Razer کیشی تبدیل گوشی شما به یک دستگاه سوئیچ است که می تواند بازی گوگل Stadia

مشکل پیدا کردن قابل اعتماد گیم پد برای استفاده با گوشی خود را بیشتر یا کمتر نمیفهمد که 10 اندروید و iOS 13 اضا

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

مشکل پیدا کردن قابل اعتماد گیم پد برای استفاده با گوشی خود را بیشتر یا کمتر نمیفهمد که 10 اندروید و iOS 13 اضافه شده پشتیبانی بومی برای DualShock 4 و Xbox One controller. هنوز Razer در تلاش است برای حل آن کمی متفاوت با آن کیشی تلفن همراه کنترل کننده یک 80 دلار و لوازم جانبی ساخته شده در مشارکت با Gamevice که توسط به نظر می رسد اگر هیچ چیز دیگری — تبدیل گوشی شما را به یک دستگاه سوئیچ نشوند. این یک کنترل جمع و جور است که انشعابات در نیمه تفویض آنالوگ استیک و D-پد به سمت چپ و دیگری آنالوگ استیک و دکمه به سمت راست. هر طرف متصل است توسط یک تخت کابل داده است که گسترش به اندازه کافی و متناسب با گوشی آندروید خود را بزرگ قاب-کمتر با وضوح بالا صفحه نمایش در وسط.

این کیشی پشتیبانی از هر دو Razer گوشی های گوگل صفحه 2 و جدیدتر سامسونگ Galaxy S8 و جدیدتر (به استثنای S20 فوق العاده) و Samsung Galaxy Note 8 و جدیدتر. گوشی های دیگر پشتیبانی می شوند, اگر چه آن نیاز به آندروید 8 Oreo, نرم افزار, مرکز تراز وسط قرار دارد USB-C پورت و ابعاد آن تجاوز نمی کند 78.1 x 163.7 x 8.8 mm. Razer است که با هدف انتشار کیشی است که ساخته شده برای اپل در این تابستان.

80 دلار است که قطعا نه اما Razer آدرس چندین نقاط درد با استفاده از یکی از کنترل کننده های که من در بالا ذکر شد با یک تلفن. برای شروع, آن را متصل به گوشی USB-C پورت به طور مستقیم پس هیچ جفت مورد نیاز است و شما لازم نیست برای خرید یک کلیپ به ضربه محکم و ناگهانی با هم کنترل خود را و تلفن. آن را به یک USB-C پورت خود را که اجازه می دهد تا برای passthrough شارژ در حالی که شما در حال بازی, بنابراین شما لازم نیست که به شارژ کنترلر به طور جداگانه یا همراه بسته یک مجموعه فوق العاده از تعویض باتری در یک سفر طولانی. Razer همچنین بازار سیاهی تاخیر کمتر در اینجا از شما ممکن است تجربه با یک کنترل کننده متصل از طریق بلوتوث. در واقع گیم پلی بازی به نظر می رسید کمی بیشتر روح با کیشی از Xbox One controller, بسته به بازی.

من یک فن بزرگ از این امکانات وجود اینکه برخی از مشکلات منحصر به فرد است که در اینجا حاضر نیستند با کسانی که دیگر کنترل. اول, اگر تلفن شما دارای یک جک هدفون شما نمی خواهد بود قادر به آن دسترسی داشته باشید. همان می رود برای هر دکمه بر روی تلفن خود را که ممکن است غیر قابل دسترس هنگامی که شما موسیقی پاپ آن را به گهواره. پخش صدا از تلفن خود را می تواند یک مبارزه ، USB-C passthrough پورت در کنترل متاسفانه پشتیبانی نمی کند صوتی و هوشمندانه دریچه ساخته شده است به اجازه صدا از خود گوشی پایین-شلیک سخنرانان تنها مفید است اگر شما گوشی خود را به بلندگو قرار دارد. این صفحه 2 XL و صفحه 3 که من استفاده می شود برای تست قابلیت dual جلوی بلندگو که سناریوی ایده آل. اگر شما در یک موقعیت به اجازه صوتی بازی از سخنرانان شما احتمالا می خواهید به توسل به استفاده از هدفون بلوتوث. که با این نسخهها کار هر چند اندکی به تاخیر بیاندازد. Razer به سرزنش نیست به صورت صوتی تاخیر هر چند آن را بیشتر خنثی جایزه از تاخیر-رایگان کنترل.

Razer Kishi
Razer Kishi

موضوع دیگری که من نمی توانستم نادیده گرفت این است که گوشی من باتری تخلیه سریع تر با کیشی متصل — حتی زمانی که هیچ بازی در حال اجرا بود. به طوری که USB-C passthrough پورت را در مفید آمده است.

بیشتر مسئله اساسی با Razer کنترل جدید است که دکمه ها و چوب فقط احساس می کنم به خوبی به عنوان آنهایی که من استفاده می شود به چکش ، این قابل کلیک آنالوگ میله های مات-بافت اما پس از دیده من DualShock 4 را به میله های رو به زوال در طول سال این به نظر نمی رسد مانند آنها می خواهم کرایه بهتر است بیش از صدها ساعت از گیم پلی. صورت و شانه دکمه عملکرد کاملا هر چند این دکمه محدوده سفر از احساس یا بیش از حد clicky یا اسفنجی. رک و پوست کنده من تعجب نیست که برخی از جزئیات از کنترل سقوط یک کمی کوتاه نسبت به DualShock 4 یا Xbox One controller. اما نسبت به احساس و دکمه تنظیم در دیگر تلفن همراه, کنترل, من فکر می کنم کیشی است که در میان بهترین خارج وجود دارد. این یک نوار پایینی ،

این امر می تواند بسیار سخت به توصیه هزینه 80 دلار در اگر وجود ندارد یک دسته از بازی های خوب به بازی. در علاوه بر این به بازی مانند Fortniteاین کنترلر سازگار با لیست در حال رشد از بازی های موجود در گوگل Stadia Nvidia GeForce در حال حاضر مایکروسافت xCloud. به جای استفاده از این کنترل به یک کنسول مانند تجربه را بر روی تلفن خود را شما می توانید بازی واقعی کنسول بازی اگر شما یک اشتراک یا خدمات (xCloud در حال حاضر در یک دعوت-تنها فاز) و اتصال به اینترنت. چند بازی که من بازی های برگزار شده در طول آزمایش شامل سرنوشت 2 Yakuza 0, Soulcalibur ششمو خونین: مراسم شب. اگر شما در از دست دادن بازی های آندروید بازی های کیشی برنامه را به نگه داشتن زبانه ها در عناوین که سازگار با کنترل.

Razer Kishi
Razer Kishi

بازی بازی های جدید و آنهایی که من دوست دارم با کیشی است که تقریبا به خوبی به عنوان با استفاده از دیگر کنترل کننده قابل اعتماد. و به عنوان ابر بازی جریان میدارد این گزاره از برداشتن چیزی مانند کیشی یک کنترل کننده که به عنوان ساده به عنوان آن است که برای پر کردن دور به نظر می رسد جذاب تر روز به روز. که یک پشته از ستایش انتظار نداشتم به Razer کنترل. این نه بدون آن مسائل و یا هزینه های, اما اگر شما خود را یک دسته از بازی ها را از جمله خدمات ابری این کیشی است که به عنوان مناسب به عنوان آنها می آیند.

عکاسی توسط کامرون فاکنر / آستانه



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن