Facebook را Infinite کلون کمند را تعطیل این ماه

Facebook در حال بسته شدن کمند به شدت Infinite-الهام بخش تصویری برنامه آن را راه اندازی در سال 2018 است. سی ان

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

Facebook در حال بسته شدن کمند به شدت Infinite-الهام بخش تصویری برنامه آن را راه اندازی در سال 2018 است. سی ان ان's کری فلین خال خال اطلاعیه فرستاده شده به کاربران آنها گفتن که برنامه نمی تواند قابل استفاده پس از جولای 10th, و ارائه مشاوره به آنها برای دانلود هر فیلم می خواهید آنها را نگه دارید.

Ex-TechCrunch ویرایشگر جاش Constine اشاره می کند که در Facebook به نظر می رسد بستن کمند به عنوان تمرکز خود را شیفت به Instagram را قرقره از ویژگی های. قرقره یک ویرایش ویدئو ابزار است که به کاربران امکان می دهد ضبط و ویرایش Infinite-سبک فیلم که آنها پس از آن می توانید پست خود را Instagram, داستان, ارسال از طریق DM یا ارسال به یک بخش جدید از اکتشاف به نام تب بالا قرقره. قابلیت راه اندازی در برزیل در سال گذشته و گسترش به فرانسه و آلمان هفته گذشته با توجه به TechCrunch.

کمند تنها تا کنون در دسترس انتخاب بازارها در سراسر جهان است. TechCrunch گزارش که به عنوان خوبی به عنوان در دسترس در ایالات متحده برنامه نیز در دسترس در کلمبیا, مکزیک, آرژانتین, شیلی, پرو پاناما کاستاریکا السالوادور و اکوادور و اروگوئه به عنوان فوریه است.

کمند نیست تنها Facebook متعلق به خدمات است که با توجه به تعطیل در ژوئیه 10. دیروز, TechCrunch گزارش داد که Facebook نیز تعطیل Hobbi تجربی پینترست مانند برنامه طراحی شده برای کمک به مردم سند پروژه های شخصی. Hobbi شد کار از Facebook محصول جدید آزمایش تیم و تنها راه اندازی در فوریه این سال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن