Facebook جدیدترین proof-of-concept VR هدست به نظر می رسد مانند یک جفت از عینک آفتابی

Facebook نشان داده است یک اثبات مفهوم واقعیت مجازی هدست و آن را به یک طراحی کاملا متفاوت نسبت به بسیاری از دیگ

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

Facebook نشان داده است یک اثبات مفهوم واقعیت مجازی هدست و آن را به یک طراحی کاملا متفاوت نسبت به بسیاری از دیگر دستگاه های VR در بازار امروز است. به جای یک حجیم تدبیر را پوشش می دهد که تا نیمه بالا صورت خود را و باید بسته به سر خود این proof-of-concept هدست به نظر می رسد مثل یک جفت از عینک آفتابی است که می تواند نشستن به راحتی در گوش خود را.

هنوز Facebook صورتحساب این دستگاه جدید به عنوان یک جفت از عینک واقعیت افزوده به عنوان تصورات رایج از آر دستگاه, رفتن, اما مشروع VR محصول. آنها بسیار نازک با صفحه نمایش ضخامت کمتر از 9mm و Facebook ادعا آنها یک میدان دید است که "قابل مقایسه با امروز مصرف کننده VR محصولات است." در اینجا یک نمای بالا به پایین:

اثبات مفهوم عینک نیست فقط نازک به نظر می رسد اگر آنها نیز ظاهرا تصاویر پرتو به چشم خود را در راه است که متفاوت از استاندارد VR هدست در بازار امروز است. من به شما اجازه Facebook این تیم تحقیقاتی توضیح یکی از این تکنیک به نام "هولوگرافی اپتیک:"

اکثر VR نمایش مشترک مشاهده نوری: ساده انکساری لنز تشکیل شده از یک ضخیم خمیده قطعه و یا شیشه ای یا پلاستیکی. ما پیشنهاد جایگزینی این حجیم عنصر با هولوگرافی اپتیک. شما ممکن است آشنا با هولوگرافی تصاویر دیده می شود در یک موزه علوم و یا بر روی کارت اعتباری خود را که به نظر می رسد سه بعدی با عمق واقعی در داخل یا خارج از صفحه. مانند این تصاویر هولوگرافی, هولوگرافی ما اپتیک در حال ضبط از تعامل نور لیزر با اشیاء ولی در این مورد جسم است که یک لنز به جای یک صحنه 3D. در نتیجه کاهش چشمگیر ضخامت و وزن: هولوگرافی نوری خم نور مانند یک لنز اما به نظر می رسد مانند شفاف و برچسب.

اثبات مفهوم هدست همچنین با استفاده از یک تکنیک Facebook تماس "قطبش-نوری مبتنی بر تاشو" برای کمک به کاهش مقدار فضای بین واقعی صفحه نمایش و لنز است که با تمرکز روی تصویر. با قطبش-نوری مبتنی بر تاشو "نور کنترل می شود را به حرکت به جلو و عقب در داخل لنز به طوری که این فضای خالی را می توان طی چند بار سقوط آن را به کسری از حجم اصلی."

این GIF, از Facebook کمک می کند تا به تجسم چگونه هر دو روش با هم کار کنند:

این عینک فقط یک اثبات مفهوم هر چند پس از آن معلوم نیست اگر آنها تا کنون به بازار آمده است. "در حالی که این امتیاز نسبت به آینده توسعه بسیار سبک وزن و راحت و با عملکرد بالا AR/VR تکنولوژی در حال حاضر کار ما صرفا پژوهش" Facebook این تیم تحقیقاتی می نویسد: در آن پست وبلاگ.

بسیاری از شرکت ها در حال چرخش در اطراف این ایده از عینک مانند AR/VR هدست است که ترکیب بهترین از هر دو تکنولوژی در یک دستگاه واحد اما معمولا به پایان می رسد تا به عنوان یک حجیم VR-محور هدست است که از بیرون رو به دوربین را نیز انجام نور آر. اینتل و مایکروسافت که هر دو با استفاده از عبارت واقعیت ترکیبی برای توصیف دستگاه های مانند توجه شده است سرمایه گذاری در این ایده برای برخی از زمان.

اما بیشتر شرکت ها در حال حاضر مشغول به کار در پشت صحنه به کوچکتر واقعا هیبرید دستگاه یک واقعیت است. اپل گزارش شده است کار بر روی چیزی شبیه به این برای سال و گوگل فقط امروز خریداری آر, عینک, شرکت, شمال, کسب, که ممکن است اجازه می دهد تا شرکت برای احیای آن رویای یک مصرف کننده شیشه ای گوگل-سبک صفحه نمایش سر بالا.

در حالی که ما نمی تواند مطمئن باشد اگر هر یک از این غول تکنولوژی عرضه خواهد کرد و ترکیب علیرضا/VR, عینکی, اثبات مفهوم Facebook است که نشان می تواند یک نگاه اجمالی در آنچه که یک دستگاه ممکن است مانند نگاه در برخی از نقطه در آینده است.

اتمام این whitepaper از اندرو Maimone و Junren وانگ در Facebook واقعیت Labs تیم اگر می خواهید به یادگیری بیشتر در مورد Facebook را اثبات مفهوم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن