دیدار با ناز پر دایناسور که hitched سوار بر SpaceX تاریخی راه اندازی

فضانوردان باب Behnken و داگ Hurley تا به حال برخی از شرکت در تاریخی خود و پرواز به فضا امروز: پر دایناسور جمع

توسط PARINEWS در 10 خرداد 1399

فضانوردان باب Behnken و داگ Hurley تا به حال برخی از شرکت در تاریخی خود و پرواز به فضا امروز: پر دایناسور جمع به یکی از کرسی در SpaceX خدمه اژدها.

اسباب بازی کشف شد در طول آماده سازی برای پرتاب در روز چهارشنبه و پنج شنبه و متخصص ژئوفیزیک میکا مک کینون به سرعت شناسایی و آن را در توییتر به عنوان یک TY Flippables لرزش دایناسور.

اسباب بازی مثل این پرواز با فضانوردان و فضانوردان برای سال. زمانی که اسباب بازی شروع می شود شناور آن را نشان می دهد به buckled-در مسافران که آنها رسیده ام zero-g و در حال تجربه بی وزنی. یک اسباب بازی مخمل خواب دار زمین پرواز در uncrewed تست پرواز خدمه دراگون به ISS در ماه مارس 2019. فقط قبل از راه اندازی, SpaceX مدیر عامل Elon Musk توییتی تصویر تماس مخمل خواب دار "فوق العاده بالا تکنولوژی zero-g شاخص."

زمین کوچک و یا "خاکی" بود که یک ضربه بزرگ با خدمه ISS و به پایان رسید تا ماندن روی حتی پس از خدمه اژدها به خانه بازگشت. در سال گذشته Behnken گفت که او انتظار می رود خاکی به استقبال او و Hurley روی. "امیدوارم او می تواند راه رفتن ما از طریق اورژانس مختصر و او را کامل ایستگاه عضو خدمه آن زمان است که ما وجود دارد" Behnken در مصاحبه ای گفت: در ماه مارس گذشته.

دایناسور اسباب بازی پرواز در ایستگاه فضایی قبل از. در 2013, astronaut Karen Nyberg (که اتفاق می افتد به ازدواج به Hurley) دوخته دایناسور اسباب بازی برای پسرش جک در حالی که در ISS است.

این دایناسور Behnken و Hurley انتظار می رود برای پیوستن به خاکی در ISS فردا, مارس 31st, پس از 19 ساعت در مدار. متصل است که برای برنامه ریزی 10:29AM ET خواهد شد و بصورت زنده در تلویزیون ناسا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن