سعی کنید به حوض با ایستگاه فضایی بین المللی با این SpaceX خدمه اژدها شبیه ساز

اواخر این ماه SpaceX جدید خدمه فضاپیمای اژدها را اول انسان مسافران به ایستگاه فضایی بین المللی — و در حال حاضر

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

اواخر این ماه SpaceX جدید خدمه فضاپیمای اژدها را اول انسان مسافران به ایستگاه فضایی بین المللی — و در حال حاضر شما می توانید از نزدیک مشاهده و از آنچه آنها شاهد خواهید بود زمانی که آنها رویکرد در مدار آزمایشگاه. امروز SpaceX منتشر شده جدید آنلاین شبیه ساز است که اجازه می دهد تا کاربران را به سعی کنید دست خود را در دستی docking با ISS با استفاده از خدمه اژدها را کنترل می کند. Spoiler alert: این در واقع بسیار سخت است!

شبیه ساز آغاز می شود با خدمه خود را اژدها خودرو اساسا با گوشهء چشم در فضا است. جلوتر مجازی تفریح و سرگرمی از ایستگاه فضایی بین المللی در انتظار اما متصل کردن سیستم خود را خدمه اژدها اشاره کرد و در یک زاویه به دور از بندر که با آن نیاز به چین. وجود دارد مقدار زیادی از کنترل برای رفع این خودرو موقعیت و رویکرد ایستگاه. اما به یاد داشته باشید در فضا آن را به عنوان ساده به عنوان حرکت به جلو, عقب و یا تبدیل. شما رو شش درجه آزادی, بنابراین شما نیز باید تن به تن درستی و رول خودرو به سمت راست آن جهت.

در این شبیه ساز کنترل در سمت چپ خود را دستکاری خدمه اژدها ترجمه: آن حرکات رو به جلو, عقب, بالا, پایین و سمت به سمت (هر چند در فضای این همه نسبی). کنترل در سمت راست دستکاری خودرو تبادل yawing و نورد. یک صفحه نمایش سر بالا به شما اجازه می دانم که اگر شما در حال حرکت در راه حق. بلکه انتظار نداریم که برای رسیدن به ISS در سرعت سریع. Docking در فضای آهسته روند با ریزترین حرکات رفتن به یک راه طولانی است. بنابراین اگر شما برخی از زمان به فراغت شما می توانید ببینید اگر شما قادر به کاملا هماهنگ و موزون راست کلیک به سفینه فضایی خود را به آن نقطه پارکینگ.

واقعی فضانوردان سواری داخل خدمه اژدها نمی خواهد نیاز به صورت دستی حوض خودرو اگر همه به خوبی می رود. خودرو طراحی شده است به طور خودکار حوض با ایستگاه فضایی بین المللی بدون نیاز به هیچ ورودی کاربر. هنوز هم همه از فضانوردان در حال آموزش به بیش از کنترل از خدمه اژدها در صورت لزوم و SpaceX اولین مسافران — فضانوردان ناسا باب Behnken و داگ Hurley — انجام خواهد شد برخی از کتابچه راهنمای پرواز در ماموریت خود را فقط برای تست کردن سیستم.

پس از چند دور از این شبیه ساز شما می توانید یک نگاه اجمالی کمی از آنچه آن را مانند به پارک یک سفینه فضایی. فقط نمی آنچه من و رفتن بیش از حد سریع شما دندانه ISS.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن