بدن کشیش Talacauvery رئیس یافت : جستجو در سه بدن بیشتر

Madikeri: نیروی ملی پاسخ به فاجعه (NDRF) است که بدن کشیش ارشد Talacauvery T.S Narayanachar (80) دیروز از Brahm

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399

Madikeri: نیروی ملی پاسخ به فاجعه (NDRF) است که بدن کشیش ارشد Talacauvery T.S Narayanachar (80) دیروز از Brahmagiri Hill محل زمین لغزش در تپه گاجاگیری در کنار تپه براهمگیری در Kodagu بهبود یافته است.

جسد يک قرباني دو روز پيش پيدا شد او برادر نارایاناچار بود. جسد نارایاناچار در حدود ساعت ۲/۳۰ بعد از ظهر در جایی به نام ناگا ترتا در دو کیلومتری خانه اش پیدا شد. تلاش ها برای ردیابی سه نفر باقی مانده است -همسر نارایاناچار شانتا و دستیار کشیش Ravikiran Bhat و Srinivas Bhat. ديروز، بقایای منگل شده از يک داستر سوو و يک ون اومني، که گزارش شده هر دو متعلق به ناراياناچار بودند، پيدا شدند.

وزیر منطقه کوداگو در حال صحبت با خبرنگاران، وی سومانا گفت که تیم های نجات در حال انجام کار در زیر آب و هوای خصمانه بودند.

سومنا گفت که نارایاناچار برای دهه ها به معبد تالاکائوری خدمت کرده بود و این اشتباه بود که یک فرد را ترور کرد.

Narayanachar یک فرد ارشد و بخش رسانه ها در تبلیغات در مورد ثروت گزارش شده خود را، طلا، پول نقد و دیگر اشیاء ارزشمند در داخل خانه خود را متهورا. همه گزارش ها گمانه زنی هستند و بی پایه هستند. از رسانه ها می خوام که از انتشار یا پخش چنین گزارش هایی دست بردارد."  سومنا برای حمایت از نکته خود گفت که جستجوی گسترده در منطقه اطراف خانه کشیش به دست داشته است ظروف خانه نگه داشته شده، مواد puja و مجسمه نقره ای از یک خدا. "این نشان می دهد که Narayanachar زندگی ساده و تبلیغات وجود دارد به تار کردن تصویر خود را، "Somanna گفت: ".

از زماني که زمين لغزش رخ داده است، هيچ مراسم پوجايي در تالاکائوري وجود نداشت و گذشته از اين، زمين گردها هنوز در حال پاک کردن آبهايي هستند که در جاده ها افتاده است. "مراسم در معبد سری باگاندشوارا در باگانداملا شروع شده است. کشیش از معبد سری Bhagandeshwara pujas در Talacauvery انجام و نظر از Tantris خواهد شد قبل از شروع مراسم در Talacauvery جستجو،" Somanna افزود.

وزیر کشور گفت که او و پراتاپ سیمها نماینده مجلس باید به دلیل کار اضطراری COVID به بنگورو برویم و روز شنبه برمی گردیم. تا اون موقع، ویراجیپت ام ال ای جی بوپایا نظارت بر عملیات نجات رو بر عهده داشت

MLC Sunil Subramani, MLA K.G. Bopaiah, MP Pratap Simha, Zilla Panchayat Vice- President Lokeshwari Gopal and others were present.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن