شکست به جلو: چگونه شکست می تواند موفقیت آینده سوخت

یک خبرنگار یک بار از توماس ادیسون پرسید که چگونه احساس می کند که یک هزار بار شکست می خورد. او پاسخ داد،"هزار ب

توسط PARINEWS در 19 مرداد 1399

یک خبرنگار یک بار از توماس ادیسون پرسید که چگونه احساس می کند که یک هزار بار شکست می خورد. او پاسخ داد،

"هزار بار شکست نخوردم لامپ لامپ اختراعی است که به ۱۰۰۰ گام نیاز دارد. من 1000 راه یاد گرفته ام که چگونه لامپ روشن نکنم."

توماس ادیسون باید به هنر شکست رو به جلو تسلط داشته باشه

در اینجا چیزی بسیار مهم است به توجه داشته باشید در مورد شکست!

این یادگیری است که شما شکست می خورند که سزاوار جشن است، نه شکست خود. شکست بدون درس آموخته شده شکست است.

شکست شوخی نیست؛ آن را گران است به شکست. اين مد هم نيست حقیقت این است که افرادی که از شکست اجتناب می کنند، فرصت ی ابداع و نوآوری را از خود انکار می کنند.

بیایید با آن روبرو می شود، ما باید در یک نقطه از زندگی شکست خورده است، اما ما انتخاب به پایین ماندن و یا شکست به جلو.

-می تواند به عقب برآیند موفقیت های آتی سوخت?

در مقاله ما، "6 دلیل که چرا استقبال شکست به شما کمک می کند تا موفق، ما تکرار کرد که شکست راننده باور نکردنی به موفقیت است.

1. شکست بهتر از بهترین معلم را می آموزد

"هر چه شکست شما بزرگتر باشد، شانس شما برای رسیدن به موفقیت بیشتر خواهد بود."

چه منطقی پشت این واقعیت است؟

تبلیغات

زیرا با هر شکست می آید درس زندگی است که شما ممکن است هرگز از بهترین دانشگاه جهان یاد بگیرند. شکست به شما کمک می کند تا آنچه را که به طور معمول نادیده می گیرید اولویت بندی کنید. شاید شما شده اند نادیده گرفتن برخی از عادات بد به دلیل آنها پرچم قرمز بزرگ هنوز. شکست شما را قادر خواهد ساخت تا با ترس ها و امیال خود را به صورتی که اگر شما شکست نخورده بودید مواجه می شدید.

اينم يکي ديگه از سريعها

اگر شما قبلا شکست نخورده اید، قطعا فرصت های انعکاس و کشف انگیزه های خود را از دست داده اید.

2. شکست شما را قوی و عاقلانه می سازد

عقل و قدرتی که وقتی در آنچه زندگی آموخته است از آن ها بیرون می زنید، چیزی است که من در اینجا درباره آن صحبت می کنم. درس ها بخش قابل توجهی از سفر و موفقیت شما می شود.

مثل ساخت فیلم است. گاهی اوقات، شما خط در حالی که عمل فیلمنامه از دست رفته، و شما تمرین. هر تمريني فرصتي براي بهتر شدن است. به همین ترتیب، هر عقب ماخول فرصتی برای توسعه شجاعت شکست به جلو است.

3. شکست باعث می شود داستان شما را قانع کننده

موانع خود را تولید داستان باور نکردنی ترین تا کنون گفت: داستان چگونه شما سوار چالش های خود و رسیدن به موفقیت مورد نظر شما. این نوع داستان ها تاثیر می بخشد و به دیگران امید می بخشد.

این کار جالب ی نیست که در پایان زندگی منعکس شود و متوجه شود که شما هرگز شکست نخورده اید. به احتمال زیاد زندگی متوسط و با شفقت را به تصویر می کشد. بدون شکست، شما نمی توانید داستان های قانع کننده و یا شاهکار قابل توجه را ثبت کنید.

4. شکست تیز شما و باعث شما را به رشد

...مثل آهنی است که با آهن تیز نشده است (چالش). عقب گرد يو به نشانه نياز به رشد مي ده دلیل این است که شکست می تواند شکل و قالب شما را به تناسب شخصیت است که مطابق سرنوشت خود را. چرا به ورای وخيم شدن حال خود نگاه نکنيد و بر شخص رويای خود تمركز نکنيد؟

5. شکست باعث می شود شما مناسب به دنبال اهداف خود را

شکست به جلو با وجود شکست به این معنی است که شما معتقدید که شما می توانید. یعنی با وجود موانع می توانید حرکت کنید.

این قطعنامه به شما کمک می کند تا همیشه مناسب بمونید تا اهدافخود را دنبال کنید. قضاوت و نظرات دیگران دیگر نمی تواند شما را متمرد کند. شما بیشتر سرکش و متعهد به دیدن اهداف خود را به واقعیت می رسه.

تبلیغات

9 نکته برای شکست به جلو

شما می توانید شکست اهرم به سوخت رشد خود را در هر جنبه ای از زندگی شما. در اینجا 9 نکته ثابت شده برای شکست به جلو.

1. تعیین چالش های احتمالی

با تعیین بلوک های دقیق و مته و مبهم بین شما و موفقیت خود را آغاز کنید. هنگامی که شما در مورد موفقیت خود فکر می کنم، منفی تبدیل به یک چالش است که می تواند ذهن شما حمله.

اگه شکست بخورم چي؟ اگه تا آخرش نباشم چي؟

برو جلو و لیست تمام عواملی که می تواند باعث شکست شما. نوشتن آنها را در دفتر خاطرات خود. هنگامی که شما انجام می شود، شما باید یک لیست از محدودیت های بالقوه موفقیت خود را.

حالا، آنها را یکی پس از دیگری و منعکس کننده بهترین راه برای غلبه بر آنها. -برنامه عمل خود را فعال کنید. حمله به هر محدودیت تا زمانی که شما روشن همه و رسیدن به سطح بعدی خود را از موفقیت.

2. توسعه استراتژی

هنگامی که شما در هدف نگه داشتن یک هدف و شما را نگه دارید شکست، امتناع از افکار خود degenerating. در عوض، ارزیابی و تغییر استراتژی خود را. شما لازم نیست که به تغییر اهداف خود را تا زمانی که آنها اهداف هوشمند هستند; شما فقط نیاز به تغییر رویکرد خود را.

برای جلوگیری از اشتباهات آینده، بفهمید که چه چیزی را از دست داده اید و یک سیستم طراحی کنید. یک شریک پاسخگویی یا مربی برای به اشتراک گذاشتن ورودی و ایده ها در استراتژی خود پیدا کنید. حداقل 10-15 ساعت در پالایش استراتژی خود را مرتکب می شود. افراد مثبت را در اطراف خود نگه دارید و مثبت فکر کنید.

3. آموزش خود

عالی خواهد بود اگر شما بتوانید درباره آنچه در پیش روی شما ست تحقیق کنید. یافتن پیدا کردن اگر کسی از آن عبور کرده است و از تجربه خود را یاد بگیرند.

توماس ادیسون 1000 تلاش کرد؛ چطور شکست رو مدیریت کرد؟ چه کار می توانم انجام دهم برای غلبه بر اضطراب و افسردگی است که همراه با شکست؟

خودتان را به صعود چالش ها زمانی که آنها ظهور تجهیز.

تبلیغات

۴- به دنبال مشاوره

انزوا قاتل موفقیت است. خودت رو از آدمهايي که ميتونن کمکت کنن جدا نکن با کسی صحبت کنید یا مربی خود و یا شریک پاسخگویی در مورد شرایط.

اگر شما فرصت ملاقات با آبراهام لینکلن یا توماس ادیسون را داشتید، چه سوالی می پرسید؟ شاید، چگونه لینکلن ملت را با وجود دردسرهای درونی اش، از یکی از مهم ترین لحظات تاریخ ایالات متحده، رهبری کرد. how Edison failed forward until his dream of a light bulb for humanity came to reality.

از مخاطبین خود بخواهید که به محدودیت ها و اشتباهاتی که انجام داده اند اشاره کنند. اهرم این تجربه برای کوتاه کردن منحنی های یادگیری خود را. همچنین می توانید در دوره های طراحی شده ثبت نام کنید تا به شما کمک کند موانع را بر چیره کنید.

5. منعکس کننده در WHYs شما

ما در جزئیات در مورد چگونگی استفاده از 5 WHYs برای رسیدن به باز کردن علت احتمالی موانع خود را نوشت. وقتشه که اين دانش رو تمرين کنيم

یک بار کسی گفت اگر چرا شما به اندازه کافی بزرگ است، چگونه نشان خواهد داد. چند دقیقه وقت بگیر تا بنویسی و تادرمورد این که چرا می خواهی موانع را غلبه کنی و به سطح بعدی موفقیت خود دست پیدا کنی. خودتان را به احساس جدید فکر می کنم, عزت نفس, و شیوه زندگی شما می خواهید. به این می گن تجسم!

6. زندگی زندگی بدون پشیمانی

بدتر از این خواهد بود که این جهان هستی زندگی کنی و از اینکه بهترین شانس ت رو بهش نداده بودی پشیمانی کنی

تو يه روزي ميميري چرا خالی نمی میرند؟ متوسط طول عمر جهانی ۷۲ سال است. یعنی شما به طور متوسط حدود 26280 روز برای زندگی کردن دارین.

ارزش هر روز و امتناع از زندگی خود را به طور پیش فرض، اما با طراحی. مدیریت وقت خود را به طور موثر و زندگی می کنند در هر ثانیه از زندگی خود را عمدا.

-اهدافت رو دنبال کن ریسک های حساب شده را در نظر بگیر، و بدون که هر خطری با شکست همراه است. با این حال، شما نمی توانید بدون ریسک کردن موفق شوید.

7. جشن برنده کوچک شما

هر دستاوردی شما را یک قدم به موفقیت خود نزدیک تر می کند. در حالی که منتظر روز پایانی، وقت خود را برای جشن گرفتن آن پیروزی های کوچک می گیرید.

تبلیغات

شاید شما به پایان خود را هفته نامه برای انجام لیست؛ تو ميتوني خودت رو تميز کني شما ممکن است سینما مراجعه کنید، در کلاس یوگا شرکت کنید یا از آبگرم دیدن کنید. به این ترتیب، شما حرکت به بالا رفتن موانع بعدی تولید.

8. یادگیری از هر روز

هر روز فرصتی برای نمایش در مدرسه زندگی است. نشان دادن برای یادگیری از مربی زندگی شکست. خودرا به رویدادها و تجربیات باز کنید تا فرصت یادگیری را به شما ارائه دهند.

بزرگترین معلم زندگی ت "شکست" ـه هر چه بیشتر شکست بخوری، کمتر از شکست می ترسی دمی دو تا شکست را پشت سر می دید و قوی تر و متناسب تر ظاهر می شدی.

8. واقعیت را بپذیرید

وقتي شکست خوردي، اعتراف کن! اعتراف کن که هیچ کاری از دستت بر نمیاد قبول کنید که زندگی باید ادامه پیدا کند و این چیزی است که شکست به جلو می رود.

پذیرش به شما کمک می کند تا پیشرفت کنید. این کمک می کند تا شما را به دست آوردن آزادی تا شما می توانید از راه حل بعدی را.

افکار نهایی

مهمتر از همه، حفظ نگرش مثبت است. نگرش شما برای نتیجه شما اساسی است. همیشه موانع را پیش می نهد، و اجازه ندهید که زندگی برای شما اتفاق می افتد.

از زندگی کردن به صورت پیش فرض امتناع می کنید، اما با طراحی. از غلبه گرهای گذشته مشاوره بگیرید و از تجربه آنها یاد بگیرید.

به حرکت ادامه بده توقف نکن و هر دستاورد کوچکی را جشن بگیر. شکست به جلو، و شکست سریع!

نکات بیشتر در مورد چگونگی شکست به جلو

برجسته های عکس اعتبار : جاش مارشال از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن