعی-طراحی مد دستیار با اکو در حال حاضر کمی شنیده می شود-از. و با استفاده از بینایی ماشین برای شناسایی و فروشگاه برای محصولات شده است یک واقعیت پس حداقل آمازون Fire Phone. در ضمن خرید آنلاین سیستم عامل مانند eBay در حال حاضر با استفاده از هوش مصنوعی برای سرعت بخشیدن به روند از اقلام لیست برای فروش و آمازون یکی از تعدادی از شرکت های که خود را راه اندازی "Shazam برای لباس" با استفاده از یادگیری ماشین.

Facebook می گوید: آنچه باعث می شود آن ابزارهای مختلف خود هستند دامنه و دقت است. محصول جدید شرکت به رسمیت شناختن ابزار GrokNet می تواند به شناسایی دهها هزار نفر از ویژگی های مختلف در یک تصویر. این محدوده از علامت های تجاری خاص به چیزهایی مانند رنگ و اندازه.

GrokNet در حال حاضر مستقر شده در Facebook بازار که در آن کمک می کند تا کاربران به سرعت لیست اقلام برای فروش با شناسایی آنچه در آنها و تولید توصیف کوتاه. شما ممکن است آپلود یک عکس از نیمکت خود را به عنوان مثال و بازار را نشان می دهد مثال آن را به عنوان "سیاه, چرم, مبل مقطعی."

این شرکت همچنین تست یک نسخه از این ابزار است که ساخته شده برای کسب و کار. زمانی که آنها آپلود عکس به صفحه خود حاوی محصولات خود از سیستم هوش مصنوعی می تواند به طور خودکار آنها را تگ و لینک به صفحه خرید.

در ساختمان این ابزار Facebook است که با کمک آن امکان دسترسی به آن برای کاربران عکس ها در بازار است. GrokNet آموزش دیده در یک پایگاه داده عظیم در منظور از قدر حدود 100 میلیون, تصاویر با اکثریت گرفته شده از بازار است. Facebook می گوید این اطلاعات حیاتی در ایجاد یک دستگاه سیستم بینایی است که می تواند شناسایی محصولات در به چالش کشیدن روشنایی و از خطرناک زاویه — بخشی از تجربه خرید آنلاین است که قصد ندارم به دور است.

معلوم نیست هر چند دقیقا چگونه دقیق GrokNet است. این شرکت می گوید این می تواند شناسایی 90 درصد از تصاویر در بازار در رده خانه و باغ, اما آن را نمی دهد آمار مشابه برای دیگر انواع دسته بندی محصولات.

به عنوان است که اغلب مورد با ابزار مانند این تفاوت بین تبلیغ امکانات و کاربر واقعی تجربه می شود و ما باید منتظر بمانیم و ببینیم چه واکنش GrokNet می شود از Facebook استفاده کنند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن