پری میسون نیست کاملا توجیه آن اسراف راه اندازی مجدد

در عصری که در آن همه چیز است برای grabs برای ریبوت Perry Mason یکی از عجیب ترین. نشان می دهد طول می کشد نام خو

توسط PARINEWS در 1 تیر 1399

در عصری که در آن همه چیز است برای grabs برای ریبوت Perry Mason یکی از عجیب ترین. نشان می دهد طول می کشد نام خود را از یک سال 1957 CBS سری است که با تمرکز بر eponymous دفاع جنایی وکیل از نویسنده Erle استنلی گاردنر داستان های پلیسی. پری میسون زد نه سال در نخستین اجرا پس از یک بد بخت '70s و احیای موفق تر کشش از فیلم های تلویزیونی در سراسر 80s و 90s. HBO جدید Perry Mason miniseries, اما, کمی در مشترک با این قبلی تکرار آن کمتر از یک حقوقی درام و بیشتر یک مدرسه قدیمی سخت جوشانده داستان کارآگاهی با اعتبار تلویزیون شین.

و چه شین است: پری میسون است که زرق و برق دار به نگاه و غرق. تجسم خود را از دهه 1930 کالیفرنیا زیبایی شات و جمعیت بسیار عالی بازیگران. آن را فقط frustratingly کثیف برای یک نمایش عاشقانه را با هم.

سری شروع می شود با یک جرم و جنایت است. متی و امیلی دادسون (Nate Corddry و گیل رنکین) بر روی گوشی با اختطاف نوزاد خود را چارلی, یک چمدان پر از پول باج آماده برای رفتن. به عنوان آنها را ترک پول و نژاد خود را به نوزاد, محل, آنها کشف کنند که فرد مسئول به هر حال هرگز به نیت بازگشت پسر خود را و همه آنها در سمت چپ با یک جسد.

چیز عجیب و غریب به جرم و جنایت می شود یک رسانه سریع و پری میسون (Matthew Rhys, هر بیت به عنوان سرگرم کننده به عنوان دیده بان او در آمریکایی ها) — پایین بر روی شانس خود را الکلی جنگ جهانی اول دامپزشک با تراشیدن به عنوان یک محقق خصوصی — می شود تنها کسی که مایل به رسیدن به پایین از مرگ کمی چارلی دادسون.

این نشان به تمام مظاهر فیلم نوآر. سیستمیک فساد فراوان در اجرای قانون و دولت مردان مشکوک و تهدید توسط زنانی که جرات به گام فراتر از نقش های جنسیتی و سالم از هالیوود به تصویر کشیده که شاهد آن بود. اما این احساس بیشتر رنگ توسط اعداد. شما تشخیص پری میسون به عنوان یک خوبی ساخته نوآر اما معلوم نیست چرا این noir در سال 2020 است.

پری میسون یک داستان کارآگاهی است که به طرز عجیبی تمایلی به رفتن در حال یک راز است. در حالی که آن را در رابطه با یک مورد — باج و پس از آن چیز عجیب و غریب قتل نوزاد — که مورد پیچش و چرخش هستند پر پیچ و پر از گل به عنوان تلاش برای ردیابی از راه یک قتل وحشتناک امواج از طریق هر جنبه ای از جامعه شروع به احساس بیشتر زحمت کشیده از طبیعی و یا آشکار.

برخی از راه داستان sprawls ستوده است. این شبکه تلویزیونی به وضوح می خواهد به برخی از مراقبت به از جمله جنبه های آن دوره تنظیم است که داستان مجموعه در آن دوران اغلب نادیده می گیرند. برجسته طرح موضوع انجیلی احیای جارو کالیفرنیا در آن زمان یک لحظه در تاریخ است که به ندرت به کاوش در فرهنگ پاپ (و چیزی که همچنیناتفاقی است که یک طرح نقطه در Penny Dreadful: شهر فرشتگاناست که در همان دوره). به عنوان خواهر آلیس کاریزماتیک رهبر تابشی مونتاژ خدا Orphan Black's Tatiana Maslany می دهد یک عملکرد فوق العاده است که می درخشد نور را در یک پیچیده لحظه در تاریخ به عنوان افسردگی بین دو جنگ جهانی بود گسترده اثرات آن بر فرهنگ آمریکایی است.

اما مانند هر جنبه دیگر از پس از جنگ لس آنجلس که پری میسون غواصی به آن به ندرت احساس رضایت بخش است. بلند و آهسته توسعه پل دریک (Chris Chalk), یک افسر پلیس که خود را میبیند, گیر افتاد, بین آمریکا و نژاد پرستی در پلیس, فساد, احساس صدای موج در پی یک بیشتر رضایت بخش مقابله و نشان می دهد مانند مراقبان. صرفا تکرار تعصب گذشته را ندارد یک دوره پرتره بیشتر فوتی و فوری; در واقع, آن را طاقت فرسا است.

پری میسون است که نرم و صاف و آسان-به-تماشای تلویزیون است که سخت است برای ایجاد یک مورد قوی برای. آن را عجیب و غریب به استدلال می کنند که رمز و راز در مورد یک کودک را به قتل شادی بخش دیده بان اما سبک می رود راه طولانی به سوی ماساژ ماده که کمتر از فوتی و فوری و اگر آن را هر گونه بیش از هشت قسمت آن خواهد بود آسان جست و خیز. اما برای یک دوره نسبتا ساده قطعه ؟ آن را خوب به لغزش به, حتی اگر مانند هر کس دیگری در پری زندگی شما انتظار می رود بیشتر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن